TV csatorna sorszáma
Itt megadhatod, hogy ez a csatorna a TV-dben hányas sorszám alatt látható:

közelebb

Film adatlap
Közelebb
Amerikai filmdráma (2004)5,8

Aki szerelmes, jól is hazudik. Mindenki másképp, de becsapja szerelmét, élet- vagy házastársát. Az őszinteség csak idegenek között lehetséges. Két férfi és két nő keresi az élet legfontosabb dolgait: szeretetet, bizalmat, őszinteséget. Amit találnak helyette: szerelem, vágy, hazugság és kaland…

Tündüs & zo- utazási blogjaVesuvio (A Vezúv vulkán)

Az 1277 méteres magasságával a Vezúv, mint vulkán, nem is olyan magas. Páratlan szépségével csak azért nyűgözi le az embert, mert önálló hegyként emelkedik ki a síkságból, nem pedig egy hegylánc részeként…

MC-BUBU utazási blogjaBalatonederics, Szellemkastély - Fekete kastély

Mi is meglátogattuk a balatonedericsi szellemkastélyt, eredeti nevén Fekete kastélyt. A kastélyról már sokan, sokat írtak. Én sem maradok ki belőle. A kastélyt Nedeczky Jenő emeltette, s a hagyomány szerint ő maga is tervezte 1880-1881 körül. Falait…

MC-BUBU utazási blogjaSzalkszentmárton, Petőfi Sándor emlékmúzeum

Tavaly látogattunk ide, akkor kimaradt, és most pótolom. Nagyon szép község a Dunához közel. Ebben a házban töltötte a leghosszabb időt Petőfi a szüleivel, és Szalkszentmártonban írta meg 112 versét. A múzeum Szalkszentmárton központjában, a Petőfi tér 14…

Ildikó Kiss utazási blogjaK!SS* Firenze

Firenze mindenképp a listán volt mindannyiunk fejében, tehát elindultunk megnézni. Az autópályán hamar oda is értünk. Leálltunk egy árnyékos helyen a vasút mellett és váltottunk parkolójegyet pár órára. Itt ismét a kreatív behajtani tilos táblák…

Tündüs & zo- utazási blogjaVeliki slap (Nagy Vízesés) - Plitvicei-tavak

Az itt található táblán olvasható: Ön Horvátország legmagasabb vízesése előtt van. A Nagy Vízesés magassága 78 méter. Magasságán kívül ez a vízesés a többitől keletkezésével is különbözik. Tudniillik…

Tündüs & zo- utazási blogjaForo Traiano - Roma

Traianus krisztus után 107-ben kezdte építtetni a fórumot a Dacia (mai Románia) ellen vívott és teljes győzelemmel végződő két hadjárat (Kr. u. 101-102 és 105-106) emlékére. Kora legnagyszerűbb fórumán az oszlopsorral…

szalay2 utazási blogjaAz egervári várkastély, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Továbbra is bosszankodom azon, hogy ha végre sikerül eljutnom valahová céges úttal, akkor szinte egész idő alatt rossz idő volt, reggeltől délig sűrű köd, így összesen csak ezt a helyet tudtam beilleszteni, mivel du. 4 után már fényképezni sem lehet…

MC-BUBU utazási blogjaVeszprém, Vár

2011. januárban Gyönyörű vár nagyon szép kilátással. Érdemes körbejárni a vár alatti sziklafalat is. Rövid története: Már a XI. században jelentősebb település alakult ki a Séd patak mentén, amit Szent István királyunk az egyik katolikus püspökség székhelyének jelölt ki…

szalay2 utazási blogjaZeltweg, Airpower 2013, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! A múlt hétvégén az elsődleges célom Zeltweg volt, megnézni a két évente megrendezendő (elsősorban) katonai repülő show-t, értelemszerűen az idei neve Airpower 2013 volt. Rögtön az elején le kell szögeznem, hogy a kecskeméti…

szalay2 utazási blogjaDudince (Gyűgy), a szabadtéri strand, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Tényleg nem értem magunkat (magyarokat). Tegnap este néztem a híradókat és az alábbi elrettentő dolgokat hallottam és láttam: a Balatonban döglenek a halak (több, mint 15.000 darabot szedtek ki eddig), a strandok…

Tündüs & zo- utazási blogjaP1 kikötő - Plitvicei-tavak

Az 1949-ben alapított Plitvicei-tavak Nemzeti Park, hivatalos nevén: Nacionalni Park Plitvička Jezera, területe közel 300 km², ebből az itt található 16 tó 2 km²-t tesz ki. A vízbőségtől függően 190-200 vízesést lehet összeszámolni, az északi…

MC-BUBU utazási blogjaEltűnt Árpád-kori falu 10 - Réhely falu (Avasi rom)

Szigliget mellett található toronyrom elnevezésére az egyetlen adat a fölötte fekvő Ávorsai-rét neve lehet, mivel Avas nevű falu nem szerepel a forrásokban. Azt viszont tudjuk, hogy ez a templomrom az egykori Réhely (Révhely) falu temploma volt. A mellette futó utcát ma is Réhely utcának hívják…

szalay2 utazási blogjaBudapest, a Zichy kastély, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most az ellenpélda jön a Baldacci kastélyhoz képest. Budapest viszonylag gyengén áll kastélyok ügyében, bár mostanában kettőt azért meglátogattam: 1. a Száraz-Rudnyánszky kastély, ezzel olyan nagy probléma nincs, csak tőlünk 32 km-re esik…

Tündüs & zo- utazási blogjaMátraBOB - Oxygen Adrenalin-Park

A Mátra Bob Sástó Magyarország legmagasabban fekvő bobpályája. A Mátra Bob Gyöngyöstől 12 km-re Mátrafüred és Mátraháza között található. A 930 m hosszúságú pálya 2006. októberében nyitotta meg kapuit. 34 kétszemélyes bobkocsi áll az idelátogató vendégek rendelkezésére…

szalay2 utazási blogjaEberau (Monyorókerék), Erdődy kastély, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Tulajdonképpen azt kell mondanom ezzel a kastéllyal kapcsolatban, hogy a legjobban a Panoramio-n lehet megnézni, a térképen, mert egyébként nem sok mindent lehet belőle látni. Ez talán még közelebb esik a magyar határhoz, saccra kb…

szalay2 utazási blogjaSt. Martin im Innkreis, az Arco-Zinnenberg kastély, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Még a Goslarból hazafelé menet találkoztam ezzel a kastéllyal, de csak most került sorra (nem véletlenül). Akkor egy ahogy esik úgy puffan utat terveztem. A német oldalon nem is volt semmi probléma. Ott úgy látom…

szalay2 utazási blogjaSt. Ulrich am Waasen, Schloß Waasen, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ez azon kastélyok egyike, amit alig találtam meg az osztrák úthálózatokon tapasztalt irányítási hiányosságok miatt. Mint azt már írtam, az osztrákok mindenhol laknak. Ez azt jelenti, hogy számtalan alsóbbrendű útból kiágazó alsóbbrendű út, …

szalay2 utazási blogjaTura, a Schossberger kastély, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ismét találtam egy olyan kastélyt, amiben hatalmas turisztikai lehetőségek lennének (vannak), csak sok sok sok pénz kellene hozzá. Közel van Budapesthez, felújítva és berendezve a parkkal együtt egy elsőrangú látvány lehetne…

Ildikó Kiss utazási blogjaK!SS* Korfu, Messonghi, Apollo Palace

Szerencsésen megérkeztünk Korfu (Kerkyra) szigetre ahol 22:30-kor még 26 fokot mutatott a hőmérő. A bőröndöm először nem ismertem meg, mert elveszett róla az új öv. A késő éjszaka ellenére is vadul dudáló buszsofőrrel egymás után álltunk…

szalay2 utazási blogjaHatvan, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Nemrég Hatvanban voltam hivatalos úton, így elhatároztam, hogy megnézem a várost. Eddig sohasem voltam itt, ill. régebben átmentem néhányszor rajta, elsősorban ha É felé fordulva Hollókő, Somoskő, stb. felé mentünk kirándulni…

barchen utazási blogjaTsavo east nemzeti park

Na végre egy igazi élmény a szafari. Ez a terület egy-hatoda Magyarországnak. A Kilimandzsáró is hozzá tartozik, de sajnos már nem fedi hó a csúcsát. Csodálatos volt. Itt élnek a maszájok és velük is közelebbről megismerkedhettünk. Nézz el a többi helyemre is…

zsumol4 utazási blogjaMadárköltő helyek a sziklákon

Költési időben nem szabad jobban megközelíteni a sziklákat, még vizi úton sem. Így sajnos nem láthattuk jellegzetes madarukat, a lundát közelebbről…