»Utazás»Horizont utazási blogja
Utazási blog

Horizont utazási blogja

Horvátország, Omis

Omisban ismerkedtem meg először Horvátországgal. Nagyon kellemes meglepetés volt. Omis csodás természeti táj. Hatalmas sziklás hegyek tövében, egy folyó ömlik a tengerbe! Nemirában laktunk, ahol azt ígérték, hogy 70 méterre van a tenger. Annyi is volt, csak a hegy oldalában. De a kilátás kárpótolt minket a lépcsőmászásért cserébe.

Szlovénia, Koper

Szlovénia a csoda! Egy három napos utazási iroda által szervezett úton voltunk. A szállásunk mind a két éjszaka Koperben volt. Bevallom eddig nem sokat tudtam erről az országról. Nem hittem volna, hogy egyszer még arra is vágyódni fogok, hogy ott élhessek! A táj csodás, Ausztria és Svájc keveréke. Rend, békesség, nyugalom, tisztaság, jólét van! (Számlát…

Ausztria, Graz

Utólagos karácsonyi hangulatot hoztam nektek. Egy napos kiránduláson Grazban adventkor. Születésnapomra kaptam Édesanyámtól ajándékba. Szuper volt. Nagyon kedves városka, az ünnepi hangulata nagyon átjött.

Magyarország, Szarvas Arborétum

Kirándultunk a szarvasi arborétumba! A nyugalom és szépség szigete. Tobzódtunk. A látványban és illatokban! Ennyi szépséget egy helyen! Az Arborétum és a Pepi-kert története az olasz eredetű Bolza család nevéhez fűződik. Bolza Péter tábornok 1798-ban lett szarvasi földbirtokos, amikor elvette feleségül Harruckern János György unokáját, Stockhammer Antóniát…

Horvátország, Porecs

Idén itt nyaraltunk egy hétig. Szívet melengető helye Horvátországnak! Porecs virágos, hangulatos, barátságos, magunkba lehet szívni a történelmét! A tenger csodás itt is. A horvátok nagyon kedvesek, kiegyensúlyozottak, derűsek. Jó kis nyaralás volt, feltöltődtünk mint egy akkumulátor!

Magyarország, Duna kanyar

Egynapos kiránduláson voltunk édesanyámmal. Nagyon csodálkoztam, hogy egy kb. 32 ezer lakosú városból (+ a környék) nem tudtak megtölteni egy buszt.14-en voltunk. 4500 Ft volt az ár, elfogadható. A Megyeri hídon keltünk át. Irány Dobogókő. Ahol sajnos egy nagy esőfelhőbe kerültünk, ezért a kilátásból semmi nem lett. A levegőt viszont harapni lehetett:)…

Magyarország, Balatonlelle

Ezt azért tettem fel, hogy aki szereti a Balatont, adjak hozzá egy kis hangulatot. 7 éve nem láttam őt de a szerelem múlhatatlan. Legalább 30 éve nem ültünk vonaton és a vonat ablakból a domb tetejéről viszontlátni csodás érzés volt. Már maga a vonatozás is egy kellemes csalódás volt. A Hotel Napfényben nyaraltunk, ami nem volt egy luxus, de nekünk megfelelt…

Olaszország, Velence

Szebb volt mint amit vártam, kis ékszerládika!

Magyarország, Szolnok

Szolnok megyei jogú város, Jász-Nagykun-Szolnok megye és a Szolnoki járás székhelye, a Tisza egyik legfontosabb átkelőhelye. 73 ezren lakják. Nem is írok hivatalosan többet róla. Személyes következik. Mivel autónk már nincs betegség miatt, ezért ilyen buszos villámlátogatásokat teszek, nyugdíjasként kihasználva a karikákat. Imádok buszozni! Múltkor Kecskeméten voltunk Édesanyámmal…

Magyarország, Demjén

Nagy hirtelen kitört a nyár és így irány a strand. Demjénben minden megtalálható amire vágyunk. Igaz még a fürdő körül folyik az építkezés, de ez nem vett el semmit az értékéből. A hosszú tél után feltöltődtünk a nyárból. 690 m mélyről feltörő, 68 °C víz, az ország legújabb feltárt gyógyvize. A tulajdonosok római kori fürdőt képzeltek és alkottak ide, mely igen emberközelinek tűnik…

Magyarország, Budapest Karácsonyi vásár

Nem volt igazán karácsonyos hangulatunk, talán a hó hiánya miatt. Gondoltunk egy nagyot és tartottunk a legkisebb felnőtt lányommal egy anya-lánya napot Budapesten a karácsonyi vásárok forgatagában. Nosztalgiából utaztunk a Fogaskerekűn (már 30 éve nem jártam arra) és másnap ki is siklott. Szerencsénk volt. A Vörösmarty téren nagy volt a sokadalom…

Csehország, Prága, Washingtonova

Három napos kiránduláson jártunk 2008-ban Prágában! Minden várakozást felül múlt. Prága gyönyörű, csodaszépek az épületek, és olyan hangulata van a városnak, hogy na...
Oszd meg ezt a blogot: Horizont utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!

Útvonal

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános útvonalat sem!