TV csatorna sorszáma
Itt megadhatod, hogy ez a csatorna a TV-dben hányas sorszám alatt látható:

mindenki jól van

Film adatlap
Mindenki jól van
Francia vígjáték (1991)6,5

Matteo özvegyember, aki elhatározza, hogy meglátogatja Olaszország-szerte élő felnőtt gyermekeit. Azzal ámítja magát, hogy mindenki jól van, holott a valóságban mindegyik gyerek súlyos problémákkal küzd…

Van dyckPalazzo dei Conservatori, Musei Capitolini - Róma

A Palazzo dei Conservatori a városi magisztrátus székhelye volt a késő középkorban. Freskódíszes termeiben még ma is rendeznek politikai összejöveteleket, a földszinten pedig a városi anyakönyvi hivatal működik. A…

szalay2 utazási blogjaZlín, Lesná - az állatkert 2., SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most érkeztünk el ahhoz a helyhez, ami miatt az ez évi cseh nyaralás ezen a környéken zajlott le. Ez a lesnai állatkert!!!!!!! Igen, ilyen sok felkiáltó jellel. Ha valaki emlékszik a korábbi beszámolómra, akkor abban…

Corso vanucciPerugia

Perugia - Reggio Umbria Perugia régi városközpontja a gépkocsiforgalom elől elzárt Corso Vannucci körül terül el. Pietro di Cristoforo Vannucci Perugino (kb.1450-1523) itt kezdett festeni és élete utolsó éveiben itt telepedett le. Fontana…

Ildikó Kiss utazási blogjaNaklice, Omis, Rafting, Vadvizi evezés

Még soha nem voltunk úgy, hogy minél délebbre megyünk, annál hidegebb lett volna. Ahányszor megálltunk pihenni, egyre rosszabb lett az idő... először szélvihar lökdösött bennünket, majd a hideg esőt is a nyakunkba csapta. Mire Omis-ba értünk…

szalay2 utazási blogjaMalá Morávka, Praděd, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Az idei cseh túránkat alapvető célja a Jeseník hegység (csehül: Jeseníky) és annak környezete volt. Jeseník egyébként egy város is, annak a Lázné (fürdő) része a Priessnitz féle gyógyfürdő hely. Ennyit a környék beazonosításáról…

Horizont utazási blogjaKoper

Szlovénia a csoda! Egy három napos utazási iroda által szervezett úton voltunk. A szállásunk mind a két éjszaka Koperben volt. Bevallom eddig nem sokat tudtam erről az országról. Nem hittem volna, hogy egyszer még arra is vágyódni fogok…

szalay2 utazási blogjaDemänovská Dolina, Demänovská jaskyňa slobody, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! A Deményfalvi völgyben már többször jártunk és a mostani túra záró helyszínéül is ezt választottuk. Azt sokan tudják, hogy barlang mániások vagyunk és ha van a közelünkben barlang, akkor azt igyekszünk megnézni. Ezt…

gabi661213 utazási blogjaKrakkó Főtér

Krakkó jó hely. Ha jól akarod érezni magad, jókat akarsz sétálni, érdekel a történelem, a kultúra, de emellett szeretnél jókat enni és inni-és mindezért ne kelljen sokat fizetni, akkor menj Krakkóba. Mi Karácsony és szilveszter között töltöttünk…

barchen utazási blogjaRangun - Yangon

Végre idén tavaszal eljutottam ide is. Ha minden igaz a 140. ország ahol jártam. Pár éve terveztük, hogy ide jövünk, de a lázadó szerzetesek meghiúsitották tervünket. Nagyon szegény ország de hatalmas. Amikor itt voltunk márciusban nagy földrengés…

szalay2 utazási blogjaBudapest, Szent István bazilika, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Úgy látszik, mostanában csak Budapest eddig be nem mutatott turisztikai helyinek ismertetésére van időm, sajnos ebben is csak lassan tudok haladni. A bazilika tényleges turisztikai célpont, egyrészt az igen jó elhelyezkedése…

szalay2 utazási blogjaBudapest, az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Füvészkertje, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Nemrég ezen a környéken jártam és mivel némileg napos volt az idő, gondoltam megnézem a Füvészkertet, mert igen régen jártam erre. Viszonylag könnyen el lehet érni, főleg a 3-as metró Klinikák állomása van közel, így mindenkinek ajánlom a helyet…

szalay2 utazási blogjaEssen/Kettwig, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Legutóbb jó messze eljutottam Németországban, sikerült megszagolnom egy kis Ruhr vidéket. Remélem mindenki emlékszik még a földrajz tanulmányaira, a Ruhr vidék Németország nehézipari központja (jól meg is kapta a II…

Jaszkari utazási blogjaThesshaloniki

Thesszalonikiben általában a sétáját mindenki a Fehértoronynál kezdi. Érdemes a toronyba felmenni és a magasból meglesni először is a várost. A torony kicsivel magasabb a házaknál, ne ijesszen meg minket az antenna erdő hisz a kilátás kárpótol…

Tündüs & zo- utazási blogjaVencel tér - Prága

A tér története egészen 1348-ig nyúlik vissza, hiszen V. Károly ekkor alapította Újvárost. Az Óvárosnál mintegy kétszer nagyobb kiterjedésű kerületet egykor főként kereskedők és kézművesek lakták, ez a tér pedig nem volt más, csak egy lópiac. Az 1800-as évek végén…

Jaszkari utazási blogjaKlagenfurt

Útban Olaszország felé gondolom szinte mindenki megáll azon a bizonyos Klagenfurt utáni pihenőnél, ahonnan is a Wörthersee-re lehet rálátni. Velünk is így történt, és persze mindig megfogadtam, hogy majd egyszer eljövünk ide… Aztán tavaly…

szalay2 utazási blogjaA Szlovák paradicsom, Suchá Belá szurdok - Klástorisko - Hernád áttörés túra, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Mostanában nem azért nem írtam, mert lusta vagyok, de sok volt a dolgom, meg némi anyaggyűjtés is folyt a közelmúltban. Ennek egyik eredménye volt a múlt szombati túra. Ennek egyik kiváltó oka az volt, hogy kíváncsi…

szalay2 utazási blogjaPoroszló, a Tisza-tavi Ökocentrum, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Nálam általában azok az utak sikerülnek a legjobban, amit nem tervezek túl, sőt sokszor na keljünk fel és induljunk el valahová kategóriába tartoznak (persze van kivétel, a svájci utamat pld. kb. 4 hónapig szerveztem…

szalay2 utazási blogjaKromeriz, a város, a kastély és a kastélypark, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Lednice után ide jöttünk, ez volt az egyik olyan cél, ahol még mi sem voltunk. Itt két napot éjszakáztunk a sok látnivaló miatt. A Penzion Kromeriz ben szálltunk meg, csak megjegyzésként: 816 KC volt egy éjszaka, fürdőszobás…

szalay2 utazási blogjaDudince (Gyűgy), a szabadtéri strand, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Tényleg nem értem magunkat (magyarokat). Tegnap este néztem a híradókat és az alábbi elrettentő dolgokat hallottam és láttam: a Balatonban döglenek a halak (több, mint 15.000 darabot szedtek ki eddig), a strandok…

szalay2 utazási blogjaLengyelország, Kudowa-Zdrój, Błędne Skały, SzG3

Ez volt az egyik elsődleges úti célunk, ami miatt Lengyelországba jöttünk. A homokkő képződmények egyébként egészen a cseh-német határtól (Szász-Svájc - Cseh Svájc) egészen eddig terjed, kisebb megszakításokkal. Ezen a részen is vannak olyan szabadon látogatható…

barchen utazási blogjaMonte-Carlo

Ez a kedvenc európai helyem. Gyönyörű szép házak, rendezett utcák és tisztaság. Minden csak a csillogásról és a pénzről szól. Többször voltam itt és mindig lenyűgözött ez a kis hercegség. Albert jól csináljátok. Jachtok, Ferrarik minden mennyiségben. Persze ott…

Tündüs & zo- utazási blogjaBourguiba mauzóleum

Történelem leckénket 1957-nél hagytuk abba, amikor Habib Bourguiba ( الحبيب بورقيبة ), teljes nevén Habib Ben Ali Bourguiba, a franciákat elűzve, a Tunéziai köztársaság elnöke lett. Nagyon érdekes és mozgalmas életet élt, ezért megpróbáljuk…

Csabó utazási blogjaVrsar

Üdv Mindenkinek! Tavaly utószezonban egy jól sikerült hetet töltöttünk Vrsarban. Az utószezon már csak azért is jó, mert általában közel felére csökkennek a szállások árai és az már hab a tortán, ha jó időt fogunk ki. Nos mi kifogtuk, végig…

Ildikó Kiss utazási blogjaRust, Európapark

Hajnali fél háromkor kelés... fél négykor indulás. Kilenc órán át 800 km ingerszegény autópálya, egy német McDonaldsban elfogyasztott reggeli és háromszor tízperces pisiszünet után végre megláttuk a hullámvasút sziluettjét. Megérkeztünk Rust-ba…

szalay2 utazási blogjaPöllauberg, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Noha a helyet is le fogom írni, mégis néhány osztrák jelenségről fogok írni. Pöllauberg Pölau felet helyezkedik el, egy viszonylag magas hegyen. Pöllauből egy 6 km hosszú úton lehet feljutni, ezen távolságon tudja csak leküzdeni a magasságkülönbséget…

bbonyar utazási blogjaNeszebár

A várost még a görögök alapították Kr. e. 6. században Meszembria néven. Ezután a római hódításig, a Kr. u. 1. századig élte első fénykorát, mivel a közvetítő kereskedelemben fontos szerepe volt. Az 5. századig a város hanyatlóban volt, de ezt követően Konstantinápoly…

szalay2 utazási blogjaSchlag bei Thalberg, Burg Thalberg, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Itt egy kitűnő példa arra, hogy ha valami iránt elveszik az érdeklődés, akkor az szép lassan tönkre is mehet. Ezt a várat szépen szétette az érdektelenség, pedig Stájerország egyik legnagyobb vára, kora egészen a római korig vezethető vissza…

szalay2 utazási blogjaVelence, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ezen a hétvégén családi okok miatt (az unokahúgom az iskolájával zenei táborban volt és szombaton volt a zárókoncert) ellátogattam Velencére. Érdekes volt látni a helyet, itt még soha sem voltam (legalábbis ezen a részen)…

szalay2 utazási blogjaEsztergom, a Főszékesegyház (Bazilika), SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! A Baldácsy kastély megtekintése után beugrottunk Esztergomba, kihasználva a jó időt, megnézni a Bazilikát. A hivatalos neve eléggé hosszú: Nagyboldogasszony és Szent Adalbert prímási főszékesegyház. Miután többször…

bbonyar utazási blogjaSzarajevó

Bosznia fővárosa az utazóknak olyan hatást kelt, mintha Isztambulban és Bécsben lenne egyszerre, megfűszerezve a balkáni háború okozta sebekkel. A legrégibb városrész egy török településhez hasonlít mecseteivel, szűk sikátoraival és egy török kútjával…

Tündüs & zo- utazási blogjaBourguiba mecset

A mecsetet 1963-ban emelték, természetesen Bourguiba tiszteletére, Taieb Bouzguenda építész tervei alapján, akit a fővárosban, Tuniszban található Hammouda pasa mecset ihletett a tervek elkészítésekor. Az ima-terem befogadóképessége eléri az 1000 hívő számát…

szalay2 utazási blogjaVeszprém, a Kittenberger Kálmán Növény- és Vadaspark, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Szentgotthárd felé menet, mintegy pihenőként beiktatva, megálltunk a veszprémi állatkertnél. Lili egyébként is szereti az állatokat, így nem volt nehéz rávenni annak megtekintésére. Viszonylag könnyű megtalálni, a város nyugati szélén terül el…

Utazási helyszínek címkéi

Ella Woodward
Egyél jókat Ellával! A hét minden napján - Egyszerű receptek és fantasztikus ételek az egészséges életért