fürdőszoba

Tündüs & zo- utazási blogjaHurghada - Panorama Bungalows Resort

Idézet a prospektusokból (saját szavainkkal kiegészítve): A modern építészeti stílusú szálloda egy főépületi részből, egy hosszú melléképületből, mely az Aquarium bal partján húzódik végig, illetve több kis hangulatos bungalowból áll, mely az Aquarium jobb oldalán fekszik…

szalay2 utazási blogjaKromeriz, a város, a kastély és a kastélypark, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Lednice után ide jöttünk, ez volt az egyik olyan cél, ahol még mi sem voltunk. Itt két napot éjszakáztunk a sok látnivaló miatt. A Penzion Kromeriz ben szálltunk meg, csak megjegyzésként: 816 KC volt egy éjszaka, fürdőszobás…

Tündüs & zo- utazási blogjaGolden Coast Hotel & Spa - Çolakli

Ez a 2002-ben épült szálloda 55 km-re fekszik az antalyai repülőtértől, úgyhogy leszállás és a reptéri procedúra után kb. 2 órával már el is foglalhatjuk a szobánkat. Çolakli központja kb. 4 km-re…

szalay2 utazási blogjaInterlaken, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! A tulajdonképpeni támaszpontunkról még nem írtam semmit. Az egész Jungfraupassoláshoz először is keresni kellett egy nem túl drága, de jó helyen lévő szállást (lehetőleg reggelivel és fürdőszobával). A legkézenfekvőbbnek…

margherita utazási blogjaAmphipoli

2007. augusztusában töltöttem itt egy hetet. A falu nevezetessége a régészeti múzeum, de a falu feletti domboldalakon és az alatta elterülő völgyben is sok látnivaló van, ha valaki nem lusta sétálni egy kicsit. Fent bizánci bazilikák romjai…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaK!SS* Amedia Hotel, Berlin

Berlinben felkerestük a szállóhelyünket, ami a főváros előkelő negyedében volt, direkt a sétálóutcában (Kurfürstendamm). Az Amédia**** hotel szinte beleolvadt az üzleti kirakatok és vendéglátó egységek közé, sokszor simán elsétáltunk mellette, mielőtt észrevettük volna…

szalay2 utazási blogjaNowa Ruda (Park Hotel), SzG3

Nowa Ruda nem azért került bele a beszámolókba, mert valami fantasztikus hely lenne, hanem mert támaszpontnak igencsak alkalmas. A városban van egy kis Rynek (Főtér), annak közepében a szokásos városháza, meg néhány templom. Az egyetlen igazán érdekes látnivaló…

Tündüs & zo- utazási blogjaKoamas Jacuzzi Beach Villa - Kuredu

Talán kezdjük a sétánkat ott, ahol a szállásunk volt: Koamas Jacuzzi Beach Villa. Mint korábban írtuk, a szállások hol is lehetnének máshol, mint a vízparton, hiszen ez egy sziget nem igaz?Nos nem, mármint tényleg sziget, de nem minden szállás…

Tündüs & zo- utazási blogjaHunguest Grandhotel Galya****, Galyatető

Az üdülő a két világháború között épült 80 hektáros parkkal, igen gyakran fordult meg itt Kodály Zoltán is. A Nagyszálló nemzetközi színvonalat tekintve is egyike Európa legszebb idegenforgalmi gócpontjainak, s aligha akad olyan kényes világjáró…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaKréta sziget, Vai

Barátném adott telefonon keresztül egy tippet, hogy nézzük meg a pálmastrandot Vai-ban. Hát kicsit messze volt az... a sziget legkeletibb csücskében... már azt hittem soha nem érünk oda. Végül is megérte, mert szinte egy más világba cseppentünk…

szalay2 utazási blogjaRátót, Széll kastély, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Szentgotthárdról hazafelé beugrottunk Rátótra, ahol a Széll kastélyban vacsoráztunk. Ennek a kastélynak a sorsa is nagyon jellemző a többi magyarországi kastély sorsára. A kastélyt Széll Kálmán apja, Széll József 1865-ben…

szalay2 utazási blogjaStará Lesná (Felsőerdőfalva), SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ez a hely azért került be a beszámolókba, mivel itt laktunk, a Penzion Altendorfban. Most nem cikáztunk össze-vissza, hanem letelepedtünk egy helyen és innen mentünk mindenhova csillagtúra szerűen. Maga a panzió nagyon…

Tündüs & zo- utazási blogjaHotel Kapitány - Sümeg

Hotel Kapitány**** Wellness és Konferencia Saját bemutatkozásuk: Sümegen, a több mint hét évszázada épült Sümegi Vár tövében fekszik a Hotel Kapitány**** Wellness. A 4-csillagos minőség 5-csillagos kiszolgálással párosul, vendégeink családias…

Tündüs & zo- utazási blogjaRamada Hotel - Balatonalmádi

Egy kellemes, hosszú 7végét töltöttünk itt, ebben a nagyon szépen felújított hotel legfelső, 12. emeletén a tavaszra várva. :) Maga a hotel 210 szobával rendelkezik, melyből 48 összenyitható családi szoba…

tanager utazási blogjaPortoroz

Júniusban a férjemmel és szüleimmel a három csillagos Apartments Heidi-ben szálltunk meg. Portoroz-ban található, kb. 20 km-re Olaszországtól. Az apartman tulajdonosa Heidi Mikus, nagyon kedves volt és nagyon jól beszél németül, angolul. Odaérkezésünkkor még képeslapokat…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaPuerto de la Crus, Apartementos Casablanca****

Az IBÈRIA légitársasággal utaztunk egy fura gépen, ami hosszúra volt nyújtva és a farkára volt hegesztve a hajtóműve. Nem tudtam elképzelni hogyan fog majd a levegőbe emelkedni, sőt orra bukás nélkül leszállni. Ráadásul a belsejében súrolta majdnem a fejem teteje a mennyezetet, olyan alacsony volt…

Oszd meg ezt a keresést: fürdőszoba