TV csatorna sorszáma
Itt megadhatod, hogy ez a csatorna a TV-dben hányas sorszám alatt látható:

volt egyszer két németország

Film adatlap
Volt egyszer két Németország
Német kalandfilmsorozat (2015)

1983, Kelet- és Nyugat-Németország. A hidegháború és a fegyverkezési verseny kellős közepén a keletnémet hírszerzés kémet küld a nyugatnémet katonai támaszpontra, ahol bizalmas dokumentumokat kell lefényképeznie a Perschen II rakéta telepítéséről Nyugat-Németországban…

TV műsor

?
2018. június 25. hétfő 23:00 - 00:00 Volt egyszer két Németország: BátorságNémet kalandfilmsorozat (2015) (2. rész)

NémetországKöln

Köln - Berlin, Hamburg és München után - Németország negyedik legnagyobb, egyben Észak-Rajna-Vesztfália szövetségi tartomány legnagyobb városa. A mai Köln helyén az első települést a germánok alapították, majd 50-ben lett római város Colonia…

NémetországMünchen 2., SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Amióta kijárok Németországba, Münchenről keveset írtam. Most néhány, talán különálló beszámolót nem érdemlő helyről írok. Az utca (sugárút) a Residenz (és a Hofgarten) felől indul észak felé…

NémetországOberschleißheim, Schloss Schleißheim, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Amit most bemutatok, az az egyik legnagyobb szabású palotakomplexum Németországban. München mellett található, az északi autópályától néhány kilométerre. Könnyen megközelíthető, ingyenes a parkolás (legalábbis akkor amikor ott voltam, biztosan)…

szalay2 utazási blogjaFreiburg im Breisgau, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok, de nekem valahogy sok lett a munkám így év vége felé, de azért egy nagyobb beszámolót erről a városról azért bele suvasztok. Ez a Freiburg nem tévesztendő össze a Svájcban található…

NémetországBurghausen, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most elérkeztünk egy olyan helyre, amit nem lehet néhány mondattal elintézni. Ez Burghausen és a vára. Azzal a rekorddal büszkélkedhetnek, hogy a vár össz hossza 1051 m, ami Európában rekord. Az persze érdekes…

NémetországFreising, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Nemrég megint Németországban voltam, Münchenben, és ebben a kisvárosban szálltunk meg (Münchenben éppen valamilyen vásár volt, így ott szállást találni lehetetlen volt). Freising egy szép német (bajor) kisváros…

NémetországMünchen, Westpark, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most először egy kis értetlenséget érzek, legalább is ezzel a hellyel kapcsolatban. Az általam látott egyik legszebb (ha nem a legszebb) parkban jártam. Előzetesen a fotó albumot feltettem a Facebookra is valamint itt is bemutattam…

NémetországSchneizlreuth, Aschauerklamm, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Végre el tudtam jutni egy természeti szépséghez és nem csak városokat tudtam megnézni Németországban. Bár van némi hiányérzetem, de azért jó volt a túra. Miből is adódik ez a hiányérzet. Az interneten kikerestem…

NémetországDüsseldorf

Düsseldorf város Németországban, Észak- Rajna-Vesztfália szövetségi tartomány fővárosa, Németország egyik legnagyobb és legfontosabb városa. Jelentős közlekedési csomópont és pénzügyi központ is. A szűkebb értelemben vett Ruhr-vidék délnyugati…

NémetországDachau, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! München mellett található Dachau (észak nyugatra). Miután meglátogattam az ide nem messze található Oberschleißheim-i palota komplexumot, az egyik ismerősöm jó véleménye alapján elugrottam Dachauba is. Itt nem a koncentrációs tábort néztem…

JeDee utazási blogjaLuxemburg

Luxemburg, hivatalosan a Luxemburgi Nagyhercegség (luxemburgi: Groussherzogtum Lëtzebuerg, francia: Grand-Duché de Luxembourg, német: Großherzogtum Luxemburg) Belgium, Franciaország és Németország által határolt terület 2586 négyzetkilométeren…

NémetországUlm, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! A csehek előtt egy német város. Munka ügyben a múlt héten ismét elutaztam Németországba és most Ulmot tudtam beütemezni, mint megtekinthető helyet. Ulm két dologról nevezetes: 1. egyike Németország legkisebb nagyvárosainak…

NémetországMünchen, az Olympiapark, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ahogy kijárok Németországba, igyekszem mindig valami látnivalót is megtekinteni, ha már ott vagyok. Most az Olympiaparkba fogunk ellátogatni. Az egész létesítmény komplexum az 1972-es olimpiára készült, szemmel láthatóan…

NémetországEssen/Kettwig, Schloß Hugenpoet, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ahogy Kettwignél írtam, a városkában még két kastélyt látogatunk meg. Ezek közül az egyik ez a kastély volt. A városka a Ruhr folyó északi oldalán van, a Hugenpoet kastély a délin található. Elhúzunk a Landsberg…

NémetországKrailling, a Würm patak, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Hogy tényleg mibe botlik bele az ember néha (igazolva Horizont állítását, hogy Én elég sok olyan dolgot is megnézek, amit más nem és még érdekel is engem)! Tegnap München mellett voltunk egy Krailling nevű helyen. Nem…

szalay2 utazási blogjaEssen/Kettwig, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Legutóbb jó messze eljutottam Németországban, sikerült megszagolnom egy kis Ruhr vidéket. Remélem mindenki emlékszik még a földrajz tanulmányaira, a Ruhr vidék Németország nehézipari központja (jól meg is kapta a II…

Tündüs & zo- utazási blogjaSheikh Zayed Bin Sultan Al Nahyan Mosque - Abu Dhabi

Sheikh Zayed Grand Mosque néven ismeri itt minden hívő, de a mecset teljes neve: Sheikh Zayed Bin Sultan Al Nahyan Mosque. De teljesen mindegy, hogy ki hogyan nevezi, itt mindenki tudja, hogy a mecset az alapító atya, az Egyesült Arab Emirátusok…

NémetországSchloß Neuschwanstein - Hohenschwangau

Álomkastély formájában vált valósággá egy királyi vízió. A világ 100 csodáinak egyike! Neuschwansteinban egy álom valósult meg: a kastély tornyai és erkélyei a bajor Alpok erdeinek sűrűjéből bukkannak elő. A látogató egy színházi előadás díszletének…

Ildikó Kiss utazási blogjaRust, Európapark

Hajnali fél háromkor kelés... fél négykor indulás. Kilenc órán át 800 km ingerszegény autópálya, egy német McDonaldsban elfogyasztott reggeli és háromszor tízperces pisiszünet után végre megláttuk a hullámvasút sziluettjét. Megérkeztünk Rust-ba…

NémetországBerlin, Schloß Charlottenburg, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Először is azt kell tisztázni, hogy a cím nem elírás, mivel nem sch-val kell írni a Charlottenburgot. Sophie Charlotte von Hannover III. Frigyes választófejedelem felesége volt, neki kezdték építeni ezt a csodálatos palotát…

NémetországMünchen 3., SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Folytassuk a barangolást München kevésbé ismert részein: 1. München keleti részén (Trudering-Riem) található az Új Vásár területe. Amikor kinőtték a régi területét, a már használaton kívüli régi repülőtér - München…

NémetországMünchen, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Svájc felé menet két éjszakát a városban töltöttünk, napközben a Schlosspark Nymphenburgot (lásd OTT) és a Botanischer Gartent (lásd OTT) néztük meg, csak mindkét nap kora este mentünk be a városba. Tetszett is meg nem is…

NémetországBergisch Gladbach

Bergisch Gladbach járási és regionális központ Észak-Rajna Vesztfáliában, a Rajna keleti oldalán fekszik, kb. 10 kilométerre Kölntől keletre. Annak ellenére, hogy az első írásos emlékek már 1271-ben említik Gladebag néven, ez az egyik legkisebb város Németországban…

NémetországK!SS* Amedia Hotel, Berlin

Berlinben felkerestük a szállóhelyünket, ami a főváros előkelő negyedében volt, direkt a sétálóutcában (Kurfürstendamm). Az Amédia**** hotel szinte beleolvadt az üzleti kirakatok és vendéglátó egységek közé, sokszor simán elsétáltunk mellette, mielőtt észrevettük volna…

NémetországSzász Svájc Nemzeti Park, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Először még NDK-s időszakban voltam itt, utoljára pedig 2009-ben. Mit ne mondjak, küllemében, karbantartottságában sokat segített, hogy most már az egyesített Németország része (bár nem volt olyan lepukkadt, mint…

szalay2 utazási blogjaPassau, vízi erőmű a Dunán, SzG3

Amikor megnéztem Passau-t, a Városházánál láttam egy vízmértéket, ahol bejelölték, mekkorák voltak az árvizek a városban. A 2. legmagasabb 2013-ban volt, vagyis nem túl rég. Úgy látszik, hogy a város feletti vízi erőmű (és a gátja) nem tudta megvédeni a várost…

WorldWalk utazási blogjaStein an der Traun

Ausztria Alföldön nevelkedett magyar embernek különleges élményben lehet része, ha elmegy az Alpokba. Mi is mehettünk volna a Duna mentén egész Németországig, de nem tettük, mert tudtuk, hogy Ausztriában az Alpokat kihagyni bűn…

NémetországPotsdam, Sanssouci kastélyegyüttes, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Talán az eddigi legnehezebb feladatom előtt állok, amikor erről a helyről kell beszámolót írnom. Aki nem látta még ezt, az el sem tudja képzelni, hogy mi minden van itt és mekkora területen. Valószínűleg egy inkább…

NémetországBerlin, Schloß Glienicke, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most Berlin egy ritkán látogatott részére látogatunk el. Ez Glienicke. Régebben azért volt nehéz erre jönni, mivel itt volt a határ Nyugat-Berlin és a DDR (Brandenburg) között (érdekes megnézni a térképet, hogy ez…

NémetországAschau im Chiemgau, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Mint azt már korábban írtam, többször jártam mostanában München környékén munka ügyben. Az egyik alkalommal úgy döntöttem, hogy a szokásos úti pihenő egyikét ebben a faluban tartom. Nincs messze (kb. 4 km) a Salzburg-München autópályától…

NémetországLahr/Schwarzwald, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! A múlt héten ismét Németországban voltam. Sajnos a sok munka miatt nem sok mindent tudtam megnézni, amit érdemes lett volna arra meg nem volt időm. Dél felé nézve balra a Fekete erdő volt található, jobbra pedig Franciaország…

NémetországNeuburg am Inn, a kastély, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Hogy mikre nem bukkan az ember véletlenül! Már számtalanszor elmentem a vár mellett éjjel, valószínűleg nincs kivilágítva, mert nem vettem észre, pedig szó szerint az út mellett található. Egyébként azért érdemes néha…

TV műsor

?
2018. július 2. hétfő 23:00 - 00:00 Volt egyszer két Németország: Atlanti oroszlánNémet kalandfilmsorozat (2015) (3. rész)