»Utazás»barchen utazási blogja
Utazási blog

barchen utazási blogja

Kanada, Charlottetown

Ha minden igaz, ez a legnagyobb város Prince Edward- szigeten. Van egy nemzeti park a közelben.

Montenegró, Kotor

Ez a település egy nagyon szép fjordban van. Olyan szép, mint a norvég fjordok. Felmehetünk a hegybe a kolostorhoz a várba. Az óvárosban nagyon szép napot töltöttünk el. Többször megfordultunk itt, nagyokat lehet kirándulni és fürdeni. Gyönyörű.

Ausztrália, Cairns

Szép, rendezett város. Olyan, amit itt Ausztráliában elvárhatunk. Nagyon meleg volt. A város közepén szabad medence, szabad grillhelyekkel. A waggi marhasteak nagyon finom (masszírozzák a marhát). A strand a sósvízi krokik miatt van. A taxisunk is elütött egyet.

Malajzia, Tioman-sziget

Itt is nagyon meleg, fülledt idő van, akárcsak Szingapúrban volt. Szép a partvidék. a vízben színesebbnél színesebb halak vannak és tök jól lehet őket etetni.

Dél-Afrikai Köztársaság, Port Elisabeth

Ez is egy nagyobb dél-afrikai város. Itt is többször megfordultam. Voltunk egy oroszlán parkban, ahol kis oroszlánokkal játszottam és utána egy szafarit is csináltunk. Fociztunk egy helyi csapat ellen de 2-1-re kikaptunk, igaz a gólpaszt én adtam. Jó volt.

Kenya, Mombasa

Na ezt látni és nem megszeretni. Mindenki álmodozik a vadregényes Afrikáról, de ha valaki ezt látja és nem a szafarit, akkor soha ide vissza. Az emberek nagyon szegények és nem mindig kedvesek, mivel hülyének nézik a külföldit, de igaz ezt itthon is megszokhattuk. Sárkunyhókban élnek még mindig és szemét mindenhol. Ha többet szeretnél látni az országból…

Vietnam, Da nang, márvány-hegy

Szegény, de nagyon szép és kedvesek az emberek. Olcsó, mindenből alkudni kell, mint egész Ázsiában. Előre ki kell mindenhol az árakat alkudni, mivel a külföldinek többszörösét mondják a valós áraknál. Jó a strand, gyönyörű a márvány-hegy. Vannak ital üzletek, ahol magyar borok, pezsgők és Unicum is kapható. Egész Vietnamot csak ajánlani tudom.

Olaszország, Portoferraio

Nagyon jó kis város Elba szigetén. Ide száműzték Napóleont. A kikötőben van a téli rezidenciája és úgy 8 km-re van a nyári ranch. Itt el lehet tölteni egy egész nyaralást.

Egyesült Királyság, Lerwick, Skócia - Schetland sziget

Hát azt hiszem a legészakibb skót sziget és amilyen szürke olyan rideg is.

Új-Zéland, Dusky sound fjord

Ez a fjord is olyan mint a többi: ködös esős de szép.

Grönland, Disco-öböl

Nyáron voltunk ismételten erre. Gyönyörű volt csendes és világos a nap 24 órájában. Sok bálnát láttunk és rengeteg fényképet készítettem, mely bekerült a többi több tízezer mellé, amiket a 140 országban készítettem. Nézd meg te is a helyeimet.

Chile, Punta arenas

Ez a hely is a chilei fjordokban fekszik Patagóniában. Innen másfél órára van egy pingvin kolónia amit közelről me glehet nézni, és természetes élőhelyükön meglehet figyelni a pingvineket. GYÖNYÖRŰ NAP VOLT.

Ausztrália, Lizard island

Lehorgonyoztunk majd pedig felépítettünk a szigeten egy grill büfét és koktélbárt a vendégeinknek. Jót strandoltunk munka alatt és még buliztunk is. https://hu.wikipedia.org/wiki/Ausztr%C3%A1lia_(kontinens)

Kanada, Québec

Szerintem a legszebb város itt a francia oldalon. Tényleg olyan mintha Franciaországba járnék valahol mondjuk St.Meloban( ott is jártam meg lehet nézni). Csodálatos fent a hotelnál az ovárosban. A kilátás gyönyörű és azok a csodálatos házak szóval ezt ha valaki Kanadába akar menni tudom ajánlani.

Grönland, Nuuk, A télapó postaládája

Ez egy nagy városnak mondható, mármint grönlandi mértékkel. Nagyon jó idő volt amikor itt voltunk. van egy múzeum a kikötőtől nem messze az inuitok életét és halálát mutatja. Van bent egy elég bizarr család mumifikálódott maradványa gyerekestől megfagytak. Nézd meg a képeket. Ez egy régi bálnavadász falu volt. Van itt repülőtér is és a télapó irodája ahonnan levelet adhatunk fel…

Új-Zéland, Picton

A déli sziget északi részén van ez a kis település. Sokan nem tudják, de szerintem a világ egyik legjobb sauvignon blanc termő vidéke. Ez a fehér bor itt a sokat ködös hűvös borvidéken nagyon gyümölcsös bukét kap. A leghíresebb bortermő vidék a Marlborough ahonnan a Cloudy bay nevű bor is jön. Nagyon finom, ha valakinek van rá lehetősége próbálja ki…

Belgium, Antwerpen

Nagyon szép flamand város. A belvárosban a házak is nagyon régiek. itt található Guliwer vára is. Tudom mindenkinek ajánlani egy jó hétvégi kirándulásnak.

Ukrajna, Jalta

Na sziasztok újra itt vagyok. Nemrég jöttem haza újabb 4 hónapos túrámról. Most megint Dél-Amerikában, Közép-Amerikában, Karibon és Nyugat-Európában barangoltam. De mielőtt arról mutatok képeket előtte a régebbi kimaradt országok jönnek. Ha minden igaz, elértem a 150 országot - nem rossz mi? Itt is majdnem minden nyáron megfordultam az elmúlt 11 évben…

Grönland, Nuuk

itt található a télapónak az egyik irodája. Itt van egy postája, ahol üzenetet hagyhatunk neki és küldhetünk is levelet. Van egy múzeum ami bemutatja a helyiek életét. Érdekes.

Ausztrália, Tasmánia

Ahogy elhagytuk Hobart-ot és elindultunk Sydney felé, ez a csodálatos látvány tárult elénk. Vulkanikus sziklaoszlopok. A képek magukért beszélnek.
Oszd meg ezt a blogot: barchen utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!

Útvonal

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános útvonalat sem!