»Utazás»Ildikó Kiss Einzinger utazási blogja»Faliraki, Rodosz sziget, Hotel Colossos Beach****
Helyszín

36°21'52,008"N   36,364308
 28°13'10,544"E   28,219456

1185  8  0  3  1

Most repültem harmadszorra, úgyhogy még izgalmas a repülés, főleg amikor göröngyös úton repülünk. Egy kis verekedés után sikerült az ablaknál helyet foglalnom, tehát gyönyörködhettem a ködben. NIKI-FLY-al repültünk, egészen új gép volt, de remélem nem akkor tesztelték. Képernyőn mutatták, hogy merre járunk éppen és pont a Balaton felett repültünk el. Integetni akartam a szüleimnek, de még egy szürke szamarat se lehetett látni, olyan sűrű volt a ködleves. Később viszont kitisztult és látni lehetett a csodálatos Görög szigeteket, valamint láttam egy repülőgép-anyahajót és egypár hadihajót (kirázott tőlük a hideg, vajon hová mehettek?), nagy óceánjárót is lehetett látni és kisebb halászhajókat.

A rodoszi repülőtér végében van egy Boeing-roncs, nagyon bizalomgerjesztő, főleg mikor landolás előtt pillantja meg az emberlánya. Minket busz vitt tovább Faliraki-ba, a hotel Colossos-Beach-be (4*). Nem tengerre néző szobát foglaltunk, mégis azt kaptunk, kis erkély és klímaberendezés is volt hozzá. A hotel egy hatalmas fehér épület, részben felújított, de nagyon ápolt állapotban. Három édesvizű medencével, pálmákkal, virágos bokrokkal, közvetlen a homokos, enyhén kavicsos strandon. A strandon levő nádból készült ernyőkért fizetni kellett (6 Eurót naponta). Az Égei-tenger langyos volt és csodálatosan tiszta. Annak ellenére, hogy homokos volt a part, le lehetett látni a fenekére.

Mivel all inclusive (zabálj amennyit tudsz) ellátásban volt részünk, így két kilót felszedtünk fejenként a héten. Egész nap lehetett enni-inni, reggeli büfé, délben strand-grill, kínai, belső étterem pizzával és melegbüfével, este ismét svédasztal, melegbüfé és mindennap más. Azért kellett annyit enni, mert már másnap nem lehetett megkóstolni amit előző nap tálaltak. Egyedül a kecskesajt és az olívabogyó volt egész héten reggeltől estig, de azért ettem míg a fülemen folyt ki.... Magyar pincérek szolgáltak fel, akikkel néha beszélgettem, egész nap izzadtak szegények.

Egyszer voltunk egy üvegpadlós hajóval kirándulni az Anthony Quinn-öbölben, ahol halakat is lehetett látni az üvegen át. A vendégek nagy része angolokból állt (ezért angol reggeli is volt, paradicsomosbab, kolbász - na én ilyesmit nem tudok reggel enni) és orosz újgazdagokból...főleg fiatalok. Sajnáltuk, amikor lejárt a hét és csomagolni kellett, de jövőre visszamegyünk a fiúkkal, mert sok lehetőség volt az unalom elűzésére. Jetski, Aquapark, különböző vizisportok, hajókirándulás Simi szigetére, vagy Marmaris-ba, disco, tenisz, stb....stb.

Oszd meg ezt a helyszínt: Faliraki, Rodosz sziget, Hotel Colossos Beach****

Pepe útvonala 8 helyszínnel

Hamarosan kezdődik a TV-ben

RTL
18:55 FókuszKözszolgálati magazin (2024)

TV2
18:45 Tények PluszMagyar kulturális magazin sorozat (2024) (74. rész)

film+
18:50 Két kopperAmerikai akcióvígjáték (2010)

Cool
19:00 A mi kis falunk: A büntetésMagyar vígjátéksorozat (2018) (3. évad 16. rész)

Viasat 3
19:00 Az újoncAmerikai vígjátéksorozat (2021) (3. évad 3. rész)

Mozi+
21:00 Halál éjfél utánAmerikai krimi (2022)

SuperTV2
18:45 Hal a tortánMagyar szórakoztató műsor (2023) (10. évad 9. rész)

Paramount Network
19:00 Sherlock és WatsonAmerikai dráma (2012) (1. évad 21. rész)

Duna Televízió
18:35 Időjárás-jelentés(2024)
Szavazz erre a helyszínre
Szavazz Te is, hogy neked mennyire tetszett ennek a helyszínnek a bemutatása!
0/5
1 szavazat: 3 pont
Másolás
Ha tetszik ez a helyszín, akkor másold át az adatait a saját bakancslistádba! Ha még nem lenne, akkor itt készíthetsz egyet: új bakancslista létrehozása.