»Utazás»PK utazási blogja
Utazási blog

PK utazási blogja

Magyarország, Szigligetről futás Balatongyörökre

A Balatongyörök melletti Vonyarcvashegyen volt a szállásunk. Az iszap itt volt a legszörnyűbb, mert nem csak puha meg nyálkás volt, de annyira mély is, hogy a lábfejem már benne volt teljesen és még ment volna lejjebb is, csak már nem mertem jobban beletenni mielőtt valami megeszi.. Fél hétkor jöttünk ki a vízből, fél nyolcra értünk be Szigligetre…

Magyarország, Pécs-Orfű-Abaliget Félmaraton

Úgy alakult, hogy ebben az augusztusban elég keveset futottam, értékelhető távú /idejű kategóriában meg aztán pláne. Verseny előtti vasárnap még edzettünk egyet Abaligeten a #utaziskolaba csapattal, azelőtt /után viszont többet voltam ágyban mint futócipőben, hogy egy agyrázkódásból minél közelebb legyek a 100%-os futós állapothoz a nagy napra. Egy…

Magyarország, Tihanyból futás Akaliba

Már este elkezdett fújni a szél, ami aztán kitartott egész éjjel, reggelre pedig csak még erősebb lett. Nyolckor mentünk be Tihanyba, még megnéztünk egy levendula táblát, aztán elkanyarogtunk a tegnap esti futásom végpontjához. Hát az előző napi 32 fokos, tűző napos futás semmi volt ehhez képest. Akkora szembe szél volt, hogy rendesen koncentrálnom kellett, ha haladni akartam…

Magyarország, Orfű Spartan

A Spartanról már akkor hallottam és érdekelt, amikor még olyan kicsi voltam, hogy csak a Kids-re mehettem volna.. Három hónapja nem voltam versenyen. Sorban mondták le, halasztották el a tavaszi, nyár eleji versenyeket. A Spartan kivárt, kereste a megoldásokat, figyelte a kormány bejelentéseit. Én meg vártam és nagyon reménykedtem egy pozitív hírben, mint sok ezer másik ember is…

Magyarország, SporTolna Triatlon

Két héttel a napja előtt dőlt el, hogy elindulok életem első triatlon versenyén a SporTolna Fesztiválon. A triatlon versenyek között a legrövidebb, sprint távon indultam, ami 750 méter úszásból, 20 km kerékpárból és 5 km futásból áll össze. A felkészülésre sok idő nem maradt, de szerencsére azért egyik sportágban sem a nulláról indultam, a három összekötése…

Magyarország, Keszthelyről futás Fenékpusztáig

A keszthelyi rövid pihenő után mentem tovább Fenékpusztára, ami csak a km szám miatt volt a következő szakasz vége. Peti közben elment megnézni a fenékpusztai kastélyt. Keszthelyen nagyon megtetszett egy barack a boltban, aztán menet közben meg is ettem és rá kellett jönnöm, hogy nekem szilárd frissítőkből sokkal jobban bejönnek a természetes, hétköznapi…

Magyarország, Négy Évszak Futás őszi forduló

A komlói Négy Évszak Futás őszi fordulóján nagyon tűzött a nap és igen meleg volt. Egy atlétika pályán kellett öt kört futni a 2000 méteres távon, amin indultam. Magamhoz képest végig viszonylag gyors tempóban futottam, a végére eléggé kifutottam magam mert kis időre elég rosszul lettem, szédültem, fáztam utána. És biztosra mondtam, hogy én ilyet soha…

Magyarország, Almádi kempingből futás Csopakra

Tizenegykor indultam tovább Csopakra. Hisztisen álltam neki, kedvem se volt sok elindulni szaladni. Pedig akkor még nem is tudtam, hogy az eddigi legnehezebb út lesz ez, a maga 10 kilométeres végig tűző napos távjával, mindez 11 és 12 óra között teljesítve.. Hat kilométeren át nem volt semmi árnyék, aztán megváltásként jött végre egy fa. Nem…

Magyarország, Akaliból futás Zánkára

A kempingből fél tizenkettő után kezdtem el futni Zánka felé, addigra kihisztiztem magam, hogy mennyire nincsen kedvem elindulni. Hasonló volt a reggeli futáshoz, végig küzdöttem az elemekkel. Az utolsó pár percben már csöpögött az eső is, de jobban szerencsére csak akkor kezdett esni, amikor pont odaértem a kocsihoz. Révfülöpön ettünk egy finom…

Magyarország, Dám-Akadályfutó Verseny

A Dám-Akadályfutó Verseny előtt néhány nappal leestem egy lépcsőn, mentő vitt el több sérüléssel. Feküdtem egy hétig, majd eljött a döntés ideje, hogy mi legyen a másnapi versennyel. Akkor úgy voltam vele, hogy elmegyek, bár nem tudom mennyire jó ötlet... Utólag viszont már azt mondom, hogy sokkal nagyobb fájdalom lett volna ha kihagyom, mint ami a sérülésekből származott futás közben…

Magyarország, II. Fuss Neki Szilveszteri Futógála

Reggel indultunk Balatonlellére a II. Fuss Neki Szilveszteri Futógálára. Anyukám is indult a 2020 méteres távon, bátyámmal pedig mentünk közösen az 5 kilométeresen. Nagyon hideg volt, visszafelé a Balaton parton pedig hatalmas szembeszéllel is meg kellett küzdenünk de egyébként a téli, háborgó Balaton látványáért megérte. Meg a célban kapott meleg teáért és a croissantért…

Magyarország, Ultrabalaton

Ultrabalaton: 22 óra 52 percnyi futás, boldogság, küzdés a kilométerekkel, az elemekkel, önmagunkkal, 10 futó, egy csapat. Szombat hajnaltól indították a csapatokat az Ultrabalatonon, mi délután 14:10-kor rajtoltunk. Pár métert futottunk közösen, aztán elengedtük kezdő futónkat, majd szétosztottuk magunkat kocsikba, és elindultunk a váltópontra…

Magyarország, Brutálfutás 11.0

A Brutálfutás az egy igazi bulival kevert akadályfutás, amin nehéz nem vigyorogva végigmenni, miközben a sárban kúszol a szögesdrót alatt, hason száguldasz le egy fóliacsúszdán miközben slaggal fröcskölnek, szalmabálákon ugrálsz és hasonló finomságok. Harmadszorra teljesítve mostanra már külön helye van a szívemben a Brutálfutásnak. Három évvel ezelőtt…

Magyarország, Lelléről futás Balatonszemesre

A vízben szétvágta a talpamat egy kagyló, de akkor már csak 8 km volt hátra, 204 mögöttem, úgyhogy már nem tudott érdekelni semmi fájdalom, úgy voltam vele, hogy azt a kis maradékot féllábon is megcsinálom ha kell... A strandon ebédeltünk, aztán még egyet csobbantam, majd négy körül elindultam Szemesre, miután alaposan nyakon öntöttem magam egy üveg vízzel…

Magyarország, Balatonmáriafürdőről futás Fonyódra

Este bementünk Máriafürdőre kocsival, Peti kirakott én meg futhattam vissza 12 km-t a kempingbe. Az eleje még jól ment, csak a táj volt kissé unalmas, sokáig csak az volt, hogy egyik oldalt nyaralók, másikon fal, ami mögött megy a vonat. Aztán kezdtek fáradni a lábaim. És kezdtem feszegetni a tűrőkepésségem, kezdett minden idegesíteni. Leginkább…

Magyarország, Salgótarján Spartan

A salgótarjáni Spartan Sprint futamának már a rajtja előtt várt minket egy akadály, egy palánkon átjutva lehetett csak beállni a rajtzónába. Majd a színes füst, a hangos zene és az aroo kiabálások közepette elrajtolt a 11:10-es futam is, amiben indultunk a tesómmal a 8 kilométernyi és 21 akadállyal teletűzdelt távon. Egy kilométer után meg is érkeztünk…

Magyarország, Badacsonytól futás Szigligetre

Egész éjjel fújt a szél, nem kicsit mozgott a sátor, jó, hogy benne voltunk, mert így legalább nem fújta el a szél... Reggel megetettük a kacsákat a strandon, aztán elindultam Szigligetre. A tegnap esti szenvedős futásom után, most telefonálva mentem, és tényleg sokat segített, hamar le is futottam a távot. Utána Szigligetnél kirándultunk egy kilátóba…

Magyarország, Balatonmáriafürdőről futás Fenékpusztáig

Ébresztőre keltünk, hogy fél hétkor el tudjunk indulni Máriafürdőről, ahonnan tegnap este futottam a kempingbe. Onnan most visszafele indultam Fenékpusztára, ahol előző nap délelőtt abbahagytam mert ott még maradt egy kis táv, amit futva nem tettem meg, csak kocsival jöttünk már előrébb. Elég nehezen ment a futás, érezhetően elfogytam már azért…

Magyarország, Balatonrendesről futás Badacsonyig

Összecsomagoltunk a kempingben és elindultunk vissza Révfülöpre ebédelni a Rév büfébe, ahol előző nap is ettünk és láttuk milyen hamburgert adnak. Mondjuk túlzás, hogy túl kompatibilis lett volna a hamburger mérete azzal, hogy közvetlen utána lenyomjak egy 11 km-t, de a kirándulás miatt elcsúszott az egész nap, így kénytelen voltam, mert már fél három…

Magyarország, Siófokról futás Balatonvilágosra

A kempingből indulva a sóstói szabad strandon irigykedő pillantásokat vetettem a vízben hűsölő strandolókra, aztán futottam tovább a tűző napon. 6 km után, Világosnál várt a Peti kocsival, felmentünk egy kilátóhoz, majd a rövid pihenő után indultam tovább Kenesére.
Oszd meg ezt a blogot: PK utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!