»Utazás»Fürdő

Fürdő

Lengyelország, Ladek Zdroj, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Most egy tipikus lengyel fürdőhelyre látogatunk el. A lengyeleknél a zdroj gyakorlatilag megegyezik a cseheknél található lázné-val (bár Karlovy Vary nevében nem szerepel, mégis az az egyik legnagyobb fürdőhely). Ladek Zdroj Lengyelország egyik legrégebbi fürdőhelye, mint ilyen már a XV. században is ismert volt. Mivel német…

Ausztria, Königsdorf (Királyfalva), a szabadtéri strand, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Mivel közeleg a strand szezon, most átfutok néhány határ közeli strandon. A sorban most a königsdorfi (királyfalvi) strand következik. Ide egy picit komplikáltabb eljutni, mint más strandokra. Le kell balra fordulni a Grác felé menő útról (ha a magyar határ felől közelítünk), majd beérve a faluba, először hagyjuk el a templomot…

Ausztria, Bad Hofgastein, Termálfürdő, Gyógyfürdő, Túrázás

Délután 1 óra körül értünk Bad Hofgastein-be, ahol az egyik tágas és szép vállalati apartmanba költöztünk be. Ezért nem is csodálkoztam azon, hogy belebotlottunk vásárolgatás közben férjem két munkatársába is, idejárnak ugyanis sokan a cégtől kikúrálni magukat. Érdemes volt ide elutazni - állapítottam meg - már szendvicset majszolva a kúrapark egyik tóparti padján…
Oszd meg ezt az oldalt: Fürdő