»Utazás»

Hotel

Hotel

Puerto de la Crus, Apartementos Casablanca****

Az IBÈRIA légitársasággal utaztunk egy fura gépen, ami hosszúra volt nyújtva és a farkára volt hegesztve a hajtóműve. Nem tudtam elképzelni hogyan fog majd a levegőbe emelkedni, sőt orra bukás nélkül leszállni. Ráadásul a belsejében súrolta majdnem a fejem teteje a mennyezetet, olyan alacsony volt. Szerencsére sikerült felszállnunk és landolni is. Bár…

Svájc

Furka hágó, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Hazafelé menet több hágón kellett átmenni, ezek közül az egyik a Furka hágó. 2436 m magas a hágó teteje. Sajnos egész úton hazafelé elég rossz időt fogtunk ki, így jó (szép) képet nem tudtunk itt csinálni, pedig szép időben igen látványos hely lehet. Egyik érdekessége, hogy Európa egyik fő vízválasztó vonala itt húzódik. A…

Kanári sziget, Tenerife, Guía de Isora, Abama Hotel Golf & Spa*****

Autóba ülve bekapcsoltuk az iPhone navigálóját, ami szűk utcákba és valami járhatatlan erdei útra vitt bennünket... ezért inkább magunktól próbáltunk eligazodni. Követtük a többi autót a szerpentinen, ami aztán hosszan kanyargott, mint valami veszett, részeg kígyó. Letértünk a Masca hasadék felé, de sokáig nem jutottunk, mert vastag ködbe keveredtünk…

Németország

K!SS* Amedia Hotel, Berlin

Berlinben felkerestük a szállóhelyünket, ami a főváros előkelő negyedében volt, direkt a sétálóutcában (Kurfürstendamm). Az Amédia**** hotel szinte beleolvadt az üzleti kirakatok és vendéglátó egységek közé, sokszor simán elsétáltunk mellette, mielőtt észrevettük volna. Egyszerre ritkán jöhet 40 vendég, mert a recepción láthatólag túl voltak terhelve a feladattal…
Gyulafi József
100 kerékpártúra Magyarországon - kezdőknek és haladóknak
23% kedvezmény!3990 Ft helyett: 3072 Ft

Carrer del Rosselló, 394, 08025 Barcelona

Az Ayre Hotel Rosellon-ban szálltam meg nemrég, remek szállás, barátságos, kitűnő szolgáltatásokkal. A szobák tiszták és a nyolcadik emeletről tökéletesen rálátni a Sagrada Familiara. E mellett a tető terasz mindent visz, a helyi klímának köszönhetően, decemberben is ki lehet élvezni a 20 fokos napsütésben. A reggeli pazar és bőséges. nincs panaszom…

Görögország

K!SS* Korfu, Messonghi, Apollo Palace

Szerencsésen megérkeztünk Korfu (Kerkyra) szigetre ahol 22:30-kor még 26 fokot mutatott a hőmérő. A bőröndöm először nem ismertem meg, mert elveszett róla az új öv. A késő éjszaka ellenére is vadul dudáló buszsofőrrel egymás után álltunk meg halványan kivilágított Hotelek előtt, ahol pár ember kiszállt és eltűnt a sötétségben. Végre mi is célhoz értünk…

Faliraki, Rodosz sziget, Hotel Colossos Beach****

Most repültem harmadszorra, úgyhogy még izgalmas a repülés, főleg amikor göröngyös úton repülünk. Egy kis verekedés után sikerült az ablaknál helyet foglalnom, tehát gyönyörködhettem a ködben. NIKI-FLY-al repültünk, egészen új gép volt, de remélem nem akkor tesztelték. Képernyőn mutatták, hogy merre járunk éppen és pont a Balaton felett repültünk el…
Oszd meg ezt az oldalt: Hotel

Google+

Helsinki - Barangoló23% kedvezmény!2290 Ft helyett: 1763 Ft
Kohout Kaia
ÚZ, a csodák csodája - 400 nap nászútterápia Új-Zélandon, Hawaiin és Ausztráliában