»Utazás»Strand

Strand

Spanyolország, Kanári szigetek, Tenerife, Santa Cruz, Playa de las Teresitas strand

Bár a férjemnek már semmi kedve nem volt az autókázáshoz, mégis rábeszéltem, hogy nézzük meg a Szahara- homokos strandot Santa Cruz-nál. Teneriffa fövárosáról az elsö benyomás az, hogy büdös. Sokszor kibírhatatlan a köolajfinomító gázolaj szaga, ha szembe fúj vele a szél. Mire odaértünk Playa de las Teresitas strandra már késő délután lett, de…

Ausztria, Riegersburg, Seebad (Szabadtéri strand), SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Riegersburg, már csak a vár és a környék egyéb látnivalói miatt is, nagyon jó turisztikai célpont. Ezt most azzal egészítjük ki, hogy van egy nagyon szép szabadtéri strandja is, aminek az elhelyezkedése is rendkívül jó. Mint azt korábban is írtam, az osztrák községek jó része rendelkezik valamilyen sport centrummal (és ez…

Magyarország, Szentgotthárd, Máriaújfalu, Hársas tó, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ezen a héten megkezdődtek a kivitelezési munkák Szentgotthárdon, így alkalmam adódott, hogy (szigorúan munkaidőn túl) körbenézzek a környéken. Elég érdekes helyekre bukkantam, ezeket kezdem el bemutatni. Rögtön itt van a Hársas tó. Ez kb. 3 km-re van Szentgotthárdtól. Máriaújfalu úgy került bekebelezésre, hogy még anno a várossá…

Magyarország, Nagytevel

A falu neve egy Árpád-házból való személynévre, Tevelre vezethető vissza. Történelme gazdag, már a római időkből találtak a falut övező szántóföldek megmunkálásakor dísz és egyéb használati tárgyakat. A honfoglaló magyarok megtelepedett szlávokra találnak itt és el is vegyülnek velük. A XIV. században a település királyi birtokba kerül, ezért adományozta II…

Magyarország, Velence, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ezen a hétvégén családi okok miatt (az unokahúgom az iskolájával zenei táborban volt és szombaton volt a zárókoncert) ellátogattam Velencére. Érdekes volt látni a helyet, itt még soha sem voltam (legalábbis ezen a részen). Egy kettősség volt bennem, volt ami tetszett, volt ami nem. Ami tetszett: az egész parton azt éreztem…

Ausztria, Kirchberg an der Raab, Seerosenbad, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Ez a hétvége időjárás szempontjából egy katasztrófa (ma - vasárnap is szakad az eső), de szombaton du. volt egy napos időablak, így azt kihasználva eljöttem ide. Igazából az itt található kastély miatt jöttem ide, de összességében egy nagyon szép helyet találtam, természetesen a kastélyon kívül. Nekem az itt található szabadtéri…

Magyarország, Gyömrő, a Tófürdő, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Tartsa fel a kezét az, akinek Gyömrő hallatán azonnal odalátogathatnékja támad! Nem hiszem, hogy sokan lennének ilyenek. Még én sem (legalábbis eddig), de bármilyen hihetetlen, azért néhány eléggé érdekes dolog található itt. Közelben van a péceli Ráday kastély, azzal jól összeköthető program. Már többször megállapítottam…

Olaszország, K!SS* Lido di Camaiore

Tengerpaaart???!!! Kérdezték sokan csodálkozva, mikor mondtam, hogy hol lesz a toszkánai szálláshelyünk. Ott van tenger? Hát igen, először én is a szőlőlugasos mediterrán házakat nézegettem az interneten, de aztán úgy gondoltam, hogy kössük össze a kellemeset a hasznossal és egy strand közeli hotelt választottam kiindulópontnak a kirándulásainkhoz…

Horvátország, Lovrecica, Umag, Isztria

„Micsoda alvó porfészek... - gondoltam magamban korán reggel, mikor felfedeztük a rövid nyaralásunk helyszínét. Templomtorony, kőházak, ugató kutyák, kukorékoló kakasok... ennyi... de ott volt a tengerpart és az a fontos! Mikor lementünk megnézni a strandot sajnos csalódtunk egy kicsit, mert a nagy köveken bebukdácsolni a vízbe nem valami vidám dolog…

Ausztria, Heiligenkreuz im Lafnitztal (Rábakeresztúr), szabadtéri strand, SzG3

Sziasztok, Gábor vagyok! Amikor azt írtam Heiligenkreuzról, hogy itt sok minden nem található, akkor még nem tudtam erről a szabadtéri strandról (ezt leszámítva persze igaz az állítás). Igazából attól lelkesedtem fel, hogy Fürstenfeldben láttam az ottani strandot, itt meg menet közben többször is elmentem egy Freibad felirat mellett. Így az egyik nap…

Magyarország, Velence, Bence-hegy

A Bence-hegy nem tartozik a Velencei-hegység legmagasabb csúcsai közé, de a tó közelsége és a famentes hegytető miatt a környék legkedveltebb kilátóhelye, régen még egy kiszuperált olajfúró-torony is állt a hegytetőn kilátó gyanánt, de a balesetveszélyessége miatt lebontották. A hegytetőre autópálya minőségű ám igen kacskaringós út vezet fel, a tetőn pedig óriási parkoló található…

Magyarország, BALATONLELLE, homokpad

A lellei homokpad nagyon-nagyon tetszik. Érdemes meglátogatni. Lelléről később majd mást is, még visszatérek. BALATON oldalam: http://mc-bubu.uw.hu/belfike/a_balatonrol.html

Ausztrália, Cairns

Szép, rendezett város. Olyan, amit itt Ausztráliában elvárhatunk. Nagyon meleg volt. A város közepén szabad medence, szabad grillhelyekkel. A waggi marhasteak nagyon finom (masszírozzák a marhát). A strand a sósvízi krokik miatt van. A taxisunk is elütött egyet.

Törökország, Bodrum

Ez a török riviéra egyik legszebb helye. Gyönyörű vár van a kikötőnél. Aki jót szeretne a pénzéért kapni, azt itt Törökországban megkapja. Szerintem a legelérhetőbb és az egyik legszebb üdülő hely.

Indonézia, Benoa - Bali szigete

Ez egy gyönyörű sziget, kedvesek az emberek. Fehér part, mindig meleg van. Sajnos mi a monszum idején értünk ide. A cunami itt is sok embert megölt.

Horvátország, Zavratnica fjord

KRK szigeten nyaraltunk és egy fakultatív hajókirándulás során jutottunk erre a festői helyre. A hajónk kikötött és egy hídon kisegítettek minket a partra. Egy keskeny ösvényen lehetett besétálni az öböl végéig, ahol egy gyönyörű sekély és tiszta vizű strand található. A fjordban több helyen is alkalom van 3-4 méteres sziklaugrásokra, illetve egy II…

Horvátország, Dramalj

Crikvenica mellett található Dramalj. Igazi fürdős, strandolós falucska. Mi nem a kavicsos strandon voltunk, hanem egy saját magunk talált sziklás részen. Itt hamar mélyül a víz, viszont kristálytiszta és tele van hallal (meg sünnel, úgyhogy a cipő kötelező!) Az alsó tengerparti úton jár a kisvonat, ami Crikvenicától jár Dramalj végéig.

Montenegró, Tivat - strand

Tivat egyetlen homokos strandja. Szépen ki van építve. Nem kell tartani a tengeri sünöktől, itt nyugodtan be lehet menni mezítláb a vízbe. Éttermek, programok. Gyerekeknek homokvár építő verseny, kötélhúzás, aerobic. (amit 2 jó csaj tart) :D

Dél-Afrikai Köztársaság, Sun City

Körülnéztünk és tátottuk a szánkat.

Ausztrália, Gold Coast, Surfers Paradise

Szörfösök paradicsoma! Minimum 3 méteres hullámok...
Oszd meg ezt az oldalt: Strand