»Utazás»Ildikó Kiss Einzinger utazási blogja»St.Agatha, Revita Hotel Kocher****

Ildikó Kiss Einzinger utazási blogja

Ausztria

St.Agatha, Revita Hotel Kocher****

4084 Sankt Agatha, Pilatstraße 12.

2013. április 11. csütörtök 19:48
2008. május 2. péntek
2008. május 4. vasárnap
 48°23'09,731"N   48,385897
 13°52'32,673"E   13,875603

142  0  0  4  1

Hotelunk a dombtetőn barátságos látványt nyújtott. Amíg rendbe rakták a szobánk, addig megebédeltünk a teraszon, ahonnan a dimbes-dombos-napfényes panorámában gyönyörködtünk. A recepción csak a pult mögötti házioltárszerü öreg szekrény Madonnával zavarta szerintem az összképet, viszont a szobánk ízlésesen berendezve és felújított állapotban fogadott bennünket (trópusiesős-zuhanyzókabinnal).

Délután kirándulást tettünk a közeli impozáns Dunakanyarulathoz (Schlögel). Itt kelnek át a kerékpárral túrázók biciklikomppal a folyón és tekernek tovább a part mentén. El is határoztuk egyből magunkat, hogy itt egyszer végigbringázunk, mert a családbarát Duna menti útvonalon csodálatos tájak és egyedülálló kulturális látnivalók váltogatják egymást. A hőségben ettünk egy fagylaltkelyhet és sétálgatás közben le is égtünk.

Vacsora után fürdőköpenyben lelifteztünk a Hotel Wellness-oázisába, ahol majdnem hogy egyedül tartózkodtunk.

Sajnos az éjszakáim a hotelszobában nem voltak valami jók, mert nekem a matrac túl kemény volt és megfájdult a derekam. Reggeli után le is mentem a gyógytornásznőhöz, mert megígérte, hogy beállítja a csípőm. BOWTECH metódussal sikerült is az egyik felem berántani, de a másik sehogyan se akarózott, így nem kínzott tovább. Viszont olyan helyeken is talált rajtam izmot, ahol nem is feltételeztem volna és állítólag „szép izmaim vannak! Még ilyent se mondtak nekem!

Oszd meg ezt a helyszínt: St.Agatha, Revita Hotel Kocher****

TOP 12 utazási blog
Szavazz erre a helyszínre
Szavazz Te is, hogy neked mennyire tetszett ennek a helyszínnek a bemutatása!
0/5
1 szavazat: 4 pont
Másolás
Ha tetszik ez a helyszín, akkor másold át az adatait a saját bakancslistádba! Ha még nem lenne, akkor itt készíthetsz egyet: új bakancslista létrehozása.