TV csatorna sorszáma
Itt megadhatod, hogy ez a csatorna a TV-dben hányas sorszám alatt látható:

fék nélkül

Film adatlap
Fék nélkül
Amerikai akciófilm (2012)7

Őrült tempó a száguldó autók között. Küzdelem a dühöngő taxisokkal, a kiszámíthatatlan gyalogosokkal, a váratlan akadályokkal. Wilee (Joseph Gordon-Levitt), New York legjobb és legvagányabb biciklis futárja számára mindez a hétköznapok része. Két keréken él, állandóan…

?
2018. június 22. péntek 00:55 - 02:25 Fék nélkülAmerikai akció, krimi, thriller (2012)7

Fekete kastélyBalatonederics, Szellemkastély - Fekete kastély

Mi is meglátogattuk a balatonedericsi szellemkastélyt, eredeti nevén Fekete kastélyt. A kastélyról már sokan, sokat írtak. Én sem maradok ki belőle. A kastélyt Nedeczky Jenő emeltette, s a hagyomány szerint ő maga is tervezte 1880-1881 körül. Falait…

2018. június 30. szombat 16:50 - 18:45 Fék nélkülAmerikai akciófilm (2012)7

2018. július 1. vasárnap 23:00 - 00:50 Fék nélkülAmerikai akciófilm (2012)7
Tündüs & zo- utazási blogjaPompeii (Pompeji)

Pompeii házainak nagy része Krisztus után 62-ben egy földrengés következtében összedőlt. De ez csak előjátéka volt annak a tragikus napnak, amikor 79-ben a Vezúv 6 méter vastag hamuréteggel borította be a várost…

Ildikó Kiss utazási blogjaNaklice, Omis, Rafting, Vadvizi evezés

Még soha nem voltunk úgy, hogy minél délebbre megyünk, annál hidegebb lett volna. Ahányszor megálltunk pihenni, egyre rosszabb lett az idő... először szélvihar lökdösött bennünket, majd a hideg esőt is a nyakunkba csapta. Mire Omis-ba értünk…

Giuseppe utazási blogjaIzraeli körutazás

Útibeszámoló A Haris Travel Club szervezésében 2007. május 16 -24. között Izraelben jártunk. A területet nevezték az Atyák földjének, Szentföldnek, az Ígéret Földjének is. Ez ma Izrael. Itt három, egyistenhívő vallás: a kereszténység…

Giuseppe utazási blogjaSpanyolország közepén

Körutazásunk, számunkra alapvető hiányokat pótolt. A legtöbb turista Andalúziát, a tengerpartokat, Santiago de Compostelát vagy a Pireneusokat látogatják a legsűrűbben. Pedig Spanyolország „európai lelke”…

Tündüs & zo- utazási blogjaSiena

Siena - Reggio Toscana Siena legfontosabb látnivalói a legyezőszerű Piazza del Campo körüli szűk sikátorok útvesztőjében találhatók. Európa egyik legnagyobb középkori tere a 17 contrada-ra osztott város szívében fekszik. Az ősi egyházközségek közötti rivalizálást…

MC-BUBU utazási blogjaSzalkszentmárton, Petőfi Sándor emlékmúzeum

Tavaly látogattunk ide, akkor kimaradt, és most pótolom. Nagyon szép község a Dunához közel. Ebben a házban töltötte a leghosszabb időt Petőfi a szüleivel, és Szalkszentmártonban írta meg 112 versét. A múzeum Szalkszentmárton központjában, a Petőfi tér 14…

szalay2 utazási blogjaBudapest, a Hősök tere, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Aki Budapestre ellátogat, az nagy valószínűséggel megnézi a Hősök terét (a térburkolat minőségét leszámítva úgy rendben van az egész). A Hősök tere Budapest legtágasabb, legnagyobb hatású tere a XIV. kerületben, szűkebb…

Ildikó Kiss utazási blogjaK!SS* Siena

Kissé felhős volt az égbolt, így ismét városnézésre indultunk. Siena várost céloztuk meg. Éppen le akartunk parkolni a városkapu bejáratánál, mikor beszóltak a többiek, hogy keressünk beljebb egy parkolóhelyet. Rossz tanácsnak bizonyult, mert…

2018. július 6. péntek 09:10 - 10:50 Fék nélkülAmerikai akciófilm (2012)7
szalay2 utazási blogjaBajmóc (Bojnice), SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Miután Bajmóc elég közel van Budapesthez, ide úgy 5-6 évente eljutok. Általában egybekötjük egy selmecbányai vagy zólyomi kirándulással (ide 1 napra is érdemes eljönni). Tulajdonképpen a legszebb szlovák (magyar) kastély…

FeketevárosPURBACH AM NEUSIEDLER SEE (Feketeváros), tópart

Ismét egy kisváros a Fertő-tó partján. A városban parkoltunk, és egy kellemes sétát tettünk a tópartra a nádasok között haladó kerékpár és gyalogúton. Madarakat ugyan nem igazán láttunk, mint máshol, de ehhez szerencse és jó időpont is kell. A táj és a nádas gyönyörű…

Tündüs & zo- utazási blogjaHurghada - Panorama Bungalows Resort

Idézet a prospektusokból (saját szavainkkal kiegészítve): A modern építészeti stílusú szálloda egy főépületi részből, egy hosszú melléképületből, mely az Aquarium bal partján húzódik végig, illetve több kis hangulatos bungalowból áll, mely az Aquarium jobb oldalán fekszik…

Fekete-tengerNeszebár

A várost még a görögök alapították Kr. e. 6. században Meszembria néven. Ezután a római hódításig, a Kr. u. 1. századig élte első fénykorát, mivel a közvetítő kereskedelemben fontos szerepe volt. Az 5. századig a város hanyatlóban volt, de ezt követően Konstantinápoly…

szalay2 utazási blogjaPoroszló, a Tisza-tavi Ökocentrum, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Nálam általában azok az utak sikerülnek a legjobban, amit nem tervezek túl, sőt sokszor na keljünk fel és induljunk el valahová kategóriába tartoznak (persze van kivétel, a svájci utamat pld. kb. 4 hónapig szerveztem…

MC-BUBU utazási blogjaCSÓKAKŐ - Vár

Székesfehérvártól északnyugatra, a Vértes hegység szélén, 479 m tengerszint feletti magasságon, egy sziklaplatón épült vár. Stratégiailag kedvező fekvésű, mivel a mai 81-es út elődjét, a Gaja-patak völgyében haladó utat ellenőrizte. Ez…

JeDee utazási blogjaIsztambul (Türkiye, Istanbul)

Isztambul (törökül: İstanbul, görögül: Κωνσταντινούπολις / Konsztantinúpolisz, régiesen Sztambul, előző történelmi nevein Bizánc, Konstantinápoly) több mint 13 milliós lakosságával Törökország legnagyobb városa, annak kulturális, művészeti és…

szalay2 utazási blogjaA Ptuji vár, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Végre egy hely, amit maradéktalanul dicsérni tudok. Maga a történelmi városmag is szép, de a vár teljesen hibátlan. Teljesen restaurálva van, be is lehet menni, a kiállítási rész is nagyon jó, tehát Ptuj tényleg…

Fekete-tengerSeafront Promenade, Batumi

Batumi az Adzsar Autonóm Köztársaság székhelye, mely Georgia (Grúzia) egy közigazgatási egysége. A település a Fekete-tenger partján fekszik, kedvelt üdülőhely és kikötőváros is egyszerre. Különleges mediterrán hangulatát színesíti az ezredforduló…

JeDee utazási blogjaSt.Pölten - Városháza tér (Österreich, St.Pölten - Rathausplatz)

Sankt Pölten (röviden St. Pölten) az osztrák Alsó-Ausztria szövetségi tartomány fővárosa és több mint 50 ezer lakójával legnagyobb városa is. Ausztria legifjabb tartományi fővárosa egyben az ország legrégebbi városa is. St. Pölten a Traisen…

Tündüs & zo- utazási blogjaCápa óvoda - Kuredu

A fekete-úszójú szirticápa (Carcharhinus melanopterus) a kékcápaalakúak rendjébe és a kékcápafélék családjába tartozó faj. Átlagos testhossza 180-200 centiméter. Színe sötétbarna, teste mindkét oldalán két-két fehér csík található. De nem…

WorldWalk utazási blogjaLaâyoune

Üdvozlet Laayoune-ból a Nyugat-Szahara fővárosából! A múltkor arról írtam hogy a Tarfaya-Laayune szakasz nem az óceán mellett lesz, hanem egy kicsit be kell gyalogolnunk a Szaharába. Amitől a leginkább tartottunk, a hőség, végül is nem okozott…

Fekete-tengerConstanta, Mammaia /camping/

Itt voltunk 2006-ban. Sokat bírtunk augusztus végén fürödni még sok kedves battonyai emberrel. Gyönyörü a város éjszaka kivilágítva…

Ildikó Kiss utazási blogjaBeduinfalu/ Jeep-szafari

Ezen a napon sivatagot akartunk nézni: dűnéket, homokot, koszt akartunk lábunk alá, testünkön, fogunk között. A jeep-be éppen elterpeszkedtünk mire kiderült, hogy még hat embert akarnak mellénk begyömöszölni. Szerencsére velünk utazott…

szalay2 utazási blogjaStará Lesná (Felsőerdőfalva), SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ez a hely azért került be a beszámolókba, mivel itt laktunk, a Penzion Altendorfban. Most nem cikáztunk össze-vissza, hanem letelepedtünk egy helyen és innen mentünk mindenhova csillagtúra szerűen. Maga a panzió nagyon…

Fekete-tengerSzocsi

Na ez is Oroszország. Sajnos erről a városról nem igazán tudok olyan szépeket áradozni, mint Szentpétervárról…

Ildikó Kiss utazási blogjaLindos, Rodosz sziget

Egynapos buszkirándulás keretében megnéztük az egész szigetet. Na ja, körbebuszoztuk, mert a pillangók völgyébe nem vittek bennünket, ugyanis ebben az időszakban már nem lehet medvelepke-rajzást látni. Voltunk Lindos-ban (3500 éves falucska…