»Utazás»barchen utazási blogja
Utazási blog

barchen utazási blogja

Indonézia, Benoa - Bali szigete

Ez egy gyönyörű sziget, kedvesek az emberek. Fehér part, mindig meleg van. Sajnos mi a monszum idején értünk ide. A cunami itt is sok embert megölt.

Szerbia, Belgrád (Nándorfehérvár)

Nekem jobban tetszik Nándorfehérvár néven. A Duna parton fekszik a vár, ahol Hunyadi János kiverte a törököt. Tudjuk ennek emlékére van a déli harangszó.

Antarktisz, Antarktisz

Ez maga a gyönyör. Másodszorra voltam itt és megint egy hónapon keresztül tudtam csodálni az érintetlen természetet. Sajnos egyre kevesebb a jéghegy, de nagyon sok állatot láttam. Leopárd fóka, pingvinek, viharmadarak, kardszárnyú delfinek és rengeteg bálna.

Belgium, Antwerpen

Nagyon szép flamand város. A belvárosban a házak is nagyon régiek. itt található Guliwer vára is. Tudom mindenkinek ajánlani egy jó hétvégi kirándulásnak.

Ausztrália, Cairns

Szép, rendezett város. Olyan, amit itt Ausztráliában elvárhatunk. Nagyon meleg volt. A város közepén szabad medence, szabad grillhelyekkel. A waggi marhasteak nagyon finom (masszírozzák a marhát). A strand a sósvízi krokik miatt van. A taxisunk is elütött egyet.

Tunézia, Tunis

A főváros. Az ókorban Carthago. Nagy múltú város rengeteg az archeológiai látnivaló. Mint minden arab városban itt is van bazár.

Ukrajna, Odessza

Erre is többször jártam, de nem szívesen jövők ide, mivel nekem semmi izgalmasat nem tudott mutatni ez a város. Egyszer látni elég. Ha eljön ide az ember, olyan mintha időutazásba kezdene. Vissza vagy 25 évet. A régi volgák, ladák de a milliomosok autói az már döffi. Van a kikötőnél a nagy lépcső, ami ha jól emlékszem valami klasszikus filmben is látható volt na de mindegy…

Egyesült Arab Emírségek, Abu-Dzabi

Nagyon szép város, véleményem szerint jobb mint Dubai. Itt is ugyanolyan nagy építkezések zajlanak, mint Dubaiban. Itt található a világ legjobb és legszebb hotelja az Emirates Palace. A kép is ott készült. Olyan mint egy erődítmény. Az is található a város közepén. Ez a legrégebbi több száz éves épület felhőkarcolók között. Gyönyörü a víz. Télen is meleg van, nem olyan nagyon drága…

Egyesült Királyság, Leith - Skócia

Ez itt Edinburgh kikötője. Ide egy kis átemelőn keresztül lehet bejutni. A királyi család régi jachtja, a Britannia itt horgonyzik, és múzeumként működik.

Olaszország, Nápoly

Sokszor jártam már itt, ez az a város, ahol az igazi digok élnek. A bűnözés az nem semmi. A sétáló ember mellett elmegy a motoros és kiszakítják a kezéből a táskát. Egyszer egy kollégámnak eladtak 400 euroért egy bedobozolt követ I-phone helyet. A város tényleg olyan mint a Piedone filmekben. A hegyoldalban vannak olyan sikátorok, ahova még két kísérővel…

Belgium, Oostende

Jó kis belga kikötőváros. Mindenhol lehet kapni igazi belga söröket. Igaz itt az év minden napján más sört ihatunk. mi is kipróbáltunk dupla és tripla söröket. A dupla 8-9 fokos, a tripla 10-13 fokos, szóval pár pohár azt vége.

Kanada, Charlottetown

Ha minden igaz, ez a legnagyobb város Prince Edward- szigeten. Van egy nemzeti park a közelben.

Tajvan, Jilong

Tök jó utcai felvonulás volt sok-sok dobossal.

Törökország, Kusadasi

Ez a város is a török riviérán van. Nagyon kedvelt turista célpont. Kulturált szép strandok és rengeteg üzlet ahol olcsó, jó minőségű, de hamis árukat vehetünk. A török vendégszeretet világhírű és az ételek azok nagyon finomak.

Olaszország, Velence

Itt már nagyon sokat voltam, nyaralni is és munka miatt is. Legutóbb kikapcsolódni jöttünk. mindig jó itt a kis utcákban sétálni. Könnyen el lehet tévedni, de aki követi a táblákat az sose fog. Ezt mindenki elérheti szerintem, 700 km Magyarországról.

Tonga, Nukualofa

Ez a sziget a Csendes-óceánban fekszik. Nem nagy, de a királyuk annál nagyobb. Volt szerencsém az egész királyi családhoz, amikor előszór 2004-ben itt jártam. Legutóbb 2011. év elején jártam itt. A fotón a lila ruhás nő a királyné.

Olaszország, Portoferraio

Nagyon jó kis város Elba szigetén. Ide száműzték Napóleont. A kikötőben van a téli rezidenciája és úgy 8 km-re van a nyári ranch. Itt el lehet tölteni egy egész nyaralást.

Dél-Afrikai Köztársaság, Port Elisabeth

Ez is egy nagyobb dél-afrikai város. Itt is többször megfordultam. Voltunk egy oroszlán parkban, ahol kis oroszlánokkal játszottam és utána egy szafarit is csináltunk. Fociztunk egy helyi csapat ellen de 2-1-re kikaptunk, igaz a gólpaszt én adtam. Jó volt.

Egyesült Államok, Hawaii, Honolulu

Gyönyörű volt minden. Waikiki Beach, a város, Perl Harbor szóval minden, csak ajánlani tudom. A hawaii szigetek közül ez tetszett a legjobban.

India, Marmagao

Nagy ipari település és ez is ugyanolyan szegény mint a többi város.
Oszd meg ezt a blogot: barchen utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!

Útvonal

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános útvonalat sem!