»Utazás»Maracuja utazási blogja
Utazási blog

Maracuja utazási blogja

Montenegró, Tivat - strand

Tivat egyetlen homokos strandja. Szépen ki van építve. Nem kell tartani a tengeri sünöktől, itt nyugodtan be lehet menni mezítláb a vízbe. Éttermek, programok. Gyerekeknek homokvár építő verseny, kötélhúzás, aerobic. (amit 2 jó csaj tart) :D

Montenegró, Herceg Novi

A tivati nyaralásunk alatt egy napra ide is átutaztunk. (bár útközben is átutaztunk rajta). A strandok mindenhol kavicsosak és tele vannak napozóággyal, így kb. képtelenség nem arra leülni. A sok turista miatt elég szemetes a part és a víz...

Montenegró, Kotor

Tivati nyaralásunk alatt egyik délután jöttünk át ide. A kikötőben csodálatos hajók állnak, volt olyan amire nem lehetett cipővel felszállni :) Rengeteg macska van. Miután körbejártuk a régi városrészt, leültünk az egyik vendéglőnél, és megvacsoráztunk.

Montenegró, Tivat

A hely maga nagyon aranyos, hihetetlenül magas a páratartalom. Olyannyira, hogy egy nap alatt sem szárad meg egy ruha a napon. A part mindenhol kavicsos, vagy ha nem, akkor kikötő, így a nem messze eső strandra jártunk át fürdeni, ahol homokos part volt. Internetet sehol nem lehetett találni, de a kávézók egymást érik. Egyik nap, egy hajókirándulás során, eljutottunk a Kék barlanghoz…

Marokkó, Fes

Tangerből busszal indultunk tovább. Útközben megálltunk egy pihenőre, ahol egy elég bizarr étkezde volt. Nem mertem ott enni. Bárhol máshol, de ott nem! Fesbe késve érkeztünk, de még sötétedés előtt. A buszállomáson rögtön felajánlotta a segítségét egy fiatalember, mondván hogy majd ő útbaigazít minket. Miután sem túl sok időnk, sem energiánk nem volt…

Montenegró, Budva

A montenegrói nyaralás utolsó állomásaként átautóztunk még Budvába. Állítólag a tehetősebbek mind itt nyaralnak, egy biztos: ennyi jachtot egy kikötőben még nem láttam! Sajnos a strandrészt kivéve elég szemetes a part. A citadellában, csak hogy kinézzen az ember, fizetni kell. A múzeumi látogatás árát így már meg sem említeném... Így ezt kihagytuk…
Oszd meg ezt a blogot: Maracuja utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!

Útvonal

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános útvonalat sem!