»Utazás»Lacus utazási blogja
Utazási blog

Lacus utazási blogja

Magyarország, Szeged

Tiszapart, régi csónakkikötő. Szemben a Maros betorkollása a Tiszába.

Románia, Négyfalu (Sacele)

A kisvároska egy csendes utcájában a Renata Panzióban szálltunk meg, s innen tettünk felfedező túrákat Brassó óvárosába. Már az első estén sikerült részt vennünk a Fekete Templomban épp akkor megrendezett orgonahangversenyen, majd egy nagyon hangulatos rokonlátogatás következett.

Horvátország, Dobropoljana (Pasman sziget)

A 2010. évi nyarunk fő állomása volt ez a szigeten található, csendes, világtól kissé elzárt partszakasz.

Románia, Vármező (Campu Cetatii)

Az országos (európai) hírű pisztrángos faluban az út melletti és tó-közeli Vándor Fogadóban szálltunk meg egy éjszakára, majd a következő napra mintegy további szállásként kibéreltünk egy egész házat. Belecsöppentünk az akkor éppen zajló 3 napos Áfonya Fesztiválba

Horvátország, Dubrovnik

Tengerparti nyaralásunk egyik tervezett egésznapos kirándulásán Dubrovnikba mentünk.

Románia, Balea Cascada

Első szállásunk színhelye a Balea Vízesés Panzió. Innen próbáltunk gyalogos túrát tenni a vízeséshez (de nem jutottunk fel - gyalog szinte lehetetlen), majd másnapra egy fék- és kormánybűvölő autóstúrát szerveztünk a 2034 m magasan fekvő Kárpátok-béli tengerszemhez - a Balea tóhoz.
Oszd meg ezt a blogot: Lacus utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!