»Utazás»Ildikó Kiss Einzinger utazási blogja»Kemer, Beldibi, Hotel La Perla****

36°41'47,756"N   36,696460
 30°34'20,628"E   30,572258

115  0  0  5  1

A Lauda Air géppel utaztam és hiába kértem ablak mellé a jegyet, sajnos vakablakot kaptam, így csak fél szemmel leskelődtem az előttem-mögöttem ülők ablakából. „Jól kezdődik -húztam el a számat. Már besötétedett mire Antalya-ban landoltunk. Szerencsére rátaláltam egyből az idegenvezetőre, aki feltessékelt a buszra.

A buszon egyből elkértek 80 Eurót a félpanzió feláraként, mivel csak reggelivel lett volna a heti ellátás... aztán mikor megérkeztünk egyórás utazás után és kiosztották a szobakártyákat, nekünk már csak egy kis maradék jutott a vacsiból. Ez egy kisebb hotel volt Kemer-Beldibi-ben „La Perla néven.

Amikor beléptem a kapott szobámba majdnem hanyatt vágódtam és nemcsak a hangos zenétől ami a közvetlen mellette levő bárból hallatszott be, hanem a bűztől is ami a fürdőhelyiségből jött. Képzelj el egy ablak nélküli miniszobát, ahol a fekete penész már félig megette a zuhanykabint! Ráadásul egy zárt átjáróajtót is felfedeztem, ami mögött valami, vagy valaki motoszkált....

Fogtam a cuccom és odamentem a recepcióshoz, hogy adjon nekem egy másik szobát, mert én ott egy éjszakát se maradok... és ha kell megágyazok a recepció bőrülésén!- lázongtam... aztán láss csodát: kaptam egy tágas, panoráma-erkélyes, tengerre nézőt, ahol kényelembe is helyeztem magamat. Ahhhh... aztán alvás helyett ugrabugra és táncikálás egész éjjel, mert a repcsin besuvasztott hosszú lábaim begörcsöltek!!!

Délelőtt kötelező összejövetel volt, ahol a szervezők drága buszkirándulásokkal akartak bennünket elcsábítani. Mindenhová nem akartam elmenni és a nyaralásom buszozással tölteni, ezért csak két dologra fizettem be. Fel is kaptam a vizet, mert kiderült, hogy az Antalya-i városnézés ígyis-úgyis ingyenes lett volna és az idegenvezető pofátlanul mégis 20 Eurót lenyúlt tőlem... „Na vissza a húszasom haver! - Fintorgott, de visszaadta.

A helyszínen még elkérték a repülőtéri munkadíjat (flugtaxe) 50 Eurót is, 15 Euró volt a vízum, amit a beutazáskor kellett fizetni, az italokat külön kellett megfizetni, úgyhogy nem volt mindegy hova röpködnek a húszasaim... Ráadásul mindenhol Eurót kértek, a török Lírát már el se akarták fogadni (még jó, hogy nem váltottam valutát), aztán visszaadni meg nemigen tudtak (vagy nem akartak), így mindenhol felfelé kerekítettek.

Már előző este a buszban összeismerkedtem egy burgenland-i házaspárral, így meg is volt a délutáni programom, a hotel környékén mászkáltunk, vásárolgattunk édességet, innivalót és a gyógyszertárba is benéztünk. Én magnéziumot és kalciumot vettem, mert nem akartam még egy éjszakát átugrálni, Erik török viagrát vett 5 dobozzal. Még ajándékba egy körömlakkot is kaptunk. A gyógyszertárostól megtudtuk, hogy a mi hotelünk stégjére járnak sokan horgászni, mert odajár egy nagyobb hal.

Ezek után leültünk a kisbolt elé és meg lettem hívva Raki-ra. Jól elhülyéskedtünk a boltos pasival, mert nagyon akart nekem udvarolni, de nem adtam neki semmi esélyt. Hazafelé ettünk egy útszéli vendéglőben salátát, hasábburgonyát, mint kiderült egy kedves orosz nőé volt az étterem, aki Moszkvából telepedett ide és aki úgy is nézett ki, mint egy Matrjoska-baba.

Amúgy simán megszállták a ruszkik a török tengerpartot, a legtöbb helyen az eladók oroszul üdvözöltek bennünket, úgyis volt kiírva minden, még orosz disco- ba is lehetett volna menni. Mire a hotelbe értünk, már túl voltam az ötödik mazsolapáleszon, aztán vacsi után folytattuk az iszogatást...

Lebillegtem a Wellness-részlegbe, ahol egy nagyon helyes srác fogadott és egyből rá is beszélt egy kezelésre. Később lementünk hármasban a szaunába, aztán kifizettem 40 Eurót a srác bevezetett a török Hamam-ba. Rajta egy piroskockás törölköző volt, rajtam bikini alsó! Ezek után kezelésbe vett, de úgy hogy elolvadtam a kezei közt. Ráfektetett a meleg kőre, bedörzsölt feketekávé zaccal, lemosott, behabozott a fejem búbjáig valamilyen illatos habbal, aztán át lettem masszírozva. Becsuktam a szemem és élveztem, mint egy kisgyerek akit fürdetnek. Mikor végzett a mosdatással, megtörölgetett és belecsavart egy nagy puha törölközőbe. Kivezetett az előtérbe és leültetett az asztalhoz... aztán eltűnt...

Kezdtem fázni, így beültem gyorsan a szaunába. Mikor jött vissza a teával, majdnem kiesett a kezéből a csésze amikor meglátta, hogy eltűntem. Látszólag megkönnyebbült mikor kijöttem hozzá. Bekapcsolta a hősugárzót és elkezdtünk teázgatni, beszélgetni. Közben kevert ki egy maszkot, amit az arcomra kent. Amikor lemostam az arcpakolást és belenéztem a tükörbe csodát láttam. A vizes hajam aranyszőkén omlott a vállamra és legalább 10 évet fiatalodtam.

Ezek után még kaptam valamilyen illatos olajjal egy kiadós masszázst, elölről, hátulról a lábujjam hegyétől a hajam végéig. Közben úgy éreztem, hogy a kezem úgy helyezi, hogy érezzem a dolgozó izmait. Még soha nem foglalkozott velem egyfolytában egy pasi ennyit... kb. két és fél órán keresztül kényeztetett megállás nélkül. A masszázs után még kaptam egy teát és miután elszürcsöltem felmentem a a szobámba, kinyúltam az ágyon és elaludtam jóízűen, mint a tej, de sajnos csak egy darabig mert éjjel vihar kerekedett és elkezdett esni a szobámba is az eső! Szerencsére hamar felküldtek valakit, aki a fejem felett gondolom helyrerakta a cserepeket.

A reggeli és vacsorabüfé nem volt itt túl választékos. Ráadásul sok kóbor macska odaszemtelenkedett és a teraszon még az asztalokra is ráugráltak. A La Perla feliratos úszómedencébe nem volt kedvem megmártózni, helyette a homokos strandot választottam, de később már nem mertem belemenni a vízbe, mert az erkélyemről megláttam azt a bizonyos nagy halat!!!! Ha nem cápa volt akkor egy hatalmas kardhal!

Oszd meg ezt a helyszínt: Kemer, Beldibi, Hotel La Perla****

Tündüs & zo- útvonala 9 helyszínnel

Hamarosan kezdődik a TV-ben

RTL
03:20 Az Árulók - Gyilkosság a kastélybanKrimi-reality (2023) (1. évad 11. rész)

TV2
03:40 Kívánságpiac ExtraZenés szórakoztató műsor sorozat (2020) (3. évad 48. rész)

film+
05:15 Kis VukMagyar animációs kalandfilm (2008)

Cool
03:25 Cobra 11: KockázatNémet akciófilm-sorozat (2016) (22. évad 4. rész)

Viasat 3
03:10 Doktor MurphyAmerikai drámasorozat (2022) (6. évad 8. rész)

Mozi+
03:00 Szepi és a SzörnyDél-afrikai vígjáték (ismétlés) (2012)

SuperTV2
03:45 Veled is megtörténhetMagyar reality sorozat (2013) (1. évad 28. rész)

Paramount Network
04:45 Rohamjárőrök 21. évadAngol documentaries (2022) (21. évad 9. rész)

Duna Televízió
03:10 Noé barátai(ismétlés) (2022)
Szavazz erre a helyszínre
Szavazz Te is, hogy neked mennyire tetszett ennek a helyszínnek a bemutatása!
0/5
1 szavazat: 5 pont
Másolás
Ha tetszik ez a helyszín, akkor másold át az adatait a saját bakancslistádba! Ha még nem lenne, akkor itt készíthetsz egyet: új bakancslista létrehozása.