reggeli

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaK!SS* Lucca és az ördög hídja

Reggeli után úgy gondoltuk, átugrunk a szomszédos Lucca-ba. Ez a város Puccini szülővárosa és a textilgyártásban volt régebben nagyobb jelentősége, míg a szövőmesterek el nem menekültek Velencébe a zűrös politikai helyzet miatt. Az utóbbi…

Kriszti utazási blogjaPort Aventura élménypark

A reggeli után egyből el is indultunk a Port Aventura élményparkba. Útközben kifogtunk egy alaposnál is alaposabb busz átvizsgálást, ráadásul mi voltunk nekik az elsők aznap, úgyhogy még a sofőr alsógatyáját is megnézték, hogy az idegenvezetőnk szavait idézzem…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaK!SS* Pisai ferde torony

Ezen a napon meg akartuk nézni a világ leghíresebb ferde tornyát. Písában leparkoltunk az egyik Szupermarket parkolójában, ahonnan elsétáltunk a Csodák teréhez (Campo dei Miracoli), ahol a Dóm és a Keresztelőkápolna épülete is van. A kapun…

Kriszti utazási blogjaA szállodánk: Hotel Bon Repós

A különbuszunkon amivel mentünk a szállásra, már elég nagy volt a csend, lévén hogy olyan hajnali 2-3 óra környékén járhattunk, egészen addig, amíg egy őzike gondolt egyet, és átrohant a kb. 90-el haladó buszunk előtt. Így miután mindenki homloka megismerkedett…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaNaklice, Omis, Rafting, Vadvizi evezés

Még soha nem voltunk úgy, hogy minél délebbre megyünk, annál hidegebb lett volna. Ahányszor megálltunk pihenni, egyre rosszabb lett az idő... először szélvihar lökdösött bennünket, majd a hideg esőt is a nyakunkba csapta. Mire Omis-ba értünk…

Giuseppe utazási blogjaBaltikum, Finnország, Szentpétervár

Utazásunkat a Baltikum felé, sok éves érdeklődésünk előzte meg. Ifjúkori emlékeinkből felsejlett, hogy már a Szovjetunió fennállása idején is a három kis balti „állam” más volt, mint a birodalom többi tagországa. Már…

WorldWalk utazási blogjaSaarbrücken

Sziasztok! Üdvözlünk mindenkit Saarbrücken-ből. Még néhány lépés és országot váltunk, irány Franciaország. Jelenleg valami egyesületet vagy klubot, lehetőleg valami Magyart, próbálunk találni, mert már kissé vastag rajtunk az út pora. Ha…

PK utazási blogjaBalatonrendesről futás Badacsonyig

Összecsomagoltunk a kempingben és elindultunk vissza Révfülöpre ebédelni a Rév büfébe, ahol előző nap is ettünk és láttuk milyen hamburgert adnak. Mondjuk túlzás, hogy túl kompatibilis lett volna a hamburger mérete azzal, hogy közvetlen…

PK utazási blogjaBalatonmáriafürdőről futás Fenékpusztáig

Ébresztőre keltünk, hogy fél hétkor el tudjunk indulni Máriafürdőről, ahonnan tegnap este futottam a kempingbe. Onnan most visszafele indultam Fenékpusztára, ahol előző nap délelőtt abbahagytam mert ott még maradt egy kis táv, amit futva nem tettem meg, csak kocsival jöttünk már előrébb…

PK utazási blogjaAkaliból futás Zánkára

A kempingből fél tizenkettő után kezdtem el futni Zánka felé, addigra kihisztiztem magam, hogy mennyire nincsen kedvem elindulni. Hasonló volt a reggeli futáshoz, végig küzdöttem az elemekkel. Az utolsó pár percben már csöpögött az eső…

PK utazási blogjaSiófokról futás a kempingbe

Reggel hétkor visszamentünk kocsival Siófokra, mert egy kis szakasz még kimaradt onnan, ahol tegnap este befejeztem meg a kemping közt, úgyhogy onnan futottam vissza a kempingbe, ahol várt a hideg inni meg a reggeli, amit szerzett közben a Peti. Beugrottam…

PK utazási blogjaVonyarcvashegyről futás Keszthelyre

Éjjel szétfagytunk, reggel 7-kor arra ébredtünk, hogy megsülünk, mert elkezdett rásütni a nap a sátorra. A kemping éttermében reggeliztünk, de mivel csak 8-tól adtak, kilenc óra lett, mire elkezdtem futni a kempingből Keszthely felé, már akkor elég melegben. A…

szalay2 utazási blogjaNové Město nad Metují, SzG3

Hazafelé itt éjszakáztunk a 7. éjszaka. Talán ez volt a leggyengébb szállás, de ezt előre tudtam a kommentekből, de úgy döntöttem, hogy mégis megkockáztatjuk, mivel a környéken nagyon kevés az elfogadható szállás, és csak igen drágán tudtam…

Tündüs & zo- utazási blogjaHurghada - Panorama Bungalows Resort

Idézet a prospektusokból (saját szavainkkal kiegészítve): A modern építészeti stílusú szálloda egy főépületi részből, egy hosszú melléképületből, mely az Aquarium bal partján húzódik végig, illetve több kis hangulatos bungalowból áll, mely az Aquarium jobb oldalán fekszik…

szalay2 utazási blogjaBad Reichenhall, SzG3

Bad Reichenhall. Eddig nem sok szó esett róla, pedig több alkalommal is bejöttünk ide. A város és a határ között helyezkedik el Bayerisch Gmain, ott volt a szállásunk. Most először próbáltuk ki az ún. ferienwohnung -ot, ami nagyjából nyaraló lakást jelent. Arra…

Tündüs & zo- utazási blogjaDubaj (Dubai)

Ezúttal egy olyan arab országba látogattunk el, ami nagyrészt még ismeretlen az európai látogató számára, vagy inkább egyik városa, Dubai (Dubaj) révén lett híres az elmúlt évtizedekben. Nagyon kíváncsiak voltunk erre a városra, de ugyanakkor…

Tündüs & zo- utazási blogjaGolden Coast Hotel & Spa - Çolakli

Ez a 2002-ben épült szálloda 55 km-re fekszik az antalyai repülőtértől, úgyhogy leszállás és a reptéri procedúra után kb. 2 órával már el is foglalhatjuk a szobánkat. Çolakli központja kb. 4 km-re…

szalay2 utazási blogjaInterlaken, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! A tulajdonképpeni támaszpontunkról még nem írtam semmit. Az egész Jungfraupassoláshoz először is keresni kellett egy nem túl drága, de jó helyen lévő szállást (lehetőleg reggelivel és fürdőszobával). A legkézenfekvőbbnek…

szalay2 utazási blogjaBurghausen, SzG3

8. nap, 2. helyszín: Már korábban többször jártam erre, és az alpokbeli nyaralásunkat kihasználva Passau felé menet megmutattam a feleségemnek és az unokámnak ezt a helyet. Szó szerint a határra, pontosabban a határfolyóra (Salzach) tapad. Letettük a kocsit a főtéren…

szalay2 utazási blogjaÜberlingen (2022), SzG3

Most elérkeztünk a legnyugatibb városhoz, ahol a Bodensee partján voltam (itt is szálltam meg, az egyik legjobb reggeli itt ettem, pedig nagyon sok helyen szálltam meg és kaptam reggelit). Amúgy nem igazán látványos a város, ami viszont igen szimpatikus volt (és…

MC BUBU utazási blogjaFERTŐRÁKOS, Cölöpházak

Üdvözlök mindenkit. Egy huzamosabb kihagyás után egy régebbi helyet teszek fel, még a Fertő-tó körüli kiránduláskor voltunk itt. Sajnos a helyhez semmilyen történetet nem sikerült kiderítenem. Mi az esti és a kora-reggeli órákban kirándultunk itt, illetve végigmentünk a cölöpházakhoz vezető stégen…

Tündüs & zo- utazási blogjaHotel Alexis*** - Prága

Prágában szállást találni nem túl bonyolult dolog, kivéve, ha autóval érkezünk. Akkor a belvárosi részt el is lehet felejteni, mert ott parkolni igen drága mulatság. zo- általában sörben méri az árakat, úgyhogy 1 nap parkolás 7 sör, szóval nem éri meg. :-D Szállás…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaK!SS* Amedia Hotel, Berlin

Berlinben felkerestük a szállóhelyünket, ami a főváros előkelő negyedében volt, direkt a sétálóutcában (Kurfürstendamm). Az Amédia**** hotel szinte beleolvadt az üzleti kirakatok és vendéglátó egységek közé, sokszor simán elsétáltunk mellette, mielőtt észrevettük volna…

Tündüs & zo- utazási blogjaKoversada FKK Camping (Naturist Park) - Vrsar

Idei nyaralásunk egyik fő helyszíne, kiindulópontja. Hogy miért választottuk ezt? Egyrészt azért, mert a CCU (Croatian Camping Union) 2011 legjobb kempingje címét nyerte el, valamint azért, mert ez a kemping maga a naturista kempingtörténelem…

szalay2 utazási blogjaNowa Ruda (Park Hotel), SzG3

Nowa Ruda nem azért került bele a beszámolókba, mert valami fantasztikus hely lenne, hanem mert támaszpontnak igencsak alkalmas. A városban van egy kis Rynek (Főtér), annak közepében a szokásos városháza, meg néhány templom. Az egyetlen igazán érdekes látnivaló…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaK!SS*Alpesi körtúra

Hajnalban kellett kelnem, mert már 06:00 kor jöttek értem. Mikor a hegyek közé értünk, még ködpárában úszott a völgy és a zöld tó mellett elhaladva megállapítottuk, hogy már igen kiapadt. Kiszedtük a hátizsákokat a csomagtartóból és a hátunkra vettük…

szalay2 utazási blogjaVysoké Mýto, SzG3

Ez az a hely, ahová úgy kerültünk, hogy nem is volt betervezve az idei nyaralásunkba. Ennek ez a története: soha nem megyünk el úgy külföldre, hogy nem kötünk biztosítást. Amikor végeztem a személyi utasbiztosításokkal, az ügyintéző felvetette…

hello utazási blogjaCarrer del Rosselló, 394, 08025 Barcelona

Az Ayre Hotel Rosellon-ban szálltam meg nemrég, remek szállás, barátságos, kitűnő szolgáltatásokkal. A szobák tiszták és a nyolcadik emeletről tökéletesen rálátni a Sagrada Familiara. E mellett a tető terasz mindent visz, a helyi klímának köszönhetően, decemberben…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaRust, Európapark

Hajnali fél háromkor kelés... fél négykor indulás. Kilenc órán át 800 km ingerszegény autópálya, egy német McDonaldsban elfogyasztott reggeli és háromszor tízperces pisiszünet után végre megláttuk a hullámvasút sziluettjét. Megérkeztünk Rust-ba…

szalay2 utazási blogjaBad Griesbach

Először is a hely nevét kell tisztázni. Maga a község a Bad Griesbach im Rottal nevet viseli. A tőle teljesen elkülönült nyaralóközpont pedig Bad Griesbach - Therme névre hallgat. A 70-es években találtak itt termálvizet és akkor építették ki a szálloda komplexumot…

Oszd meg ezt a keresést: reggeli