TV csatorna sorszáma
Itt megadhatod, hogy ez a csatorna a TV-dben hányas sorszám alatt látható:

south park nagyobb, hosszabb és vágatlan

Film adatlap
South Park: Nagyobb, hosszabb és vágatlan
Amerikai film (1999)4,8

VIGYÁZAT! A FILM TARTALMA SÉRTŐ LEHET SZÁMODRA, AMENNYIBEN VALAMELYIK NEMHEZ, NEMZETHEZ, VAGY VALLÁSI FELEKEZETHEZ TARTOZOL, ILLETVE VAN VALAMILYEN SZEXUÁLIS BEÁLLÍTOTTSÁGOD! Hírnév. Hatalom. Hadsereg. Hakni. Szex, rassz és vallás. A női lélek titka. A South…

Güell parkGüell park

Ezután a Güell parkba indultunk, ahova belépve mintha egy mesekönyv lapjai elevenedtek volna meg a szemünk előtt, a színes, mozaikos tereknek, a hatalmas pavilonoknak, a két mézeskalács házikónak és a rengeteg különféle növénynek köszönhetően. Megcsodálhattuk…

ParkLednice 2., SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! A mostani cseh utunknak az elsődleges célja az volt, hogy az unokámat megismertessük azokkal a szép látnivalókkal, amiket már korábban mi meglátogattunk, de azért némi újdonságot azért ebbe az útba is belecsempésztünk. A két korábban meglátogatott…

ParkKassel, parkok a városban, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Szerintem most érkeztünk el Kassel legjobb részéhez, a parkokhoz! Mint említettem, Kassel Németország legzöldebb városa. Ennek sajnos az az egyik előzménye, hogy a II. világháborúban szinte porrá égették az egész várost, így az újjáépítésekor…

Geológia parkMünchen 2., SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Amióta kijárok Németországba, Münchenről keveset írtam. Most néhány, talán különálló beszámolót nem érdemlő helyről írok. Az utca (sugárút) a Residenz (és a Hofgarten) felől indul észak felé…

Pieninek nemzeti parkTutajozás a Dunajecen - II., SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Miután az idő nagyon jó volt (kissé borult és kb. 28-30 fok az itthoni 40 helyett), úgy döntöttünk, hogy ekkor megyünk tutajozni a Dunajecre az út alatt, egyébként végig sütötte volna a fejünket a nap (ami azért…

ParkOberschleißheim, Schloss Schleißheim, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Amit most bemutatok, az az egyik legnagyobb szabású palotakomplexum Németországban. München mellett található, az északi autópályától néhány kilométerre. Könnyen megközelíthető, ingyenes a parkolás (legalábbis akkor amikor ott voltam, biztosan)…

ParkTóalmás, az Andrássy kastély, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most következzen néhány sikertelen kastély látogatás. Ezek közül az első ez a kastély volt. Itt még bosszankodni is volt okom, mivel direkt utána néztem az interneten, hogy meg lehet-e látogatni Őket, mivel tudtam…

ParkMünchen, Westpark, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most először egy kis értetlenséget érzek, legalább is ezzel a hellyel kapcsolatban. Az általam látott egyik legszebb (ha nem a legszebb) parkban jártam. Előzetesen a fotó albumot feltettem a Facebookra is valamint itt is bemutattam…

Nemzeti parkVelike kaskade - Plitvicei-tavak

Sokan a nagy vízesést tartják a Plitvicei-tavak Nemzeti Park legfőbb látványosságának, de szerintünk ez a hely érdemli ki ezt a címet. A Gavanovac-tó itt ömlik bele számtalan vízesésen keresztül a Kaluderovac-tóba, amely már csak 503 méteren fekszik…

Nemzeti parkVeliki slap (Nagy Vízesés) - Plitvicei-tavak

Az itt található táblán olvasható: Ön Horvátország legmagasabb vízesése előtt van. A Nagy Vízesés magassága 78 méter. Magasságán kívül ez a vízesés a többitől keletkezésével is különbözik. Tudniillik…

Nemzeti parkSlap Milke Trnine - Plitvicei-tavak

Az úton tovább haladva érjük el a Slap Milke Trnine nevezetű vízesést, amely a Milanovac-tó és a Gavanovac-tó között található. A hely festői környezetben van, leírhatatlan, megfogalmazhatatlan, ezt látni kell, nincs mese…

Nemzeti parkTara kanyon

Vad, tiszta és fenséges a Tara folyó, melyet „Európa könnyeként” is emlegetnek. A hegy gyomrából tör elő északon és 140 kilométeren keresztül folyik. A Piva folyóval egyesül, és így a Drina keletkezik belőlük, mely a Balkán egyik leghosszabb…

Parkforrás-kolonnádKarlovy Vary

Karlovy Vary - Karlsbad (D), Carlsbad (Eng) A gyógyforrásairól lett világhíressé ez a város, amelyet még IV. Károly alapított a XIV. század közepén. A legenda szerint akkor fedezte fel ezt a különleges helyet, amikor vadászat közben az egyik kutyája beleesett egy meleg vizű forrásba…

ParkFót, a Károlyi kastély, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ha eddig csak fanyalogtam a budapesti és környéki kastélyok miatt, akkor a fóti Károlyi kastély esetében ki kell jelentenem, ez lenne az ideális Budapest (környéki) kastély. Persze soha sem lesz az (soha se mond…

ParkMünchen, az Olympiapark, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ahogy kijárok Németországba, igyekszem mindig valami látnivalót is megtekinteni, ha már ott vagyok. Most az Olympiaparkba fogunk ellátogatni. Az egész létesítmény komplexum az 1972-es olimpiára készült, szemmel láthatóan…

ParkKromeriz, a város, a kastély és a kastélypark, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Lednice után ide jöttünk, ez volt az egyik olyan cél, ahol még mi sem voltunk. Itt két napot éjszakáztunk a sok látnivaló miatt. A Penzion Kromeriz ben szálltunk meg, csak megjegyzésként: 816 KC volt egy éjszaka, fürdőszobás…

Nemzeti parkZalavár, Kis-Balaton ház és part

A terület Zalavárhoz tartozik, és ugyanazt tudom itt is írni, mint a Kányavári szigetnél. A Zalavár - Újszabar közötti útszakasz mentén, a Kányavári szigetről visszafelé, a Kis-Balatont megkerülve jutottunk ide. Az építés kezdete 852-53-ra tehető…

ParkKámoni Arborétum, Szombathely

Valamikor Kámon önálló falu volt, ma már Szombathely belterületéhez tartozik. Itt kezdte meg az arborétum kialakítását az 1860-as években Saághy Mihály földbirtokos, a terület gazdája. Abban az időben a Gyöngyös-patak…

Duna-ipoly nemzeti parkDINNYÉS, Madárdal tanösvény

Egész egyszerűen érdemes ide látogatni - annak, aki szereti a természetet és a madarakat. Persze, a madarak megfigyelésének idejét ki kell fogni, és nem szabad és nem is érdemes zavarni őket. Gyönyörű táj, kellemes séták tehetők a nádasok között, tóparton és a mezőn…

Nemzeti parkMilanovački slapovi - Plitvicei-tavak

Milanovački slapovi, tehát a Milanovac vízesés. :-) Ez az első szemetgyönyörködtető vízesés, amivel sétánk során szembesülhetünk. A Kozjak-tó amúgy 535 méter magasan fekszik és 47 méter mély, mielőtt ezen a gyönyörű vízesésen keresztül a Milanovac-tóba ömlene…

Nemzeti parkP1 kikötő - Plitvicei-tavak

Az 1949-ben alapított Plitvicei-tavak Nemzeti Park, hivatalos nevén: Nacionalni Park Plitvička Jezera, területe közel 300 km², ebből az itt található 16 tó 2 km²-t tesz ki. A vízbőségtől függően 190-200 vízesést lehet összeszámolni, az északi…

Viktoria parkAuckland

Ez a város az északi szigeten fekszik. Többször megfordultam már itt is. Szerintem fiataloknak a legjobb város új-Zélandon. Idén a rögbi világbajnokság előtt pár héttel voltam itt. Micsoda őrület van itt. Imádják a csapatukat. Nézzétek meg…

ParkDudince-Kúpele (Dudinc-fürdő vagy Gyűgy fürdő), SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Már igen sokszor elmentem a hely mellett Zólyom felé haladva (Lengyelország, Tátra, Kis-Fátra, stb.), de miután az útról nem igen látszik a hely, ennyiben is maradt a dolog. Most hétvégén keresgélni kezdtem egy jó…

Nemzeti parkP3 kikötő - Plitvicei-tavak

Miután megérkeztünk a P3 kikötőbe, kicsit elvesztettük a fonalat, már ami az útirányt illeti. Arra alapoztunk, hogy majd követjük a tömeget, de mivel a nép minden irányba igyekezett, így nem tudtuk, hogy merre is menjünk tovább. Így betértünk…

Costa Brava - Barcelona23% kedvezmény!2490 Ft helyett: 1917 Ft
Sylvia Löhken
A csend ereje - A zárkózott ember útja a sikerhez
23% kedvezmény!3499 Ft helyett: 2694 Ft
G. Szabó Klára
Tej-, cukor- és lisztmentes ételek recepteskönyve - Gyakorlati tanácsok kezdő paleósoknak