navi

Tündüs & zo- utazási blogjaKuredu Island

Maldív-szigetek - Lhaviyani Atoll. Avagy Faadhippolhu Atoll - Kuredhoo. Kuredu-sziget. A Kuredu Island Resort, idei nyaralásunk egyik fő helyszíne, a már korábban bemutatott Hulhule-tól légvonalban 148 km-re fekszik, a Lhaviyani Atoll északi peremén…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaBad Hofgastein, Termálfürdő, Gyógyfürdő, Túrázás

Délután 1 óra körül értünk Bad Hofgastein-be, ahol az egyik tágas és szép vállalati apartmanba költöztünk be. Ezért nem is csodálkoztam azon, hogy belebotlottunk vásárolgatás közben férjem két munkatársába is, idejárnak ugyanis sokan a cégtől kikúrálni magukat…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaK!SS* A világ leggyönyörűbb elhagyatott helye!

Az egynapos strandolás és semmittevés után ismét kényszert éreztünk, hogy elinduljunk valamerre. Valaki súgott nekem egy titkos helyet, amiről csak kevesen tudnak és amit nehéz szívvel bár, de elárulok neked is, mert ezt látni kell. Arra viszont…

Tündüs & zo- utazási blogjaBellariva villaggio - camping

Ezt a helyes kis kempinget választottuk Peschici -i tartózkodásunk során. A döntésben persze nagy szerepet játszott az, hogy közvetlenül a vízparton van, valamint a város lenyűgöző éjszakai…

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogjaKanári sziget, Tenerife, Guía de Isora, Abama Hotel Golf & Spa*****

Autóba ülve bekapcsoltuk az iPhone navigálóját, ami szűk utcákba és valami járhatatlan erdei útra vitt bennünket... ezért inkább magunktól próbáltunk eligazodni. Követtük a többi autót a szerpentinen, ami aztán hosszan kanyargott, mint valami veszett, részeg kígyó…

av utazási blogjaAvatar - James Cameron - Hollywood - Beverly Hilton Hotel - Golden Globe

A legjobb film az Avatar, a legjobb rendező pedig James Cameron lett a 67. Arany Glóbusz díjátadón, amelyet vasárnap este rendeztek a hollywoodi Beverly Hilton Hotel báltermében. James Cameron Avatar-ja a gála két legfontosabb díját kapta: amikor…

Oszd meg ezt a keresést: navi