»Utazás»Ildikó Kiss Einzinger utazási blogja»Lovrecica, Umag, Isztria

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogja

Horvátország

Lovrecica, Umag, Isztria

52470 Lovrečica, Vodovodna ulica 3.

2013. április 28. vasárnap 11:38
2012. július 28. szombat
2012. július 31. kedd
 45°23'01,078"N   45,383493
 13°32'18,958"E   13,538460

1281  5  0  3  1

„Micsoda alvó porfészek... - gondoltam magamban korán reggel, mikor felfedeztük a rövid nyaralásunk helyszínét. Templomtorony, kőházak, ugató kutyák, kukorékoló kakasok... ennyi... de ott volt a tengerpart és az a fontos! Mikor lementünk megnézni a strandot sajnos csalódtunk egy kicsit, mert a nagy köveken bebukdácsolni a vízbe nem valami vidám dolog. Férjem felfedezett egy betonozott részt ahol a csónakokat tolják be a tengerbe és akaratlanul is nagyszerűen demonstrálta, hogy hogyan fog ott simán becsobbanni a vízbe. Elcsúszott a sikos algákon és ruhástól, cipőstől vízbe pottyant... miközben én fényképeztem az esetet a sógornőm segített neki és kihúzta.

Miután átöltözött száraz ruhákba megkerestük a szálláshelyet ami elfogadhatónak tűnt. Ezek után napokig csak két fürdőruhára volt szükségem, mert egész nap abban lófráltam, strandoltam. Kanállal ettem a hűtött dinnyét. Csodálatos naplementét fényképeztem. Gyönyörűen lebarnultam. Kövekből tornyot építettem, találtam egy nagyobb rózsaszín tengeri szivacsot és egy szép kagylórákot.

A parti pékbódéból bicajjal hordta sógornőm naponta a reggelit, ettük a csomagolt fagyit, mert a teniszplaccos pasi elijesztett bennünket, hogy a parti fagyiba antibiotikum van, aztán lehet, hogy csak a bögyébe volt a fagyis, mert hozzátette, hogy albán a tulaj... azért mégse nyaltunk belőle, hátha. Amúgy megbarátkoztunk a „porfészekkel , sőt még egy jó éttermet (More) is felfedeztünk a közelben, ahol fincsi tengeri herkentyűket lehetett kajálni.A legelőnyösebb az volt, hogy nem költekeztünk sokat, mert nem volt hol... egyszer autókáztunk be Porec-be.

Nagyon pihentető volt amúgy ez a pár tengerparti nap, főleg hogy csodálatos időt fogtunk ki és rájöttünk, hogy a kis kikötőben kellemesen lehet belecsobbanni a vízbe, aztán lebegni a felfújhatós matracon. Minden stressz nélkül éltünk, ha kedvünk tartotta grilleztünk egyet, este kártyáztunk. Na ja... egy zavaró tényező azért volt... a digitális madár, aki esténként kezdett el olyan hangot adni, mintha rákötötték volna egy kórházi lélegeztető gépre! Pííip...piííp... pííitty...ezt aztán egész éjjel csinálta! Még jó, hogy a csukott spaletta hangtompította, így aztán mégis jókat aludtam.

A sógornőm mindenképp akart valamilyen szuvenírt hazahozni. Már akkor gyanús lett mikor le kellett az éjszaka közepén menni vele a tengerpartra és eltűnt a sziklák közt. Egyszer csak halljuk ám, hogy görget valamit. Ahogy megvilágítottuk a zseblámpával akkor látjuk, hogy két nagyobb követ is gurgat felfelé. Kiakadtam kissé, mert úgy láttam, hogy az egyik szikladarabba még laknak is valamilyen lények és riadtan bámulnak, de le lettem intve avval, hogy jól be lesznek csomagolva. Azt viszont mindenképp megakadályoztam, mikor egy nagy darab úszó olajfa tönköt akart kihúzni a vízből, hogy elhozza!

Oszd meg ezt a helyszínt: Lovrecica, Umag, Isztria

Tündüs & zo- útvonala 9 helyszínnel

Hamarosan kezdődik a TV-ben

RTL
23:50 Gyilkos elmék: A meggyőzés mestereAmerikai–kanadai krimisorozat (2014) (9. évad 17. rész)

TV2
00:25 Tények extraMagyar hírműsor sorozat (2023) (80. rész)

film+
23:20 VisszavágóAmerikai akciókrimi (1999)

Cool
23:55 Gyilkos elmék: A bőr alattAmerikai–kanadai krimisorozat (2020) (15. évad 1. rész)

Viasat 3
01:10 A Grace klinikaAmerikai drámasorozat (2009) (6. évad 24. rész)

Mozi+
01:00 Sicario - A bérgyilkosAmerikai krimi (2015)

SuperTV2
00:00 MagánnyomozókMagyar reality sorozat (2013) (1. évad 22. rész)

Paramount Network
01:00 A vadászAusztrál kalandfilm (2011)

Duna Televízió
23:35 KenóJáték (2024)
Szavazz erre a helyszínre
Szavazz Te is, hogy neked mennyire tetszett ennek a helyszínnek a bemutatása!
0/5
1 szavazat: 3 pont
Másolás
Ha tetszik ez a helyszín, akkor másold át az adatait a saját bakancslistádba! Ha még nem lenne, akkor itt készíthetsz egyet: új bakancslista létrehozása.