giga

Giuseppe utazási blogjaBaltikum, Finnország, Szentpétervár

Utazásunkat a Baltikum felé, sok éves érdeklődésünk előzte meg. Ifjúkori emlékeinkből felsejlett, hogy már a Szovjetunió fennállása idején is a három kis balti „állam” más volt, mint a birodalom többi tagországa. Már…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaKanári sziget, Tenerife, Puerto de la Cruz, Botanikus kert

Volt bőven néznivaló Puerto de la Cruz-ban és környékén. Többször lelépcsőztünk a partra a papagájos utcai fotós embert kikerülve, aki már tudta, hogy minket nem kell kérdeznie fényképezkedés végett. A szoborember is biccentett egyet ha elmentünk…

szalay2 utazási blogjaBudapest, Campona - Tropicarium, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ma ismét el akartam menni az unokámmal az Állatkertbe, de akkora tömeg volt, hogy ki sem szálltunk az autóból, hanem egyből elmentünk a Camponához megnézni a Tropicáriumot, amit még eddig nem láttunk (Újpesttől majdnem 30 km!)…

Jaszkari utazási blogjaMeteorák

A Meteorák a legnevezetesebb látnivalók egyike Görögországban. A vidék és a hegység elnevezése: sajátságos környék, tele gigantikus torony- és csipkealakú sziklákkal. Maguk a sziklák egyenként 100-150 m magasak. A Meteorákon huszonnégy bizánci kolostor található…

Tündüs & zo- utazási blogjaKuredu Island

Maldív-szigetek - Lhaviyani Atoll. Avagy Faadhippolhu Atoll - Kuredhoo. Kuredu-sziget. A Kuredu Island Resort, idei nyaralásunk egyik fő helyszíne, a már korábban bemutatott Hulhule-tól légvonalban 148 km-re fekszik, a Lhaviyani Atoll északi peremén…

MC BUBU utazási blogjaIPOLYTARNÓC Ősmaradványok TT

A terület első tudományos vizsgálatai 1836-ban kezdődtek el Kubinyi Ferenc révén, és időközben a téma iránt érdeklődők zarándokhelyévé vált. Az Ősvilági Pompejinek is nevezett, Európa Diplomás és világörökségi nevezés alatt álló terület…

István utazási blogjaMeteorák

A Meteorák a legnevezetesebb látnivalók egyike Görögországban van. A vidék és a hegység elnevezése: sajátságos környék tele gigantikus torony- és csipke alakú sziklákkal. Maguk a sziklák egyenként 100-150 m magasak. A Meteora (görög szó) levegőben lebegőt jelent…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaKanári sziget, Tenerife, Playa de las Americas, Freebird One Katamarán hajóút

A buszmegállóban simán felvett bennünket a kirándulóbusz (anélkül, hogy elé vetettük volna magunkat-igaz kicsit futhattunk utána!), amivel a ködös Puerto de la Cruz-ból a napos déli partra utaztunk. Csodálkozásom akkor hágott a tetejére, mikor egyórás út után…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaKanári sziget, Tenerife, Guía de Isora, Abama Hotel Golf & Spa*****

Autóba ülve bekapcsoltuk az iPhone navigálóját, ami szűk utcákba és valami járhatatlan erdei útra vitt bennünket... ezért inkább magunktól próbáltunk eligazodni. Követtük a többi autót a szerpentinen, ami aztán hosszan kanyargott, mint valami veszett, részeg kígyó…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaLuxor, Karnak templom

Érdemes megnézni a Karnak templom romjait, hiszen ebben az emberiség által valaha épített legnagyobb templomegyüttesben 30 fáraó uralkodott és építkezett. Amúgy romjaiban is lenyűgöző ez a komplexum, főleg a gigantikus oszlopcsarnok, ahol 134…

Oszd meg ezt a keresést: giga