»Utazás»barchen utazási blogja
Utazási blog

barchen utazási blogja

Grönland, Nuuk

itt található a télapónak az egyik irodája. Itt van egy postája, ahol üzenetet hagyhatunk neki és küldhetünk is levelet. Van egy múzeum ami bemutatja a helyiek életét. Érdekes.

Antarktisz, Antarktisz

Ez maga a gyönyör. Másodszorra voltam itt és megint egy hónapon keresztül tudtam csodálni az érintetlen természetet. Sajnos egyre kevesebb a jéghegy, de nagyon sok állatot láttam. Leopárd fóka, pingvinek, viharmadarak, kardszárnyú delfinek és rengeteg bálna.

Grönland, Frederikshab

Itt is hajóval voltunk. Eszkimók élnek itt. Hideg van, de a helyiek azért beugrálnak a jeges vízbe. Bálnavadászatból élnek.

Ausztrália, Tasmánia-Hobart

Ez a sziget Ausztráliához tartozik, a kontinenstől dél-keletre a Tazmán-tengeren. Nem nagy sziget, de szép. Csakis itt él a tazmán ördög nevű erszényes is. Kicsi, fekete és furcsa morgó hangot ad. Sajnos kihalás veszélyezteti, amennyire értettem, a szájukban van valami genetikailag elszúrva.

Kanada, Charlottetown

Ha minden igaz, ez a legnagyobb város Prince Edward- szigeten. Van egy nemzeti park a közelben.

Izland, Reykjavik

Egy unalmas város, DE ha kijjebb megyünk a városból, sok csodát látni. Gejzírek, lagúnák és vízesések.

Argentína, Ushuaia

End of the world ez a tábla áll itt és valahol igazuk is van, mivel a világ legdélebbi városa. Sok pingvint lehet itt látni és sok a fóka is. Innen indulnak az expedíció hajók az Antarktiszra. Itt is nagyon jó grillezett argentin steakeket ettünk. A Magellán szorosnál 225 km-hs vihart éltünk át. Mindenkinek tudom ezt a helyet ajánlani

Új-Zéland, Napier

Az art deco stílus itteni képviselője ez a város. A helyiek úgy öltöznek mint a 20-as, 30-as években. Az építkezésben is jelentkezik és vannak autók is abból az időből. Van egy múzeum ahol a nemzeti állatuk is látható a kivi. Ez egy kicsi futó madár ami este aktív. Nézd meg te is.

Egyesült Államok, Key West

Mindig jó meleg van talán ezért is engedélyezett itt a melegek házasodása. Innen csak 80 mérföld Kuba. Egy jó ladik és 1-2 óra pl olyan amikor itt jártunk egy olyannal. Ekkor volt valami verseny hatalmas speedboatoknak. Brutál gyorsak. Szép város szívesen jönnék vissza bármikor ide. Aki Amerikába jönne esetleg Maiamiba akkor ruccanjon le ide megéri…

Olaszország, Trapani

Sajnos nem sokat tudok erről a városról, de itt is jártam.

Chile, Horn-fok

Másodszor kerültem meg a Horn-fokot, mely a világ legviharosabb helye. Most sem hazudtolta meg magát. egy nap mind a 4 évszakot megéltük. Volt eső, hó, napsütés és 10-es erősségű szél.

Dél-Afrikai Köztársaság, East London

Jó kis hely, jót buliztunk reggel 6-ig nagyon olcsón. Van egy tuti víziló park.

Kanada, Québec

Szerintem a legszebb város itt a francia oldalon. Tényleg olyan mintha Franciaországba járnék valahol mondjuk St.Meloban( ott is jártam meg lehet nézni). Csodálatos fent a hotelnál az ovárosban. A kilátás gyönyörű és azok a csodálatos házak szóval ezt ha valaki Kanadába akar menni tudom ajánlani.

Ausztrália, Cairns

Szép, rendezett város. Olyan, amit itt Ausztráliában elvárhatunk. Nagyon meleg volt. A város közepén szabad medence, szabad grillhelyekkel. A waggi marhasteak nagyon finom (masszírozzák a marhát). A strand a sósvízi krokik miatt van. A taxisunk is elütött egyet.

Montenegró, Kotor

Ez a település egy nagyon szép fjordban van. Olyan szép, mint a norvég fjordok. Felmehetünk a hegybe a kolostorhoz a várba. Az óvárosban nagyon szép napot töltöttünk el. Többször megfordultunk itt, nagyokat lehet kirándulni és fürdeni. Gyönyörű.

Portugália, Lisszabon

Nagyon sokszor jártam már itt. Érdekes város de sajnos nem a legtisztább. Valamikor itt rendezték az expo-t és egy csodálatos városrészt építettek fel. Tényleg szép lett. A belváros is tartogat érdekes épületeket, de van itt is egy Jézus szobor, ami az Atlanti óceán másik felén Rio-i szobor testvére és pont egymással szemben állnak. A híd majdnem…

Norvégia, Oslo

Norvégia fővárosa, de nincs semmi izgalom benne, még a fűszálak is vigyázzban állnak. Marha drága de igaz ők élnek a legjobban Európában sőt mondhatni a világon. A királyi várat ne hagyják ki ha itt vannak.

Egyesült Államok, Charleston

Ez egy nagyon jó kis Dél-Karolinai városka. Olyan mint a filmekben. Ünnepeltek a tengerészek és a kadétok.

Olaszország, Pisa

A toscanai tartomány talán egyik legizgalmasabb városa. Kezdve az egyetemtől a pisai ferdetornyon át. Livornotól úgy 45 percnyire van, de innen tovább lehet autózni a toscanai vidékre, bor sajt mi kell még?

Malajzia, Pinang

Előszór itt láttam igazán, hogy mi is az a buddhizmus. Volt szerencsém több buddhista templomot is meglátogatni és egy 40 méter hosszú fekvő Buddhát is láttam, melynek aljában egy temető volt. Kollégámat megáldotta egy szerzetes is, igaz utána nyújtotta a markát de egy pár bakfisért minden megoldható.
Oszd meg ezt a blogot: barchen utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!

Útvonal

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános útvonalat sem!