golf

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaKréta sziget, Chersonisos,The Village Heights Golf Resort*****

Pénteken reggel hatkor már a FlyNiki egyik repülőgépéről néztem le az ébredező Gráz-ra. Miután megreggeliztünk Athén felett, nemsokára már landoltunk is Kréta fővárosában, Heraklion-ban. A nyári időszámítás miatt csak egy órát ugrottunk az időzónában, így már fél…

Giuseppe utazási blogjaSpanyolország közepén

Körutazásunk, számunkra alapvető hiányokat pótolt. A legtöbb turista Andalúziát, a tengerpartokat, Santiago de Compostelát vagy a Pireneusokat látogatják a legsűrűbben. Pedig Spanyolország „európai lelke”…

szalay2 utazási blogjaKassel, parkok a városban, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Szerintem most érkeztünk el Kassel legjobb részéhez, a parkokhoz! Mint említettem, Kassel Németország legzöldebb városa. Ennek sajnos az az egyik előzménye, hogy a II. világháborúban szinte porrá égették az egész várost, így az újjáépítésekor…

Tündüs & zo- utazási blogjaPalazzo Pubblico

A Kormánypalota, helyi kőfaragók műve, a római Francesco Azzuri építész terve alapján készült, a régi, XVI. századi palota helyén. Az 1884-ben kezdett építkezés 10 évig tartott, 1894. szeptember 30…

Jaszkari utazási blogjaSotogrande

Dél-Spanyolország látványosságaihoz ez a magántulajdonban levő lakópark is hozzátartozik. 28 km-re található Gibraltártól és 20 négyzetkilométeren terük el. Itt találhatóak Európa legdrágább ingatlanjai, itt van a „nyári” lakása, nyaralója…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaKnossos/ Knosszosz, Kréta sziget

Délelőtt beültünk a Golf-ba és nyugatnak vettük az irányt. Útközben megálltunk egy Mc-Donad´s-nál, ahol megreggeliztünk. A férjem még rendelt egy halasszendvicset elvitelre, de a csaj másnak pakolta véletlenül be, így várni kellett egy keveset…

Tündüs & zo- utazási blogjaKuredu Island

Maldív-szigetek - Lhaviyani Atoll. Avagy Faadhippolhu Atoll - Kuredhoo. Kuredu-sziget. A Kuredu Island Resort, idei nyaralásunk egyik fő helyszíne, a már korábban bemutatott Hulhule-tól légvonalban 148 km-re fekszik, a Lhaviyani Atoll északi peremén…

szalay2 utazási blogjaZalacsány, Batthyány kastélyszálló és a horgásztó, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Tavaly februárban hivatalos úton voltam Zalaegerszegen és közben megálltunk Zalacsányon is, elsősorban a Batthyány kastély miatt (aki emlékszik rá, van egy nagy blogom a Batthyány családról), visszafelé pedig a horgásztó partján ebédeltünk egy jót…

Tündüs & zo- utazási blogjaGalle Face Green - Colombo

Galle Face Green nem más, mint ez az óriási füvesített tér, Colombo legkedveltebb tengerparti szakasza. Története az 1850-es évekig nyúlik vissza, amikor a brit hadsereg díszteréül szolgált. Később lóversenyeket rendeztek itt, majd golfpályaként…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaKanári sziget, Tenerife, Guía de Isora, Abama Hotel Golf & Spa*****

Autóba ülve bekapcsoltuk az iPhone navigálóját, ami szűk utcákba és valami járhatatlan erdei útra vitt bennünket... ezért inkább magunktól próbáltunk eligazodni. Követtük a többi autót a szerpentinen, ami aztán hosszan kanyargott, mint valami veszett, részeg kígyó…

szalay2 utazási blogjaDeutschlandsberg, Schloß Frauenthal, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Deutschlandsbergben és körülötte több kastély és vár található. Az idő rövidsége miatt nem tudtam mindet felkeresni, így úgy döntöttem (az ahogy puffan úgy esik szellemében), hogy amelyet könnyen megtalálok, azt…

Kriszti utazási blogjaLeeds Kastély

A valaha királyi rezidenciaként működő monumentális parkban 15000 Fontért vásárolhattunk volna éves golfbérletet, de ehhez nem volt kedvünk. Inkább körbejártunk egy kicsit, megtekintve az óriásira nőtt növényzetet, az impozáns kastélyt és a hozzá tartozó botanikus kertet…

Tündüs & zo- utazási blogjaBabuna Bar - Kuredu

Itt gyülekeznek esténként az éhes emberek arra várva, hogy kinyíljon az étterem, illetve itt is végzik a vacsora után. ,-) A legtöbb program is itt indul útjára, avagy itt fejeződik be. Értjük ezen azt, hogy aki pl…

Tündüs & zo- utazási blogjaDubai Creek

A Dubai Creek természetes, keskeny, csatornaszerű öböl, amely kettévágja a város központját, az óvárost, ahol a lüktető, mozgalmas élet zajlik. Egy séta a bankok között felidézi az évszázados kereskedelmi hagyományokat, mert ebben Dubai semmit…

Tündüs & zo- utazási blogjaMetaponto Lido - Metapontum

A Krisztus előtti 7. században alapított Metapontum egy filozófiai hagyományokkal rendelkező gazdag városállam központja volt. Ide jött Püthagorasz, amikor száműzték Crotonból. A Bradano folyó hídja mellett van a Tavole Palatine (Kr…

szalay2 utazási blogjaRuhpoldind, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most egy teljesen más típusú helyre látogatunk el. Ruhpolding a németek egyik legkedveltebb alpesi turisztikai célpontja, amely a Chiemgaui Alpok lábánál helyezkedik el. Ez a szelídebb Alpok közé tartozik, de mindent…

szalay2 utazási blogjaKirchberg an der Raab, Seerosenbad, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ez a hétvége időjárás szempontjából egy katasztrófa (ma - vasárnap is szakad az eső), de szombaton du. volt egy napos időablak, így azt kihasználva eljöttem ide. Igazából az itt található kastély miatt jöttem ide, de…

Tündüs & zo- utazási blogjaGallipoli

Miután elhagytuk a Leuca-fokot, az innen 48 km-re lévő Gallipolit szemeltük ki utunk következő állomásának. Tipikus nyugodt olasz kis városka, mely hajdanán halászatáról, kikötőjéről, a római…

Oszd meg ezt a keresést: golf