»Utazás»Badacsony

Badacsony

Magyarország, Badacsony

2006. 08. 15. Kerékpártúrám Szigliget után ide érkezett. Gyalogtúra a hegyen a Kisfaludy kilátóhoz körbe, majd vissza. A hegyen nagyszerű túrák tehetők, inkább gyalog, mint bicóval. A kilátás elképesztően gyönyörű. BALATON oldalam: http://mc-bubu.uw.hu/belfike/a_balatonrol.html

Magyarország, Balatonlelle-Badacsony, hajó+bortúra

Hát ez nem lesz valami hosszú beszámoló, mivel Balatonlelle vonatkozásában már korábban (is) születtek kitűnő bejegyzések, a bortúra részletei pedig nem nyilvánosak, mivel az ALKOHOL KÁROS AZ EGÉSZSÉGRE.

Magyarország, Balatonrendesről futás Badacsonyig

Összecsomagoltunk a kempingben és elindultunk vissza Révfülöpre ebédelni a Rév büfébe, ahol előző nap is ettünk és láttuk milyen hamburgert adnak. Mondjuk túlzás, hogy túl kompatibilis lett volna a hamburger mérete azzal, hogy közvetlen utána lenyomjak egy 11 km-t, de a kirándulás miatt elcsúszott az egész nap, így kénytelen voltam, mert már fél három…

Magyarország, 3. nap: Tihanyból Badacsonyig

Tanulva az előző napból, a mai napnak kicsit előrelátóbban indultam neki, figyelembe véve az előrejelzett hőségriadót. Átalakítottam a tervet, hogy inkább még a délelőtt folyamán lefutok három szakaszt, a délutáni hőségben pedig ülök a vízben. Így az első három futás között szigorúan továbbküldtem magam 20-30 perces pihenők után, emlékeztetve a már…
Oszd meg ezt az oldalt: Badacsony