»Utazás»jose utazási blogja
Utazási blog

jose utazási blogja

Magyarország, Siklósi vár

Egy a Harkányba töltött hosszú hétvége alkalmával barangoltunk el a várhoz. Csípős februári hideg szél fújt. A vár történelme igen viharos és hosszúra nyúlik vissza. A várat először egy 1294-es oklevélben említik, amikor a Kán nemzetségbeli Suklosiak a tulajdonosai. A legrégebbi épületrészeit a déli lakószárny pincéjében tárták fel, ez lehetett…

Magyarország, Szilvásvárad, Szalajka völgy, erdei vasút

Egerszalóki nyaralás alkalmával látogattunk el ismételten a Szalajka völgybe. Megérkeztünk a völgy bejáratához, majd onnan elsétáltunk az erdei vasút Szalajka völgy-Fatelep állomáshoz. Megvettük a vonatjegyeket és beélesített kamerával vártuk, hogy induljon a vonat. Itt ragadom meg az alkalmat, hogy írjak a vasútról. A Szilvásváradi Erdei Vasút menetrend…

Magyarország, Balatonfüred

A Flamingóban töltöttünk egy hosszú hétvégét. Szép napsütéses hétvége volt és sétáltunk egyet a városban. Füred térségét már az ősember is lakta. Első ismert lakói a rómaiak voltak, emléküket számos kiásott épületrom és síremlék jelzi. Füred nevével írásos emlékként először 1211-ben találkozunk, a Tihanyi Apátság egy birtokösszeírásában. Mai területén az Árpád-korban hét település állt…
Oszd meg ezt a blogot: jose utazási blogja

Itt voltam!

Bakancslista

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános bakancslistát sem!

Útvonal

Az utazási blog készítője még nem hozott létre egyetlen nyilvános útvonalat sem!