Menü betöltése...
»Játék»Online labirintus játék
Bejelentkezés
Várj...
E-mail:
Jelszó:
Bejelentkezés

Labirintus játék

Innen juss ki, ha tudsz!

A játék célja, hogy végighaladj a labirintus minden szintjén, lehetőleg segítség felhasználása nélkül. Az egyes szinteken különféle feladványokat kell megoldani ahhoz, hogy elérhesd a célt és átjuthass a következőre.

Feladvány például az, hogy valaminek az eléréséhez mondjuk szükséged lesz kenyérre, de kenyeret nem lehet találni, csak előállítani. A kenyérsütéshez először tésztát kell csinálnod. Lehetőséged van két tárgyból egy újat létrehozni. Ha például vizet és lisztet összekeversz, abból tészta lesz. Azonban lisztet sem lehet találni, viszont lehet búzát termeszteni és azt megőrölve liszthez jutni. Az összetett feladványok sok lépésből állhatnak mire eljutsz addig a tárgyig, amire tényleg szükséged lesz az adott feladat megoldásához.

A játékban legfőbb segítséged Bölcs Bagoly lesz. Vele bármikor beszélhetsz, tőle bármikor kérhetsz segítséget. Ha megakadsz egy szinten és semmiképpen sem tudsz továbbhaladni, akkor Bölcs Bagoly akár még azt is elárulja neked, hogy mi a következő lépés, amit meg kell tenned ahhoz, hogy továbbléphess. Ha azonban ilyen segítséget kérsz, attól kezdve már nem leszel jogosult a labirintus végén járó aranymedálra. Ezt csak az kaphatja meg, aki a labirintus összes szintjén képes túljutni segítség felhasználása nélkül!

A labirintus szintjein különféle élőlényekkel lehet találkozni és beszélgetni velük a „Labirintus üzenetküldőn” keresztül. Sok esetben hasznos információt lehet megtudni a párbeszédekből és olykor bizonyos funkciók is csak így indíthatók el. Az élőlényekkel nem csak beszélgetni lehet, hanem különféle tárgyakat adni is lehet nekik, melyekért cserébe esetleg segítenek téged a továbbjutásodban.

Bizonyos tárgyakat pedig te magad használhatsz fel. Például, ha van nálad egy üveg víz, akkor azt kiválasztva a Bölcs Bagoly megkérdezi tőled, hogy megiszod-e. Ha erre igennel felelsz, akkor a víz elfogyasztásra kerül, a te közérzeted pedig javul, így gyorsabban tudsz szaladni a labirintus zegzugos falai között.

A kezdet: Fura állatok labirintusa


Ebben a labirintusban 5 szint és 106 feladvány van.
Ez a labirintus 2019. március 25. óta érhető el.

Már készülőben van a következő labirintus!

Ha azonnal szeretnél tudomást szerezni arról, hogy elkészült, kérj egy értesítést róla:

Kinek van a legtöbb aranymedálja?

Szerezz Te is aranymedált!
1.
5 db
bbbtamas
Felhasznált segítségek száma: 66 db
2.
2 db
forrasnyikkati
Felhasznált segítségek száma: 34 db
3.
1 db
pp
Segítség felhasználása nélkül teljesítve!
4.
1 db
Tamás
Segítség felhasználása nélkül teljesítve!
5.
1 db
bobobaba
Segítség felhasználása nélkül teljesítve!
Fenti adatok 15 percenként frissülnek!

Ki, meddig jutott el ebben a játékban?

1.
90%
meryna
2.
84%
gabriella
3.
80%
toledoviktoria
4.
79%
palmikonczol
5.
79%
klara.hohl
6.
72%
zuzkamajer4812
7.
72%
lujopapa
8.
69%
forrasnyikkati
9.
67%
agotapertics
10.
66%
lettiniki
Fenti adatok 15 percenként frissülnek!

Labirintus játék toplistája

1.
1 514 720 pont
bbbtamas
2.
431 550 pont
annakatalinjacso
3.
387 000 pont
fllevente
4.
350 020 pont
forrasnyikkati
5.
329 220 pont
familyguy
6.
207 730 pont
kochandi
7.
182 570 pont
janyka
8.
172 710 pont
pp
9.
146 180 pont
wolf
10.
142 140 pont
kizsu
A labirintus toplista 15 percenként frissül!

Most megy a TV-ben


RTL Klub
02:40 Rejtjelek: A látogatóAmerikai krimisorozat (2015) (I. évad 3. rész)

TV2
00:00 FogságbanAmerikai krimi (2013)

film+
02:40 A sötétség kapuiAmerikai misztikus thriller (2015)

Cool
01:45 A jó pasiAmerikai romantikus vígjáték (2009)

Viasat 3
02:50 Glades - Tengerparti gyilkosságokAmerikai krimisorozat (2011) (II. évad 13. rész)

Mozi+
02:55 A kínai kapcsolatKínai-amerikai akció-kalandfilm (ismétlés) (2017)

RTL II
03:00 Hazug csajok társasága: Új pasik, új hazugságokAmerikai filmsorozat (2016) (VI. évad 14. rész)

Paramount Channel
02:30 Good Will HuntingAmerikai dráma (1998)

Duna Televízió
02:40 Mesterember: Paprikatermesztő (2016)

Labirintus játék irányítása

Haladni, tárgyakat letenni, felvenni mindig csak 4 irányba lehetséges, ahhoz képest ahol épp állsz: fel, le, jobbra, balra. Átlósan nem végezhető el semmilyen művelet. Ha valamely élőlénnyel beszélgetni szeretnél, akkor is e négy irány egyikén kell, hogy legyen, egy négyzetnyi távolságra.

A játékos mozgatása

A játékost mozgatni a nyíl billentyűk használatával, illetve a képernyőn látható nyilakra kattintva lehet.


A labirintus mozgatása

A labirintust mozgatni a Ctrl + nyíl billentyűk használatával lehet, illetve úgy hogy a labirintus területén kattintasz, lenyomva tartod és húzod.

A labirintus nagyítása és kicsinyítése

A labirintust nagyítani/kicsinyíteni az egér görgőjével, illetve a képernyőn látható + és - gombbal lehet.

Ugrás a játékos pozíciójára

A képernyő bal felső sarkában látható a játékosod ikonja. Ha nagyon elkeveredsz a labirintusban és nem látod, hogy hol állsz, akkor erre a gombra kattintva a labirintus úgy kezd el mozogni, hogy végül a játékosod a képernyő közepére kerül.

Játékos közérzete

A képernyő bal felső sarkában látható játékosod ikonja alatti sáv mutatja meg, hogy milyen a közérzete. Ha túl régóta nem ettél, nem ittál semmit, akkor a közérzet csökken és emiatt a játékos lassabban gyalogol. Megfelelő közérzettel sokkal gyorsabban tudsz végigfutni a labirintuson.

Tárgyak felvétele, lerakása, használata

Tárgy felvétele

Egy földön fekvő tárgy felvételéhez egyszerűen csak szaladj neki a játékosoddal a tárgynak és az automatikusan felvételre kerül. Mondjuk, egy kemencének hiába futsz neki. Azt azért nem lehet felvenni.

Tárgy lerakása

A nálad lévő tárgyakból bármelyiket lerakhatod a földre. Ehhez tedd a következőt: fenti képen 1-es számmal jelölt területen válassz ki egy tetszőleges tárgyat. Majd kattints a játékosod körül megjelenő sárga körök egyikére. A fenti képen 3-as számmal jelölt területek üresek. Ezek közül bármelyikre lerakható a kijelölt tárgy.

Tárgy használata

Egy tárgyat használhatsz egy földön lévő másik tárggyal úgy, hogy első lépésként kijelölöd (fenti képen 1-es számmal jelölt terület), majd a játékosod körül megjelenő sárga körök egyikén kattintasz. Fenti képnél maradva a kijelölt tárgyad egy üres üveg. Ha kijelölés után a 2-es számmal jelölt sárga körre kattintasz, ahol egy tó található, akkor ezzel a művelettel megtöltöd az üveged vízzel: Üres üveg + Tó = Vízzel teli üveg.

Új tárgy létrehozása két meglévőből

Fenti képen az 1-es számmal jelölt területen válassz ki egy tárgyat, majd kattints az 5-ös számmal jelölt sárga körök egyikére. Ismételd meg ezt a művelet egy másik tárggyal is. Ha két olyan tárgyat választottál, amelyekből létrejöhet egy új tárgy, akkor az a 6-os számmal jelölt részen megjelenik.

Például egy sárga kulcsot be tudsz festeni piros festékkel, melynek eredményeképpen létrejön egy piros kulcs.

Információ kérése a tárgyról

Fenti képen az 1-es számmal jelölt területen válassz ki egy tárgyat, majd kattints a 4-es számmal jelölt Bölcs Bagolyra. Ekkor a Bagoly elmondja neked, hogy mi az a tárgy, amit választottál. Ha e tárggyal végezhető művelet, akkor a Bagoly megkérdezi, hogy elvégzed-e az adott műveletet, amely tárgytól függően más és más lehet. Például egy vízzel teli üveg esetén felmerül a kérdés, hogy megiszod-e a vizet, vagy sem. A felmerült kérdésre válaszolhatsz a labirintus üzenetküldője alján megjelenő gombok segítségével.

Bezárás

Ha mégsem kívánsz elvégezni fenti műveletek közül semmit se, akkor a 7-es számmal jelölt gombra kattintva bezárhatod a megjelent ablakokat és folytathatod a játékot. Ugyanezt elérheted úgy is, hogy megnyomod az ESC gombot.

Oszd meg ezt az oldalt: Labirintus játék

Facebook

Twitter

Viber

Messenger

WhatsApp

Telegram

Skype

Blogger

Flipboard

LinkedIn

Reddit

Buffer

E-mail

Gmail