»Utazás»Komp

Komp

Horvátország, Hvar sziget fővárosa Hvar

Üdvözlök Mindenkit! A Spliti bejegyzésemnél már említettem,hogy egynapos látogatást tettünk Hvar szigetén. Autóval rohantunk szállásunkról Primostenből Splitbe - nagyon korán indult a hajó - és még így is délelőtt értünk a szigetre. A kocsit Splitben, a kikötőben hagytuk, egy napra felesleges lett volna horror árért bekompolni. A komp Stari Gradban…

Magyarország, Tihany, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Legalább 100 éve nem voltam Tihanyban, tegnap hivatalos úton erre jártam és útba ejtettem, hogy legalább egy részét meg tudjam tekinteni. Szerencsére a nyári nyüzsgésnek semmi jele nem volt (és parkolási díjat sem kellett fizetni), így nyugodtan lehetett nézelődni. Először a bencés apátsághoz mentem fel, innen nagyon szép kilátás van a Balaton felé…

Magyarország, Lórév

Csak átutazóban, kis kitérőt tettem ide. A táj gyönyörű, a helynek és a kis falunak eléggé bő történelme van.

Írország, Dublin Port

Dublin - a főváros kikötője. Magyarországnak ugyebár nincs, úgyhogy csak ámultunk-bámultunk... Nézzétek a képeket, a hatalmas óceánjárókat, kompokat. ,) #32.

Franciaország, Calais to Dover

Éjjel Franciaországban egy tranzitszálláson aludtunk egészen a hajnali három órai ébresztőig, amikor is elindultunk a kompra, amivel átjutottunk Calais-ból Dover-be. A hajnali sötétségben nem sokat láttunk a francia tengerpartból, viszont magát a kompot volt időnk alaposan megnézni. Meglehetősen méretes volt, legalábbis az itthon megszokottakhoz képest…
Oszd meg ezt az oldalt: Komp