»Utazás»Madár

Madár

Szlovákia, Stará Ľubovňa (Ólubló), a vár és a skanzen, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! A dunajeci tutajozás után ellátogattunk ide (a panzió háziasszony javasolta, hogy nézzük meg, eredetileg csak a szepesi várat akartuk megnézni). Igazából nincs messze a kolostortól, valamint a felsőzúgói Krátert is meg akartuk nézni, így még nagyon nem is esett ki a tervezett útirányokból. Elöljáróban: megérte!! Ha megtaláltuk…

Csehország, Zlín, Lesná - az állatkert 2., SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most érkeztünk el ahhoz a helyhez, ami miatt az ez évi cseh nyaralás ezen a környéken zajlott le. Ez a lesnai állatkert!!!!!!! Igen, ilyen sok felkiáltó jellel. Ha valaki emlékszik a korábbi beszámolómra, akkor abban olvashatta, hogy ide csak véletlenül kerültünk, mivel az a kastély, amit meg akartunk nézni, az az állatkert területén volt…

Magyarország, Hortobágy, Halastavak és kisvasút

A Hortobágyi kirándulásunkkor a Madárkórház mellett a halastavakat is meglátogattuk. Igazi madárrezervátum. A Hortobágyi Nemzeti Park része. Igazi természeti kincs. További túra - és egyéb videókért iratkozz fel YOUTUBE csatornámon: https://www.youtube.com/user/MCBUBU0

Csehország, Brno, Zoo (Brünn, az Állatkert), SzG3

Az első napra csak ezt terveztük be, miután otthonról indulva csak ez férhetett be a napi programba. Az állatkert Brno egy kissé kieső külvárosi részén található. A hivatalos bejárat mellett csak néhány autó tud parkolni, de ha tovább megyünk 200-300 m-t, akkor balra találunk egy nagy és ingyenes parkolót. A parkolóból visszatérve az útra, a túloldalon…
Oszd meg ezt az oldalt: Madár