»Utazás»barchen utazási blogja
Utazási blog

barchen utazási blogja

Dél-Afrikai Köztársaság, Richards bay, hluhluwe umfolozi park

Na ez egy szuper nap volt: igazi szafari a vadonban. Láttam oroszlánt, orrszarvút, antilopot, elefántot, gazellát, varacskos röfiket stb. a hluhluwe umfolozi parkban.

Norvégia, Leknes

Nagyon sokfelé jártam már Norvégiában. Ez a település fent északon a Lofoten-szigeten található. A népsűrűség itt is olyan, mint az egész országban. Alig látsz embert. A táj meg gyönyörű. Aki nem szereti a csendet a hideget és a magányt, az ne jöjjön erre.

Olaszország, Cagliari-Szardenia

Szardenia sajnos nem tartozik a legtisztább olasz városok közé. Ide is át lehet jönni komppal az olasz csizmáról. Fent a várból jó a kilátás, van egy szép sétáló utca sok sok üzlettel.

Ausztrália, Lizard island

Lehorgonyoztunk majd pedig felépítettünk a szigeten egy grill büfét és koktélbárt a vendégeinknek. Jót strandoltunk munka alatt és még buliztunk is. https://hu.wikipedia.org/wiki/Ausztr%C3%A1lia_(kontinens)

Egyesült Államok, San Diego

Hú jó rég voltam már itt. Pont volt egy hatalmas ünnep felvonulással. Itt van egy hatalmas nagy vízi show világ aquárium stb. Delfin és kardszárnyú delfin show-val. Érdekes. A város a mexikói határhoz közel fekszik. Tijuana a határátkelő. Ott csinálták előszór a híres cesar salátát.

Egyesült Királyság, Lerwick, Skócia - Schetland sziget

Hát azt hiszem a legészakibb skót sziget és amilyen szürke olyan rideg is.

Egyesült Arab Emírségek, Abu-Dzabi

Nagyon szép város, véleményem szerint jobb mint Dubai. Itt is ugyanolyan nagy építkezések zajlanak, mint Dubaiban. Itt található a világ legjobb és legszebb hotelja az Emirates Palace. A kép is ott készült. Olyan mint egy erődítmény. Az is található a város közepén. Ez a legrégebbi több száz éves épület felhőkarcolók között. Gyönyörü a víz. Télen is meleg van, nem olyan nagyon drága…

Argentína, Ushuaia

End of the world ez a tábla áll itt és valahol igazuk is van, mivel a világ legdélebbi városa. Sok pingvint lehet itt látni és sok a fóka is. Innen indulnak az expedíció hajók az Antarktiszra. Itt is nagyon jó grillezett argentin steakeket ettünk. A Magellán szorosnál 225 km-hs vihart éltünk át. Mindenkinek tudom ezt a helyet ajánlani

Egyesült Államok, Los Angeles

Na erről a helyről órákat tudnék mesélni. Hatalmas kikötője van és Los Angeles a sok kis körzeteivel olyan hatalmas mint a német tartomány Thüringia. Szóval hatalmas területen fekszik. Autópályán másfél órát taxiztunk Beverly Hillsig a kikötőtől. A belső sávban például csak olyan autók mehetnek, amiben minimum ketten ülnek így ösztönözve az embereket…

Tunézia, La Goulette

Ez a kikötője Tunisnak. Itt is nagyon sok a látnivaló. A múzeumtól pompás kilátás van a fővárosra Tunisra. Lehet venni olyan jegyet, amivel több múzeumba is ellátogathatunk.

Kanada, Saguenay folyó

Itt ezen a folyón haladva megértettem mi is az a festői táj. Meg kell nézni de itt van egy kép és akkor szerintem mindenki megérti miről beszélek. Ez az igazi indián nyár itt Kanadában sokszínű fák és táj.

Törökország, Bodrum

Ez a török riviéra egyik legszebb helye. Gyönyörű vár van a kikötőnél. Aki jót szeretne a pénzéért kapni, azt itt Törökországban megkapja. Szerintem a legelérhetőbb és az egyik legszebb üdülő hely.

Montenegró, Kotor

Ez a település egy nagyon szép fjordban van. Olyan szép, mint a norvég fjordok. Felmehetünk a hegybe a kolostorhoz a várba. Az óvárosban nagyon szép napot töltöttünk el. Többször megfordultunk itt, nagyokat lehet kirándulni és fürdeni. Gyönyörű.

Olaszország, Catania

Na ez az a város, ahol mindig félni lehet az Etna kitörésétől. Mi is megtapasztaltuk hogy az milyen is. A képek magukért beszélnek. Minden tiszta hamu volt.

Malajzia, Tioman-sziget

Itt is nagyon meleg, fülledt idő van, akárcsak Szingapúrban volt. Szép a partvidék. a vízben színesebbnél színesebb halak vannak és tök jól lehet őket etetni.

India, Cochin

Nagyon szegény fűszerkereskedő város. az 1500-as években Vasco de Gamma portugál felfedező kezdett el az itteniekkel kereskedni. a mai napig megvannak a fűszer feldolgozó gyárak.Olyan itt az élet, mintha az angol gyarmatosítók kivonulásával megállt volna az élet.. itt áll India legrégebbi keresztény katedrálisa. ide volt eltemetve Vasco de Gamma is…

Monaco, Monte-Carlo

Ez a kedvenc európai helyem. Gyönyörű szép házak, rendezett utcák és tisztaság. Minden csak a csillogásról és a pénzről szól. Többször voltam itt és mindig lenyűgözött ez a kis hercegség. Albert jól csináljátok. Jachtok, Ferrarik minden mennyiségben. Persze ott vannak a casinók is, amikbe már mindenki bemehet igazolvány nélkül is, és már a jólöltözöttséget sem nézik…

Új-Zéland, Lyttelton

Ez a kis település is egy öbölben van de a déli szigeten. Christchurch kikötője. Van itt egy érdekes szép delfin a Hektor delfin ami csak itt honos. Nem sok van már belőle. Van a hegytetőn egy kilátó, ahová libegővel jutunk fel.

Japán, Hirosima

Igaz mindenki tudja, itt dobták le az első atombombát. A mai napig a hatása alatt élnek. Van a városban egy sziget, ami egy hatalmas emlékpark is egyben. Van egy épület, ami a robbanás után állva maradt. Felette robbant fel az atombomba.

Antarktisz, Antarktisz, Elefánt-sziget

10 napot töltöttem erre hajóval. Maga volt a csoda. Sok pingvin, fóka és bálna. Az érintetlen vadon. Sok a jéghegy, amik hatalmasak és ha kilóg a vízből egy 300 m magas 500 m hosszú hegy, akkor ez csak a 20% a többi a víz alatt van. El lehet képzelni mekkora. Hatalmas orkánt éltünk itt át a Magellán-szorosnál 225km/h szél. bemenekültünk 1 fjordba…
Oszd meg ezt a blogot: barchen utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!

Útvonal

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános útvonalat sem!