»Utazás»Tündüs & zo- utazási blogja»Bellariva villaggio - camping

Tündüs & zo- utazási blogja

Olaszország

Bellariva villaggio - camping

71010 Peschici, Strada Statale 89 Garganica 84.

2009. szeptember 21. hétfő 10:18
2009. augusztus 8. szombat
2009. augusztus 9. vasárnap
 41°56'44,030"N   41,945425
 16°00'19,626"E   16,531300

432  3  0  5  1

Reggio Molise, Gargano Peninsula - Foggia

Ezt a helyes kis kempinget választottuk Peschici -i tartózkodásunk során. A döntésben persze nagy szerepet játszott az, hogy közvetlenül a vízparton van, valamint a város lenyűgöző éjszakai látványa sem volt utolsó a sorban.

Néhány szó azért arról, hogyan töltöttük ezt a nyarat. Mivel kettecskén vagyunk, a kocsi hátsó üléssorát előredöntve elég sokmindent be lehet pakolni az autóba, ami 21 nap kempingezéshez elegendő. Sokan azt mondták, hogy ti bolondok vagytok, hogy csak úgy nekivágtok ennek az útnak. Nos, hát nem csak úgy nekivágtunk...

Eltöltöttünk két teljes hétvégét a Balaton partján, hogy teszteljük a sátrat, számba vegyünk mindent, amire csak szükségünk lehet. A lista jó hosszú lett. :)

Aztán vettünk természetesen egy útikönyvet, amit végigolvasgatva, jegyzetelve kiválasztottuk azt, ahova menni szerettünk volna. Ennek az oldalnak is nagy szerepe volt, hiszen a műhold segítségével sok mindent előre ki lehet figyelni, meg lehet nézni. Kerestünk pár oldalt, ami kifejezetten olaszországi kempingekkel foglalkozik, innen kiválasztva jó párat, előre bepötyögtünk a navigációs rendszerbe, hogy ne kelljen sokat keresgélni, ha esetleg este érnénk oda, valamelyik kiválasztott helyszínre. Ámbár jövőre valószínűleg egy laptoppal fog bővülni a vinni való, hogy még egyszerűbb legyen.

Olvasgattunk mindenféle blogoldalt, ami arról szólt, hogy valaki épp neki akart vágni hasonló módon Olaszországnak, aztán a vége az lett, hogy busszal ment Görögországba, mert inába szállt a bátorsága. Mi azt tanácsoljuk, hogy vállaljátok be nyugodtan, menjetek, mert rossz tapasztalatunk egyáltalán nem volt !!! Persze, azt azért el kell mondanunk, hogy külön-külön már jártunk Itáliában, így azért némi fogalmunk volt arról, hogy mi az, amire érdemes figyelni, mi az, amit meg kell nézni, illetve ki lehet hagyni.

Sokan mondják, hogy Rómára pl. egy élet nem elég, hogy megismerd, így akármennyi időt töltesz ott, az kevés. Nos mi ezeknek az embereknek csak azt üzenjük, hogy nézzenek körül csak saját városukban! Biztos, hogy ott már mindent láttak? Biztos, hogy ott már mindenhol voltak? Na ugye nem.

Amit bizonyára mindenki tud, hogy az olaszok rettentő vallásosak. Ha olyan városban járunk, ahol nincsenek pl. római romok, akkor ott a legfőbb látnivaló a dóm, vagy az ilyen-olyan templom, katedrális. Nos, mi úgy vagyunk vele, hogy ez minket nem nagyon érdekel (már elnézést kérünk mindenkitől). Mondunk egy példát: ma a Piazza Duomón álló normann DUOMO miatt keresi fel a legtöbb turista Trani városát. Hát, mi biztos nem fogjuk, úgyhogy lehet lapozni a könyvben. ,)

Mindenki saját maga eldöntheti, hogy számára mi a fontos, mi az, amit meg szeretne nézni, mire van ideje, mi érdekli, van-e rá pénze, stb. Mi most úgy döntöttünk, hogy lemegyünk a keleti-parton, ahol a homokos tengerpart dominál, majd visszajövünk a nyugati-parton, ahol már sziklás, kavicsos a tengerpart, de bővebben van látnivaló. Észak-Olaszországot teljes egészében kihagytuk, oda majd visszatérünk talán jövőre. Ugyanez vonatkozik Szicíliára, ahova majd repülő visz... egyszer... talán. Capri -ra dettó. :)

Mindenesetre ennek a kempingnek a webcímét is megadtuk, ha valakit érdekel. ,)

A bejelölés helye pedig az a hely, ahol a sátrunk állt.

# 273.

zsumol4 útvonala 8 helyszínnel

Hamarosan kezdődik a TV-ben

RTL
01:05 CsúcsformábanAmerikai akcióvígjáték (1998)

TV2
00:25 Tények extraMagyar hírműsor sorozat (2023) (76. rész)

film+
02:25 Lopakodók 2.Amerikai akciófilm (2002)

Cool
00:55 NyomtalanulAmerikai krimisorozat (2005) (3. évad 15. rész)

Viasat 3
02:00 A Grace klinikaAmerikai drámasorozat (2009) (6. évad 16. rész)

Mozi+
01:20 VaskabátokAngol,francia,amerikai vígjáték (2007)

SuperTV2
00:55 MagánnyomozókMagyar reality sorozat (2013) (1. évad 16. rész)

Paramount Network
01:50 Közönséges bűnözőkAmerikai (1995)

Duna Televízió
00:25 Az érzelmek tengerénTörök tévéfilmsorozat (2016) (1. évad 123/27. rész)
Szavazz erre a helyszínre
Szavazz Te is, hogy neked mennyire tetszett ennek a helyszínnek a bemutatása!
0/5
1 szavazat: 5 pont
Másolás
Ha tetszik ez a helyszín, akkor másold át az adatait a saját bakancslistádba! Ha még nem lenne, akkor itt készíthetsz egyet: új bakancslista létrehozása.