TV csatorna sorszáma
Itt megadhatod, hogy ez a csatorna a TV-dben hányas sorszám alatt látható:

vörös szikla

Film adatlap
Vörös szikla
Kínai kalandfilm (2008)6

John Woo (Ál/Arc, Rés a pajzson) elkészítette a kínai történelem legizgalmasabb időszakáról szóló monumentális háborús eposzát, amelyben a fortélyos hadvezérek és a látványos csatajelenetek mellett az érzelmek is szerephez jutnak. Minden idők legnagyobb költségvetésű…

SziklaCapri - Fraglione sziklák

Nos kérem, aki azt hiszi tudja milyen a kék szín, annak rá kell döbbennie, hogy téved! Ehhez persze el kell utazni Caprira. Ott aztán bárki könnyedén beláthatja, hogy a tenger kék színe olyan varázslatos, olyan csodálatos, hogy azt sem szavak…

SziklaTátra Nemzeti Park, Dolina Koscieliska, SzG3

Folytatva a völgyekben történő túrázásokat, a második és egyben a legszebb völgy a Dolina Kościeliska. Itt is le kell róni a szokásos 20 PLZ parkolási és a 4 PLZ/fő belépti díjat. Mi itt már a legelejétől gyalog mentünk, itt nincs gyengébb rész…

SziklatemplomMatera - Sassi

Reggio Basilicata, Matera A mély szakadék szélén épült városka, Sassi (barlangok) a forgalmasabb felső és a csöndesebb alsó negyedekre oszlik. A Sasso Barisano és a Sasso Caveoso közül ez utóbbi a festőibb. Matera lakói egykor itt éltek a sziklába vájt otthonaikban…

SziklaSchneizlreuth, Aschauerklamm, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Végre el tudtam jutni egy természeti szépséghez és nem csak városokat tudtam megnézni Németországban. Bár van némi hiányérzetem, de azért jó volt a túra. Miből is adódik ez a hiányérzet. Az interneten kikerestem…

Giuseppe utazási blogjaSpanyolország közepén

Körutazásunk, számunkra alapvető hiányokat pótolt. A legtöbb turista Andalúziát, a tengerpartokat, Santiago de Compostelát vagy a Pireneusokat látogatják a legsűrűbben. Pedig Spanyolország „európai lelke”…

Giuseppe utazási blogjaBaltikum, Finnország, Szentpétervár

Utazásunkat a Baltikum felé, sok éves érdeklődésünk előzte meg. Ifjúkori emlékeinkből felsejlett, hogy már a Szovjetunió fennállása idején is a három kis balti „állam” más volt, mint a birodalom többi tagországa. Már…

Giuseppe utazási blogjaIzraeli körutazás

Útibeszámoló A Haris Travel Club szervezésében 2007. május 16 -24. között Izraelben jártunk. A területet nevezték az Atyák földjének, Szentföldnek, az Ígéret Földjének is. Ez ma Izrael. Itt három, egyistenhívő vallás: a kereszténység…

bbonyar utazási blogjaJakab-hegy

A nyugati Mecsek legmagasabb csúcsa a Pécs mellett emelkedő, közel 600 méteres Jakab-hegy. A hegy meredek déli oldalát jellegzetes színű, vörös permi homokkő alkotja, amelyből a víz és a szél munkája különleges szirteket, kőtornyokat formált: a Babás-szerköveket…

Ildikó Kiss utazási blogjaKanári sziget, Tenerife, Puerto de la Cruz, Botanikus kert

Volt bőven néznivaló Puerto de la Cruz-ban és környékén. Többször lelépcsőztünk a partra a papagájos utcai fotós embert kikerülve, aki már tudta, hogy minket nem kell kérdeznie fényképezkedés végett. A szoborember is biccentett egyet ha elmentünk…

Pepe utazási blogjaMecsek, Zsongor-kő

Zsongor-kő a Jakab-hegy déli oldalán korláttal ellátott kiugró vörös homokkő szikla, melyről a Dél-baranyai-síkságra nyílik csodálatos kilátás. 1892-ben alakították ki lépcsőit és helyezték el a korlátot. 540 méter magasan van ez a természetes kilátóhely…

SziklaA Szlovák paradicsom, Suchá Belá szurdok - Klástorisko - Hernád áttörés túra, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Mostanában nem azért nem írtam, mert lusta vagyok, de sok volt a dolgom, meg némi anyaggyűjtés is folyt a közelmúltban. Ennek egyik eredménye volt a múlt szombati túra. Ennek egyik kiváltó oka az volt, hogy kíváncsi…

SziklaKócs hegyi túra (2016. 04.), SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most szombaton ismét egy szurdok túrán voltam Szlovákiában. Szervezett úttal mentem, pedig a Szlovák Paradicsom-i túra után megfogadtam, hogy majd egyénileg szervezem az ilyen túrákat. Nem a helyszíni szervezéssel volt…

MC-BUBU utazási blogjaDOBA, Somló vára

A vár keletkezésének ideje ismeretlen, de feltehetőleg a tatárjárás, tehát 1241-42. után épült mint királyi vár. Királyi vár 1370-ben is, amikor Ákos bán a várnagya, és…

SziklaVeszprém, Vár

2011. januárban Gyönyörű vár nagyon szép kilátással. Érdemes körbejárni a vár alatti sziklafalat is. Rövid története: Már a XI. században jelentősebb település alakult ki a Séd patak mentén, amit Szent István királyunk az egyik katolikus püspökség székhelyének jelölt ki…

SziklaVárpalota - Tés, Bátorkő vára

Tés és Várpalota felől is igen kellemes gyalogtúra tehető, vadregényes tájon át, Várpalota felől sziklás völgyön keresztül. Bátorkő vára Várpalotától északra mintegy 5 km-re, a Fajdas-hegység egyik völgyében, meredek és szűk területű sziklacsúcson…

WorldWalk utazási blogjaNouakchott

Nouadibhou-Nouakchott között durván 500 kilométer a táv. Kissé naivan úgy gondoltuk, ez lesz a Szahara könnyebbik szakasza, ugyanis a nagy táv ellenére arra számítottunk, hogy az utolsó két-háromszáz kilométert már a szavannában tehetjük meg, rosszabbik esetben félsivatagban…

SziklaLengyelország, Kudowa-Zdrój, Błędne Skały, SzG3

Ez volt az egyik elsődleges úti célunk, ami miatt Lengyelországba jöttünk. A homokkő képződmények egyébként egészen a cseh-német határtól (Szász-Svájc - Cseh Svájc) egészen eddig terjed, kisebb megszakításokkal. Ezen a részen is vannak olyan szabadon látogatható…

VörösberényVÖRÖSBERÉNY, Református erődtemplom

Gyönyörű, épségben megmaradt XI - XII. századi templom Balatonalmádi Vörösberény, Veszprémi úton. A vörösberényi református templom falaiban egy, még Szent István korában épült falusi egyháznak maradványai rejtőznek. A templom alapja egyszerű…

SziklaSzász Svájc Nemzeti Park, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Először még NDK-s időszakban voltam itt, utoljára pedig 2009-ben. Mit ne mondjak, küllemében, karbantartottságában sokat segített, hogy most már az egyesített Németország része (bár nem volt olyan lepukkadt, mint…

SziklaA lauterbrunneni fővölgy, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Elég sok dolgom volt, így sajnos nem tudtam mostanában jelentkezni, remélem, hogy ezen tudok változtatni. A svájci utunk egyik legszebb pontjáról, a Lauterbrunneni fővölgyről még nem számoltam be, pedig ez szerintem…

SziklaVESZPRÉM, Domonkos kolostor és templomrom

A vár alatti szikla alatt, a csücskénél, a Séd mellett... Nagyon szép a körülötte lévő területtel együtt... Története: Szent Katalin Domonkos Apácakolostor romjai, amiket a köznyelv csak Margit-romoknak nevez, Veszprém Dózsaváros nevű városrészében…

SziklaÚrkút, az Úrkúti Őskarszt Természetvédelmi Terület, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Már megint amiatt kell bosszankodnom, hogy ha hivatalos ügyben megyek valahová, akkor rendszerint meglehetősen rossz az időjárás és alig lehet normális fényképeket készíteni, Így volt most is, pedig igen szép helyeken voltam…

barangolo33 utazási blogjaMahábalipuram

Indiai utazásunk egyik nagy élménye volt, mikor barangolásaink során eljutottunk Mahábalipuramba, a sziklatemplomok városába. Tamil Nadu állam fővárosából Chennaiból, - korábbi nevén Madraszból – északi irányban elindulva a tengerparti úton…

SziklaA Deményfalvi völgy, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Az Alacsony Tátra északi oldalának szerintem ez a legszebb völgye, ami persze szubjektív, de igen sok látnivaló is van itt a szokásos természeti szépségek mellett. Ide úgy kerültünk, hogy 2009. szeptemberében elmentünk a Kis-Fátrába…

Ildikó Kiss utazási blogjaKanári sziget, Tenerife, Guía de Isora, Abama Hotel Golf & Spa*****

Autóba ülve bekapcsoltuk az iPhone navigálóját, ami szűk utcákba és valami járhatatlan erdei útra vitt bennünket... ezért inkább magunktól próbáltunk eligazodni. Követtük a többi autót a szerpentinen, ami aztán hosszan kanyargott, mint valami veszett, részeg kígyó…