»Utazás»PK utazási blogja
Utazási blog

PK utazási blogja

Magyarország, Balatonvilágosról futás Balatonkenesére

Kenesére útközben jött vissza szembe velem a Peti kocsival, mert egy sorompó volt az út közepén és onnan csak gyalogosan lehetett tovább menni. Amikor odaértem kiderült, hogy a sorompó után valami kemping féleség volt, aminek a végén viszont már csak elhagyatott, betört ablakú, romos épületek voltak bokrokkal. Egyszer csak egy jégkásával várt az út…

Magyarország, Dám-Akadályfutó Verseny

A Dám-Akadályfutó Verseny előtt néhány nappal leestem egy lépcsőn, mentő vitt el több sérüléssel. Feküdtem egy hétig, majd eljött a döntés ideje, hogy mi legyen a másnapi versennyel. Akkor úgy voltam vele, hogy elmegyek, bár nem tudom mennyire jó ötlet... Utólag viszont már azt mondom, hogy sokkal nagyobb fájdalom lett volna ha kihagyom, mint ami a sérülésekből származott futás közben…

Magyarország, Csopakról futás Tihanyba

A mezítlábas sétány után átmentünk Akaliba kocsival, ott kempingeztünk. Az iszap itt is ugyanolyan volt mint az előző helyen, de a víz tisztább volt, viszont a lépcsőfokok befelé úgy a combom magasságában elfogytak, én meg még bőven vártam a többi fokot, amire lépek és amik már nem voltak, úgyhogy érdekesen érkeztem bele a vízbe... Ebéd után kicsit…

Magyarország, Keneséről futás Balatonfűzfőre

Előző este belerúgtam a vízben egy kőbe, érzés alapján úgy eltörve minimum három ujjamat, viszont reggelre csak kettő volt megdagadva, ami még vállalható mennyiség volt futáshoz, úgyhogy mentünk tovább. Fél nyolc körül indultunk a kempingből Kenesére, oda ahol tegnap délben miután megtaláltam beestem az autóba, aztán nekiálltam futni a fűzfői sétányig, ahol tegnap rollereztem…

Magyarország, Ultrabalaton

Ultrabalaton: 22 óra 52 percnyi futás, boldogság, küzdés a kilométerekkel, az elemekkel, önmagunkkal, 10 futó, egy csapat. Szombat hajnaltól indították a csapatokat az Ultrabalatonon, mi délután 14:10-kor rajtoltunk. Pár métert futottunk közösen, aztán elengedtük kezdő futónkat, majd szétosztottuk magunkat kocsikba, és elindultunk a váltópontra…

Magyarország, Tihanyból futás Akaliba

Már este elkezdett fújni a szél, ami aztán kitartott egész éjjel, reggelre pedig csak még erősebb lett. Nyolckor mentünk be Tihanyba, még megnéztünk egy levendula táblát, aztán elkanyarogtunk a tegnap esti futásom végpontjához. Hát az előző napi 32 fokos, tűző napos futás semmi volt ehhez képest. Akkora szembe szél volt, hogy rendesen koncentrálnom kellett, ha haladni akartam…

Magyarország, Almádiból futás Fűzfőre

Keneséről elmentünk kocsival Almádiba, az aznapi kempingünkbe. Két placcon voltak sátorhelyek, az egyiken nem volt áram, úgyhogy mentünk a másikra, ahol volt, extraként pedig 3 méterre volt a sín is. És akkor még nem is tudtuk, hogy közvetlen egy lámpa alá települtünk be, ez csak este derült ki, hogy konkrétan olvasni lehetne akkora fényben, amiben…

Magyarország, II. Fuss Neki Szilveszteri Futógála

Reggel indultunk Balatonlellére a II. Fuss Neki Szilveszteri Futógálára. Anyukám is indult a 2020 méteres távon, bátyámmal pedig mentünk közösen az 5 kilométeresen. Nagyon hideg volt, visszafelé a Balaton parton pedig hatalmas szembeszéllel is meg kellett küzdenünk de egyébként a téli, háborgó Balaton látványáért megérte. Meg a célban kapott meleg teáért és a croissantért…

Magyarország, 1. nap: Balatonszemesről Akarattyáig

Tavaly hét nap volt a kitűzött cél, idén pedig öt, hogy körbe fussam a Balatont. A felkészülés kritikán alulira sikerült, március óta a havi átlag, amit futottam 30-40 km között mozgott, idő/kedv hiány, vagy sérülések miatt, illetve a rövid távokon volt inkább a fókusz. Tudtam, hogy ez alatt az 5 nap alatt 40+ kilométereket kell fussak, ahogy azt…

Magyarország, Badacsonytól futás Szigligetre

Egész éjjel fújt a szél, nem kicsit mozgott a sátor, jó, hogy benne voltunk, mert így legalább nem fújta el a szél... Reggel megetettük a kacsákat a strandon, aztán elindultam Szigligetre. A tegnap esti szenvedős futásom után, most telefonálva mentem, és tényleg sokat segített, hamar le is futottam a távot. Utána Szigligetnél kirándultunk egy kilátóba…

Magyarország, Fonyódról futás Lellére

Onnan indultam Fonyódon, ahonnan tegnap ebéd után visszafutottam a kempingbe, a cél pedig a lellei szabadstrand volt. Elég jól húzott a cél, főleg az első pár kilométeren a 31 fokban, dél körül minél hamarabb ott akartam lenni már a strandon.. A vizem is percek alatt bemelegedett a tűző napon, viszont aztán teljesen beborult és sokkal elviselhetőbbé vált a helyzet…

Magyarország, Akaliból futás Zánkára

A kempingből fél tizenkettő után kezdtem el futni Zánka felé, addigra kihisztiztem magam, hogy mennyire nincsen kedvem elindulni. Hasonló volt a reggeli futáshoz, végig küzdöttem az elemekkel. Az utolsó pár percben már csöpögött az eső is, de jobban szerencsére csak akkor kezdett esni, amikor pont odaértem a kocsihoz. Révfülöpön ettünk egy finom…

Magyarország, 3. nap: Tihanyból Badacsonyig

Tanulva az előző napból, a mai napnak kicsit előrelátóbban indultam neki, figyelembe véve az előrejelzett hőségriadót. Átalakítottam a tervet, hogy inkább még a délelőtt folyamán lefutok három szakaszt, a délutáni hőségben pedig ülök a vízben. Így az első három futás között szigorúan továbbküldtem magam 20-30 perces pihenők után, emlékeztetve a már…

Magyarország, Balatonrendesről futás Zánkáig

A kempingből elindultunk kocsival visszafelé, és úgy rakott ki a Peti, hogy 10 km legyen Zánkáig futva. (Amiből majdnem 12 lett, mert a térkép megint szórakozott velünk..) Ezen a futáson éreztem először, hogy már azért fáradnak a lábaim, sokszor vettem észre, hogy jó ideje sétálok már és nem is érzek rá semmi késztetést, hogy újra elkezdjek futni…

Magyarország, Siófokról futás Balatonvilágosra

A kempingből indulva a sóstói szabad strandon irigykedő pillantásokat vetettem a vízben hűsölő strandolókra, aztán futottam tovább a tűző napon. 6 km után, Világosnál várt a Peti kocsival, felmentünk egy kilátóhoz, majd a rövid pihenő után indultam tovább Kenesére.

Magyarország, Almádi kempingből futás Csopakra

Tizenegykor indultam tovább Csopakra. Hisztisen álltam neki, kedvem se volt sok elindulni szaladni. Pedig akkor még nem is tudtam, hogy az eddigi legnehezebb út lesz ez, a maga 10 kilométeres végig tűző napos távjával, mindez 11 és 12 óra között teljesítve.. Hat kilométeren át nem volt semmi árnyék, aztán megváltásként jött végre egy fa. Nem…

Magyarország, Balatonrendesről futás Badacsonyig

Összecsomagoltunk a kempingben és elindultunk vissza Révfülöpre ebédelni a Rév büfébe, ahol előző nap is ettünk és láttuk milyen hamburgert adnak. Mondjuk túlzás, hogy túl kompatibilis lett volna a hamburger mérete azzal, hogy közvetlen utána lenyomjak egy 11 km-t, de a kirándulás miatt elcsúszott az egész nap, így kénytelen voltam, mert már fél három…

Magyarország, Balatonmáriafürdőről futás Fonyódra

Este bementünk Máriafürdőre kocsival, Peti kirakott én meg futhattam vissza 12 km-t a kempingbe. Az eleje még jól ment, csak a táj volt kissé unalmas, sokáig csak az volt, hogy egyik oldalt nyaralók, másikon fal, ami mögött megy a vonat. Aztán kezdtek fáradni a lábaim. És kezdtem feszegetni a tűrőkepésségem, kezdett minden idegesíteni. Leginkább…

Magyarország, Pécs-Orfű-Abaliget Félmaraton

Úgy alakult, hogy ebben az augusztusban elég keveset futottam, értékelhető távú /idejű kategóriában meg aztán pláne. Verseny előtti vasárnap még edzettünk egyet Abaligeten a #utaziskolaba csapattal, azelőtt /után viszont többet voltam ágyban mint futócipőben, hogy egy agyrázkódásból minél közelebb legyek a 100%-os futós állapothoz a nagy napra. Egy…

Magyarország, Brutálfutás 9.0

Egy évvel ezelőtt volt az első versenyem, a 2019-es Brutálfutás, azután pedig nem volt kérdés, hogy a 2020-ason is ott kell lennem. Sok minden másképp történt előtte, úgy alakult végül, hogy Pestről érkeztem a helyszínre. Az óvintézkedések miatt a beléptetés lázméréssel kezdődött, az én hőfokomra csak annyit mondtak, hogy lassan kihűlök... Hát úgy…
Oszd meg ezt a blogot: PK utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!