»Utazás»Lacus utazási blogja
Utazási blog

Lacus utazási blogja

Horvátország, Dobropoljana (Pasman sziget)

A 2010. évi nyarunk fő állomása volt ez a szigeten található, csendes, világtól kissé elzárt partszakasz.

Magyarország, Szeged

Tiszapart, régi csónakkikötő. Szemben a Maros betorkollása a Tiszába.

Románia, Balea Cascada

Első szállásunk színhelye a Balea Vízesés Panzió. Innen próbáltunk gyalogos túrát tenni a vízeséshez (de nem jutottunk fel - gyalog szinte lehetetlen), majd másnapra egy fék- és kormánybűvölő autóstúrát szerveztünk a 2034 m magasan fekvő Kárpátok-béli tengerszemhez - a Balea tóhoz.

Románia, Négyfalu (Sacele)

A kisvároska egy csendes utcájában a Renata Panzióban szálltunk meg, s innen tettünk felfedező túrákat Brassó óvárosába. Már az első estén sikerült részt vennünk a Fekete Templomban épp akkor megrendezett orgonahangversenyen, majd egy nagyon hangulatos rokonlátogatás következett.

Horvátország, Dubrovnik

Tengerparti nyaralásunk egyik tervezett egésznapos kirándulásán Dubrovnikba mentünk.

Románia, Vármező (Campu Cetatii)

Az országos (európai) hírű pisztrángos faluban az út melletti és tó-közeli Vándor Fogadóban szálltunk meg egy éjszakára, majd a következő napra mintegy további szállásként kibéreltünk egy egész házat. Belecsöppentünk az akkor éppen zajló 3 napos Áfonya Fesztiválba
Oszd meg ezt a blogot: Lacus utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!