»Utazás»barchen utazási blogja»Rangun - Yangon

16°47'34,990"N   16,792913
 96°08'25,632"E   96,140315

729  22  0  4,5  2

Végre idén tavaszal eljutottam ide is. Ha minden igaz a 140. ország ahol jártam. Pár éve terveztük, hogy ide jövünk, de a lázadó szerzetesek meghiúsitották tervünket. Nagyon szegény ország de hatalmas. Amikor itt voltunk márciusban nagy földrengés volt fent északon, amit szerencsére mi nem éreztünk. Ez az itt töltött 3 nap felejthetetlen volt. Nagyon koszos minden és az emberek ahogy élnek az nem semmi. Az utcán árulnak minden féle ételt. Én nem vagyok finyás ettem már kigyot, varangyot, patkányt, medvét és még sorolhatnám de a szag ami az utcán volt az borzalmas még gyümölcsöt sem ettem. Négyen voltunk és váltottunk fejenként 20 eurot. Sok pénzt kaptunk érte. Fogtunk egy taxit elmentünk egy bazárba de semmi jót nem találtunk. Tovább mentünk a szakadt taxinkal -persze 40 fokban légkondi nélkül- a shwegadon templomokig. Na ezt meg kell nézni mindenkinek. A világon nincs még egy ehhez fogható. Amit láttok az nem aranyozott, hanem tömör aranyból van. Taxiból ki belépő fizet cipő le és akinek nincs térd alá érő nadrágja az még egy szoknyát is kap. Bent mezitláb fehér márvány járda piros szönyeggel. Elöször nem értettem miért van piros szönyeg de ahogy leléptem rola rájöttem. A 40 fokban sütni lehetne a fehér márványlapokon. PAZAR látvány fogadott minket. Miután a leesett álunkat összeszedtük a látványt hátrahagyva újra a szaunataxiba és irány táplálkozni. Mondtuk a sofőrnek jó étterembe menjünk. Bementünk egy szép parkba ahol több étterem volt de vendég nuku. Kiültünk egy teraszra. Sör, viz, cola rendel majd gyorsan még egy kör az elvesztett folyadék potlására. Kaja rendel 4 leves 8 főétel négyünknek. Garnéla hegyek sok sok erős- a fertőtlenités miatt- izadtunk is mint Overdose a derbi után 40fok meleg és méregerős étel. Lefolyt még jó pár liter folyékony kenyér. A pincérek szorgalmasan hajtogatták a szalvétának szánt wc-papirt. Kellett is törölgetni magunkat. Nagyon finom volt jól laktunk taxiba be irány a massage szalon. 1 óra kényeztetés. Király volt ez a nap és nem szabad elfelejteni mindez 5000 ft-ért fejenként( taxi 6 órára, belépő, lakoma, massage). Nézétek meg a képeket

Oszd meg ezt a helyszínt: Rangun - Yangon

kalandutazo útvonala 1 helyszínnel

Hamarosan kezdődik a TV-ben

RTL
11:50 PixelAmerikai akcióvígjáték (2015)

TV2
11:40 Sztárom a páromBrit,amerikai vígjáték (1999)

film+
10:45 Akárki JoeAmerikai vígjáték (2001)

Cool
10:45 Monk - A flúgos nyomozó: Mr. Monk és a látnokAmerikai krimivígjáték-sorozat (2002) (1. évad 1. rész)

Viasat 3
11:00 Ide süss! Húsvéti kihívásMagyar gasztronómiai műsor (2022) (7. évad 5. rész)

Mozi+
10:45 Esti iskolaAmerikai vígjáték (2018)

SuperTV2
10:45 El a kezekkel a Papámtól!Magyar családi film (2021)

Paramount Network
11:00 Sherlock és WatsonAmerikai dráma (2012) (1. évad 22. rész)

Duna Televízió
11:00 Nagypénteki evangélikus istentisztelet Csömörről(2024)
Szavazz erre a helyszínre
Szavazz Te is, hogy neked mennyire tetszett ennek a helyszínnek a bemutatása!
4,5
0/5
2 szavazat átlaga: 4,5
Másolás
Ha tetszik ez a helyszín, akkor másold át az adatait a saját bakancslistádba! Ha még nem lenne, akkor itt készíthetsz egyet: új bakancslista létrehozása.