»Utazás»Mauritánia

Mauritánia

Mauritánia, Nouadibhou

Kissé szutykosan, szakadtan, porosan és büdösen, de mindenekfölött hulla fáradtan (a kaja is elfogyott), megérkeztünk a Nyugat-Szahara (Marokkó) - Mauritánia határra. Az már elsőre látható volt, hogy itt komolyan veszik a határ dolgot és rohadtul szigorúan ellenőriznek mindent. A vámosok nem csak úgy, körbekopogtatják a járműveket, meg félvállról megkérdezik…

Mauritánia, Nouakchott

Nouadibhou-Nouakchott között durván 500 kilométer a táv. Kissé naivan úgy gondoltuk, ez lesz a Szahara könnyebbik szakasza, ugyanis a nagy táv ellenére arra számítottunk, hogy az utolsó két-háromszáz kilométert már a szavannában tehetjük meg, rosszabbik esetben félsivatagban. Egyrészt hanyagságunknak köszönhetően nem informálódtunk eléggé a ránk váró…

Marokkó, Mauritán határ

A határátkelőnél éjszakáztunk sátorban, a Mauritán belépés igen hosszadalmas. Első alkalommal nappal érkeztünk a szálláshelyre ami a határ mauritániai oldalán egy szekértábor volt, körben 2-szeres gyűrűben géppuskás katonai dzsipekkel katonák vigyáztak ránk. Gida felavatta hajnalban a mobil vécénket. Továbbhaladva átmentünk egy Nemzeti Parkon, ahol…
Oszd meg ezt az oldalt: Mauritánia