»Utazás»barchen utazási blogja
Utazási blog

barchen utazási blogja

Oroszország, Szentpétervár

Leningrád. A nagy vezér nevét viselte ez a város, de most már újra a régi. A város gyönyörű. Hatalmas, monumentális. Minden olyan nagy, az utcák az épületek, szóval minden. De vigyázat olyan drága, mint a Váci utca. Először is itt van a Téli Palota azaz az Ermitage. Itt ha valaki mindent látni szeretne, akkor egy év is kevés lenne de tényleg így van…

Olaszország, Vatikán

Állam az államban, ez Vatikán. Ezt is mindenkinek látnia kell vallási hovatartozás nélkül. Maga a Szt.Péter bazilika is csodálatos. Fel lehet menni a kupolába és amikor én előszór ott jártam, akkor még a kriptában is voltam, ahol a pápák nyugszanak. A szobor, melyet egy őrült magyar rongált meg, az már üveg mögött van, de itt van Leonardo utolsó nagy…

Tonga, Nukualofa

Ez a sziget a Csendes-óceánban fekszik. Nem nagy, de a királyuk annál nagyobb. Volt szerencsém az egész királyi családhoz, amikor előszór 2004-ben itt jártam. Legutóbb 2011. év elején jártam itt. A fotón a lila ruhás nő a királyné.

Egyesült Államok, Charleston

Ez egy nagyon jó kis Dél-Karolinai városka. Olyan mint a filmekben. Ünnepeltek a tengerészek és a kadétok.

Ausztrália, Sydney

Nagyon szép város. Az Opera, a híd amire fel lehet menni sok pénzért biztosító kötéllel, a kilátótorony. Éjszaka a kikötőnél jókat lehet enni és a 4 emeletes szórakozóhely salonnal, diszkóval,night clubbal és játékteremmel.

Olaszország, Velence

Itt már nagyon sokat voltam, nyaralni is és munka miatt is. Legutóbb kikapcsolódni jöttünk. mindig jó itt a kis utcákban sétálni. Könnyen el lehet tévedni, de aki követi a táblákat az sose fog. Ezt mindenki elérheti szerintem, 700 km Magyarországról.

Argentína, Ushuaia

End of the world ez a tábla áll itt és valahol igazuk is van, mivel a világ legdélebbi városa. Sok pingvint lehet itt látni és sok a fóka is. Innen indulnak az expedíció hajók az Antarktiszra. Itt is nagyon jó grillezett argentin steakeket ettünk. A Magellán szorosnál 225 km-hs vihart éltünk át. Mindenkinek tudom ezt a helyet ajánlani

Egyesült Királyság, Lerwick, Skócia - Schetland sziget

Hát azt hiszem a legészakibb skót sziget és amilyen szürke olyan rideg is.

Malajzia, Sandakan-borneo szigete

Borneó szigete, ahol sok orangután él. Voltunk egy rezervátumban, ahol sok orangután él és itt szoktatják rá őket a dzsungel élethez. Jó kis halászfalu van a kikötőtől nem messze.

Belgium, Oostende

Jó kis belga kikötőváros. Mindenhol lehet kapni igazi belga söröket. Igaz itt az év minden napján más sört ihatunk. mi is kipróbáltunk dupla és tripla söröket. A dupla 8-9 fokos, a tripla 10-13 fokos, szóval pár pohár azt vége.

Grönland, Illulisat

Sok bálnát látni. Itt több szánhúzó kutya él, mint ember. Nagyon szépek a jéghegyek.

Grönland, Disco-öböl

Nyáron voltunk ismételten erre. Gyönyörű volt csendes és világos a nap 24 órájában. Sok bálnát láttunk és rengeteg fényképet készítettem, mely bekerült a többi több tízezer mellé, amiket a 140 országban készítettem. Nézd meg te is a helyeimet.

Olaszország, Trapani

Sajnos nem sokat tudok erről a városról, de itt is jártam.

Kanada, Québec

Szerintem a legszebb város itt a francia oldalon. Tényleg olyan mintha Franciaországba járnék valahol mondjuk St.Meloban( ott is jártam meg lehet nézni). Csodálatos fent a hotelnál az ovárosban. A kilátás gyönyörű és azok a csodálatos házak szóval ezt ha valaki Kanadába akar menni tudom ajánlani.

Törökország, Canakkale

Ennél a szorosnál tudunk Isztambulhoz felhajózni. Aki itt jár, menjen el Trójába. Megéri.

India, Cochin

Nagyon szegény fűszerkereskedő város. az 1500-as években Vasco de Gamma portugál felfedező kezdett el az itteniekkel kereskedni. a mai napig megvannak a fűszer feldolgozó gyárak.Olyan itt az élet, mintha az angol gyarmatosítók kivonulásával megállt volna az élet.. itt áll India legrégebbi keresztény katedrálisa. ide volt eltemetve Vasco de Gamma is…

Belgium, Antwerpen

Nagyon szép flamand város. A belvárosban a házak is nagyon régiek. itt található Guliwer vára is. Tudom mindenkinek ajánlani egy jó hétvégi kirándulásnak.

Olaszország, Cagliari-Szardenia

Szardenia sajnos nem tartozik a legtisztább olasz városok közé. Ide is át lehet jönni komppal az olasz csizmáról. Fent a várból jó a kilátás, van egy szép sétáló utca sok sok üzlettel.

Törökország, Bodrum

Ez a török riviéra egyik legszebb helye. Gyönyörű vár van a kikötőnél. Aki jót szeretne a pénzéért kapni, azt itt Törökországban megkapja. Szerintem a legelérhetőbb és az egyik legszebb üdülő hely.

Chile, Valparaiso

Santiago de Chile a főváros kikötője. Nagy szerencsénk volt, mert a hatalmas 9-es földrengés előtt nem sokkal voltunk itt. Nagy város, de nincs látnivaló.
Oszd meg ezt a blogot: barchen utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!

Útvonal

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános útvonalat sem!