holnap

Kriszti utazási blogjaBuckingham Palota

A Buckingham Palotához érve megnézhettük a táblát, amire az volt kiírva, hogy őrségváltás csak holnap lesz. Magát a palotát, illetve az előtte strázsáló fekete kucsmás őröket azért megcsodáltuk. Valamint még egy lovas felvonulást is elcsíptünk. A Buckingham-palota…

WorldWalk utazási blogjaMontgat

Üdvözlet Barcelona széléből! Azon fáradozunk, hogy hogyan legyünk még egy éjszakát Barcelonában. Próbáltuk a Magyar konzult, de ők csak a helyi hajléktalan szállókat tudták megadni. Nagyvárosok hajléktalan szállóiba nem megyünk. Soha többé…

WorldWalk utazási blogjaAlgeciras

Üdvözlet Algeciras-ból! Európa ennyi volt! Hétfőn megyünk Afrikába, pontosabban Tanger-be (Marokkó), már ma mentünk volna, de haza kell postázni egy DVD-nyi képet és egy csomó áfás számlát. Voltunk Gibraltárban, megmásztuk a gibraltári Upper…

Maracuja utazási blogjaFes

Tangerből busszal indultunk tovább. Útközben megálltunk egy pihenőre, ahol egy elég bizarr étkezde volt. Nem mertem ott enni. Bárhol máshol, de ott nem! Fesbe késve érkeztünk, de még sötétedés előtt. A buszállomáson rögtön felajánlotta…

WorldWalk utazási blogjaKecskemét

A fiúk pár perce hagyták el Kecskemétet. A tegnapi napjuk nagyon kellemesen telt, egy haver segített nekik internet-kávézót keresni, bevásárolni, és még a helyi kempingben is elintézte, hogy ingyen megszállhassanak. Most végre jól kialhatták magukat, és elindulhatnak…

WorldWalk utazási blogjaUlm

A fiúk 20 km-rel Ulm előtt járnak, egy gyönyörű erdőben ismerkednek Dél-Németország flórájával és faunájával. Túl vannak az eddigi leghidegebb éjszakájukon, mely reményeik szerint a túra végéig megőrzi első helyét. Nulla fok körüli hőmérsékletet…

szalay2 utazási blogjaGödöllő, a Szent István Egyetem botanikus kertje, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Gödöllőn azért a kastélyon túl is van egy-két látnivaló, ezek közül az egyik ez a kis botanikus kert. Ide teljesen véletlenül kerültünk, mivel mi végig a gödöllői arborétumot kerestük (rossz helyen, mert nem néztem…

Tündüs & zo- utazási blogjaDubai Airport

A világ legcsodálatosabb és ahhoz képest egyben talán legrosszabb repülőtere. Mint azt a korábbiakban említettük, nem szoktunk repülőtereket közzétenni, de emellett most sem tudunk elmenni szó nélkül, csakúgy, mint ahogy a colomboi, Bandaranaike Airport mellett sem tudtunk…

WorldWalk utazási blogjaTarfaya

Üdvözlet Tarfaya-ból! Holnap átlépjük a Nyugat-Szahara politikai határát, azt hogy politikai azért hangsúlyozom, mert a geológiai határt már két-háromszáz kilométerrel ezelőtt átléptük. Mit lehet erről a Szaharáról mondani? Valamelyik keleti…

WorldWalk utazási blogjaWolfgangsee

Mostanában ritkán jut lehetőség a higiéniára, és ez már csak azért is kellemetlen, mert újra Restaurantokba járunk kajálni, illetve Városházákra és Internet Cafek-ba is bemegyünk. Sajnos errefelé a Campingekben a meleg vizet külön kell fizetni…

Tündüs & zo- utazási blogjaBandaranaike International Airport - Colombo

Egy igazán különleges és meglepően szép reptérrel találkozik itt az ember leszállás után. Ritkán teszünk közzé reptereket, mert az egyik szinte olyan, mint a másik. De ez, valahogy mégis más, mint a többi. Nem a padló burkolata tér el a többitől…

pandoukht utazási blogjaLa Isla

Hihetetlen, hogy amikor az ember este úgy érzi, hogy na, holnap most már tényleg nem lesz képes egy lépést sem megtenni, és éjszaka fölébredve a lábai helyén valami meghatározhatatlan formájú fájó izét talál, akkor reggel fölkel, és... Egy…

Oszd meg ezt a keresést: holnap