d.gray-man

Manneken PisBrüsszel, (Belgique, Bruxelles) Manneken Pis

Ha valakit megkérdezünk (a belgákat kivéve persze), hogy mi Brüsszel jelképe, nagy valószínűséggel azt a választ kapjuk: az Atomium. Pedig Brüsszel igazi jelképes alakja - ezernyi souvenir-ötlet szülője - egy pisilő kisfiú… ami valójában egy…

Torre del mangiaSiena

Siena - Reggio Toscana Siena legfontosabb látnivalói a legyezőszerű Piazza del Campo körüli szűk sikátorok útvesztőjében találhatók. Európa egyik legnagyobb középkori tere a 17 contrada-ra osztott város szívében fekszik. Az ősi egyházközségek közötti rivalizálást…

Manneken PisBrüsszel

Vasárnap délelőtt érkeztünk meg az első úti célunkhoz a Grand Place-hez. Miután megtekintettük az aprócska pisilő kisfiút, sétálgathattunk egy kicsit a belvárosban. Megkóstoltuk a helyi ételkülönlegességet, a „waffel”-t, majd benéztünk néhány belga csokoládéboltba…

MantovaMantova

ManufaktúraHerend, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Amióta a 8-as úton közlekedem, mindig is izgatott, hogy mi is az a modern épület az út mellett. Azt tudtam, hogy híres a herendi porcelán és talán ezzel kapcsolatos az épület is. Most végre volt időm megnézni, meg az idő is szép volt…

MangánÚrkút, az Úrkúti Őskarszt Természetvédelmi Terület, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Már megint amiatt kell bosszankodnom, hogy ha hivatalos ügyben megyek valahová, akkor rendszerint meglehetősen rossz az időjárás és alig lehet normális fényképeket készíteni, Így volt most is, pedig igen szép helyeken voltam…

Sidi MansourSidi Monsaur

ManfredoniaManfredonia

Manfredonia-t adtuk meg a bejelölés helyszíneként, ami tulajdonképpen nem igaz, hiszen Manfredonia csak a kép háttereként szolgál. A bejelölés helye egy parkoló, (a Gargano Nemzeti Park…

ManavgatA nyílt tenger

A nyílt tengert a hajóállomástól számítva, pontosan 1 óra múlva értük el. A hajó itt lehorgonyoz és lehetőségünk adódik egy kis nyílt tengeri fürdőzésre. Na itt jöttünk rá, hogy jó lett volna elhozni a snorker felszerelésünket, de a hajó személyzete…

ManavgatManavgat - hajóállomás

A manavgati hajóállomás az 1001. és az 1056. utca sarkánál van. Itt szálltunk fel a Lacin 1 nevű hajóra. A teljes kirándulás időtartama alatt korlátlan az italfogyasztás…

Lido di ManerbaManerba del Garda

Kisváros a Garda tó dél-nyugati részén, szép strandokkal, ahol tiszta a víz. Ebben a városban laktunk és innét jártuk be a tó környékét, a közeli kilátót is…

Mankwe-tó piknikPilanesberg Nemzeti park

Óriási vadaspark, rengeteg vadállat, gepárdon és oroszlánon kivül szinte mindent láttunk…

Rilski manastirRilai kolostor

Szenzációs hely. Görögországba tartó magyaroknak kötelező a visit…

Oszd meg ezt a keresést: d.gray-man